Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi oksennukseen krapulassa?

Vierailija
13.07.2014 |

Mikään ei ole vielä pysynyt sisällä tänään, olen yrittänyr juoda paljon fanta zeroa ym. Mitä kannattaisi yrittää?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samarin! Siinä on sopivasti kaikkia vatsaa rauhoittavia suoloja ja nestettä. Sen lisäksi oksentaessa ja krapulassa on suolatasapaino vituillaan, joten auttaa myös siihen :)

Vierailija
2/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primperan 20mg peräpuikko saa A-klinikalta, loppuu oksentaminen kun seinään. No ei auta tähän hätään koska klinikka ei ole auki, mutta todella toimii toisin kun nämä jaffa, pizza yms. muut pelleilyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä pieninä määrinä kerrallaan.

Vierailija
4/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mikään auta, käy nukkumaan ja yritä myöhemmin uudelleen.

Vierailija
5/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta juominen luuseri

Vierailija
6/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitohappobakteeri auttaa! Otan aina baarista tullessa 1-2 kapselia, ei ole yhtään huono olo seuraavana päivänä. Suosittelen kaikkia krapulassa oksentelevia kokeilemaan!!!

Vierailija
7/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä krapulahakuista juomista :D

Vierailija
8/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan mitään aspartaamilimua juo, vaan kunnon sokerikamaa! Ja samarinia pienin kulauksin. Kun tuntuu siltä, että voi alkaa syömään, aloita rauhassa ja pureskele hyvin.

Vierailija
9/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:50"]

Maitohappobakteeri auttaa! Otan aina baarista tullessa 1-2 kapselia, ei ole yhtään huono olo seuraavana päivänä. Suosittelen kaikkia krapulassa oksentelevia kokeilemaan!!!

[/quote]

Pakko kokeilla tätä! T. oksennuskrapulasta kärsivä ja sitä syvästi häpeävä

Vierailija
10/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ollut reilu 20-kymppisenä kaikkien krapuloiden äiti. Silloin auttoi kaakao. Iso lasi kylmää maitoa ja reilusti kaakaojauhetta, ainakin pari-kolme lusikallista. Kertakulauksella alas. Sittemmin olen oppinut paremman alkoholin käytön...

Vierailija
11/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei auta mikään, 3päivää yleensä oksennan. Mut sokeria yritän jotenkin saada edes hetkeksi imeytymään samoin suoloja. Tämän vuoksi yritän todellakin pysyä alkosta kaukana, aine ei onnistu. Tsemppiä! Ja toivottavasti oli edes kivaa :)

Vierailija
12/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt nuo jälkiviisastelut ja moralisoinnit pois! Eiköhän suurimmalla osalla ole oksennuskrapula joskus päässyt yllättämään. Tuskinpa sillä kukaan aikuinen ihminen pahemmin ylpeilee.

Mulla kanssa aivan karmeita krapulat ja valitettavasti en osaa neuvoa muuta kuin, että aika auttaa, ei oikein muu. Koitat nyt juoda sokerillisia juomia ja syödä, jos onnistuu, mutta voi olla että tulee yläkautta pois silti. Olen itse oksentanut vielä klo 23 juomista seuraavana iltana. Ja ei, ei ole ylpeydenaihe lainkaan, kunhan koitan lohduttaa ap:ta.

Vierailija
13/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvointilääke. Hartsport juomajauhe kaupasta. T. Entinen katkon sh

Vierailija
14/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvointilääke. Hartsport juomajauhe kaupasta. T. Entinen katkon sh

Vierailija
15/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilihapolliset juomat ärsyttää mahalaukkua, ei siis niitä. Itselläni tee ja banaani auttavat oloa hieman, mutta eihän sitä oikeasti paranna muu kuin aika.

Vierailija
16/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pieniä eriä kerrallaan vettä, banaani, puuroa, limua, vissyä.. Mitä kaapista vain löytyy. Itselläni pahimmissa krapuloissa toimii kun pieniä eriä otan kerrallaan ja vaikka oksentaisinkin ne, niin aina jotain ehtii imeytyä ja on saanut alas jotain mitä oksentaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä