Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

OLENKO RUMA ?

Vierailija
13.07.2014 |

Hei

minua on siis mietityttänyt kysymys, olenko ruma. Olen 15 v tyttö.  Onko normaalia että pitää itseään rumana? Vai pitääkö muiden olla pakko sanomassa että olet nätti ja kaunis, kun olet? Mitä luulet?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko vinkkejä MITEN NÄYTTÄÄ edes vähän kauniimmalta?:)

t. Alkuperäinen 

Vierailija
2/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän täällä kukaan edes tiedä miltä näytät mitä vittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva, ei sitä muuten voi sanoa.

Vierailija
4/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet kauniimpi kuin luuletkaan. Itseään voi helposti luulla rumaksi, vaikkei oikeasti olisikaan ruma. Ei kannata kuunnella kommentteja ulkonäöstä, ulkonäkö ei siitä muuksi muutu...

Vierailija
5/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä nätit ihmiset saavat kuulla usein kehuja ulkonäöstään, muiltakin kuin omalta äidiltään. Itse oivalsin ikäisenäsi olevani ruma, enkä ole päässyt asian yli kunnolla vieläkään, olen melkein 30.

Vierailija
6/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 18:05"]

Laita kuva, ei sitä muuten voi sanoa.

[/quote]

en kuvaa nyt laittaa halua :) mutta pari ystävääni on sanonut nätiksi/kauniiksi, ei kummempaa. parille pojalle olen kerennyt tutustua ja kun kuvan laitan niin eivät huoli. Pitääkö esim kihartaa hiukset, kun pitkät blondihiukset omistan? Ja karvatkin nyppiä toki. Mutta perusvinkkejä? ja onko normaalia että ei pidä itsensä ulkonäöstä, naamasta siis?

t. Ap

Vierailija
7/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja..

Vierailija
8/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, onko se normaalia? Ketä kiinnostaa pitääkö suuri osa ihmisistä itseään rumana vai ei? Ainoa millä on väliä on se, mitä itse olet mieltä.

Vierailija
9/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 18:24"]

Mitä väliä sillä on, onko se normaalia? Ketä kiinnostaa pitääkö suuri osa ihmisistä itseään rumana vai ei? Ainoa millä on väliä on se, mitä itse olet mieltä.

[/quote]

olen itse sitä mieltä etten ole kaunein :) mutta kysymys johon kukaan vielä ei vastannut ja mitä haen, onko normaalia pitää itseään rumana?:)

ap

Vierailija
10/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu ei ainakaan ole normaali........

Vierailija
11/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Kauneus on katsoja silmässä.

Vierailija
12/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta jotenkin musta tuntuu että suurinosa ihmisistä ulkonäöstä riippumatta pitää itseään kauniina. Ite oon aina pitänyt itseäni kauniina lukuunottamatta joitain aikoja ja hetkiä. Jospa teet kallupin pidätkö itseäsi rumana vai kauniina niin näet onko se normaaliakin että niin ajattelee itsestään.

Oletko muuten aina ajattellut näin vai onkonse hetkittäistä? Katsotko kiskaa peilistä ja ajattelet tänään näyttäväsi kauniilta?

Vierailija
13/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadimme kuvaa. Kuvan laittaminen on turvallista sillä se kumminkin hautautuu netin miljardeihin ja taas miljardeihin kuviin.

Vierailija
14/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 18:44"]

Tämä keskustelu ei ainakaan ole normaali........

[/quote]

On normaalia että ikäkriisissä alkaa ajatella itsestään noin, sitten taas vaihdevuosien aikana samat jutut.  Jonkin ajan päästä alat hyväksyä itsesi.

Vierailija
15/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 18:32"]

olen itse sitä mieltä etten ole kaunein :) mutta kysymys johon kukaan vielä ei vastannut ja mitä haen, onko normaalia pitää itseään rumana?:)

ap

[/quote]

No perkeleen uusavuton kun et osaa käyttää Googlea. Tossa sulle, kultapaperiin käärittynä: "77 Percent of Girls Consider Themselves Ugly" sanoo Doven teettämä kyselytutkimus, jossa haastateltiin 2000 tyttöä ikähaitarissa 10-14. Lähde: http://www.infoniac.com/offbeat-news/77-percent-of-girls-consider-themselves-ugly.html

Enemmistö nuorista tytöistä pitää itseään rumana, eli se normaalimpaa kuin mikään muu käsitys omasta ulkonäöstä.

Vierailija
16/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kertoa totuuden: Olet kaunis, varsinainen herkkupala. Kirous piilee siinä että et itse näe etkä tajua sitä ennen kuin olet 40+ ja katselet vanhoja kuvia. Kokemuksen syvällä rintaäänellä... :/