Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen menossa naimisiin pian, mutta ihastuin toiseen naiseen

Vierailija
13.07.2014 |

Häät olis kolmen viikon päästä. Mä olen ollut tosi onnellinen mun naisystävän kanssa ja kumpikin ollaan odotettu ja valmisteltu häitä innolla. Kuitenkin, 3 kk sitten tutustuin mun harrastuksen kautta mielenkiintoiseen naiseen. Me juteltiin paljon, viestiteltiin ja tavattiin välillä harrastuksen ulkopuolellakin, mutta tietysti ihan kaveripohjalta aluks. Alettiin sitten tapailla useammin, viestiteltiin päivittäin jne ja n. kuukaus sitten selvis, että me ollaan ihastuttu toisiimme. Täytyy myöntää, että kukaan toinen ei oo saanut tällaista ja näin voimakasta tunnetta aikaan. Voi tietysti johtua siitäkin, että mun ja mun tulevan vaimon suhde on jo tietyllä tavalla arkipäiväistyny. Ehkä mä jotenkin alitajusesti oon vielä halunnut irrotella ennen naimisiinmenoa, ja tämä nainen sattui astelemaan just sopivasti mun elämään.

Oli miten oli, mä olen tosi ihastunut. Tekisi mieli sanoa jopa rakastunut, mutta me ollaan tunnettu vielä suht vähän aikaa. Tämä nainen tietää että mä olen menossa pian naimisiin, ja se on sanojensa mukaan ihan rikki sen takia. Se haluais alkaa seurustella mun kanssa. Toisaalta se houkuttelis muakin, mutta tuntuis ihan älyttömältä luopua mun nykysestä naisystävästä, kun meillä on niin vakava suhde ja mä oikeasti välitän siitä, ja jos tämä onkin joku ohimenevä ihastus. Ja se ei varmaan ikinä selviäis siitä, jos jättäsin sen häiden alla. Mutta mitä jos se toinen nainen onkin mulle se oikea, mun elämäni rakkaus, ja nyt mä päästän sen käsistäni menemällä toisen kanssa naimisiin? Hirveä ajatus, että mä hääpäivänäni (ja kenties koko loppuelämäni ajan) ajattelisin koko ajan toista naista. Mitä mun oikein kannattaisi tehdä?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:32"]

Jos mietit kahden ihmisen välillä, valitse se viimeisin. Viimeisin siksi, koska jos olisit tosissasi rakastanut ensimmäistä, et olisi kiinnostunut siitä toisesta.

[/quote]

Tämä on täysin totta. Sen tietää jopa Johnny Depp, joka käytti haastattelussa tuota lausetta kertoessaan suhteestaan Amber Heardiin :D

Vierailija
62/62 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:58"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:28"]

TROLOLOLOOLOOLOOOOOOO. jos ap ei olisi provo niin tätä jankkaamista ei tarvittaisi.

Mies38

[/quote]

Mä vain vastaan sun viesteihin, mitä sä mun alottamaan keskusteluun lähetät. Huomaatko, että sä et yhtään osaa perustella sun väittämiä, huutelet vaan jotain trololololoota.

[/quote]

Kirjoitus ei ole miehen kirjoittama, vaan naisen kirjoittama. Saat toki uskotella mitä vain ja jatkaa ajatusleikkiä niiden kanssa jotka sinua vielä uskovat.

Saatte jatkaa ja haukkua miehiä, sehän oli tarkoituksesi?

Pahoittelen että käytit paljon aikaa pitkään kirjoitukseen, jonka ehkä torppasin.

Mies38

[/quote]

Jos se on niin selvästi naisen kirjoittama, niin hyvin erikoista, ettet osaa perustella väittämääsi yhtään mitenkään, vaikka olen sitä jo useammassa viestissä pyytänyt.

Et ole torpannut mitään ja tuon kirjoittamiseen meni max 5 min, joten ei tarvitse olla pahoillaan.

[/quote]

keskusteluhan jatkui jo. ja sanoin että jatkakaa ajatusleikkiä.

vain nainen jatkaa inttämistä ; )

ja kyllä. naisen ja miehen kirjotustyylit todellakin eroavat toisistaan.

jos porvoo tarinoita haluat miehenä jatkossa kirjoittaa, niin vältä imelyyksiä.

äläkä väritä tarinaa liikaa.

mutta tämä jatkuva jankkaamisesi viimeistään kertoo kumpaa sukupuolta olet,

mies olisi jatkanut jo uudelleen alkanutta keskustelua.

Mies38

[/quote] 

Kannattaisiko sinun vaihtaa nimimerkiksi Nainen38? Tuo jankuttamisesi on nimittäin aika akkamaista käytöstä... ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla