Riikka Purra lähti pj.kisaan
Loistavaa.
Uskon ja toivon hänen voittavan.
Halla-aho teki oikean ratkaisun oikeaan
aikaan. Riikka Purrassa on ainesta, hän
täyttää puheenjohtajan saappaat paremmin kuin hyvin.
Kommentit (304)
Sattaa purra omaan nilkkaan. Ei tahtoisi varmaan olla niissä saappaissa jos kovasti purraan.
Vierailija kirjoitti:
Sakari Puisto voi yllättää. Ei ole mikään pahvipää jos Englannin huippu yliopiston fyysikko 👍
Sinänsä näin, mutta valitettavan paljon kuulee uutisointia siitä, kuinka yliopistot ajavat sosialismia ym. niitä asioita, mitä vihreätkin ajavat. Kuuluuko Cambridge näihin aivopesuyliopistoihin? Toisaalta Puisto sanoi, että vihreät on se puolue, jonka kanssa hän ei näkisi yhteistyön olevan kovinkaan todennäköistä erilaisten ideologioiden takia. On myös mmmmmuuuutttokriittinen. Minkä ihmeen takia tuo sana on snsuroitu?, voisiko IS päivittää sallittujen sanojen listaa?
Vierailija kirjoitti:
Sakari Puisto voi yllättää. Ei ole mikään pahvipää jos Englannin huippu yliopiston fyysikko 👍
Ei varmaan ole pahvipää, mutta kannattaisi vähän miettiä sitäkin, onko hän ”kansanvillitsijä” siinä mielessä, mitä kyseisellä käsitteellä myönteisessä mielessä tarkoitetaan. Toivon todella, jos Puisto valitaan, ettei tarvitse sitten katsella persujen happamia naamoja ja pettymystä, kun tohtorius ja fyysikkous eivät ehkä tuokaan paikkaa auringossa, sillä pelkästään ne eivät riitä. Väärän henkilön valinta voi johtaa puolueen kuihtumiseen ja hajoamiseen.
Jos ei ole itse käynyt paljoakaan kouluja, voi ajatella, että onpa hienoa, kun on tohtori ja fyysikko puheenjohtajana, mutta ne eivät ole niitä asioita, joilla äänestäjiä hankitaan ainakaan riittävän laajoista kansankerroksista.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan ja äänestän Sakari Puistoa puheenjohtajaksi Seinäjoen puoluekokouksessa. Yksinkertaiseksi siksi, että hän osaavampi tiedoissaan ja esintymisessään. Tämä ei tietysti tarkoita, etteikö Riikka Purra olisi hyvä pj. perussuomalaisille.
Yllätyin hieman, kun Purra lähti empimisen jälkeen kisaan mukaan. Olin lähes varma, että siirtyy Puiston valinnan taakse, koska ei itse tuntenut mitään paloa puheenjohtajuuteen.
Herättää tietenkin hiukan kysymyksiä, miksi Purra kuitenkin päätti lähteä häntä haastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkos Riikalla oli matikka? Tytöt ei yleensä matikassa oo pärjännyt.
Ei kannattaisi arvostella muita, jos oma ulosanti ja äidinkielen osaaminen on tuota luokkaa.
Puheenjohtajaksi ei ikinä ilmoittauduta halukkaan oloisena, vaan vastentahtoisesti. Tämä pätee puolueesta riippumatta, poliitikot tietävät kyllä mikä ihmisiin vetoaa. "Suostun nyt, koska puolueen etu vaatii sitä ja kenttä haluaa minut." "Itse en ole vallasta kiinnostunut."
Vierailija kirjoitti:
Harmi että lähti kisaan. Alamäki alkaa persuille jos tää täti voittaa.
Miten niin? Koulutettu ihminen, valtiotieteiden maisteri. Perustelepä vähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikasta tulee erinomainen pääministeri. Saadaan Suomi nousuun. Ahkera. ajatteleva ja aikaansaava.
puuttuu enää että puoluetta äänestettäisiim ja ps voisi tehdä niin paljon kompromisseja että hallitusneuvottelut onnistuisi, aika mahdoton tehtävä?
Vaan jatkossa ps puoluejohtaja voi leimata muiden puolueiden venkoilun naisvihaksi.
Siinä vaiheessa, jos väitetään ettei häneen kohdistu naisvihaa (koska on persu), vaikka kokisi naisvihaa oikeastikin, niin heitän viimeisetkin hanskat tiskiin kaikille tasa-arvoisille aatteilleni. En aio taistella sellaisen tasa-arvon puolesta, joka koskee vain jos puolue on oikea. Sinänsä olisi mielenkiintoista nähdä Riikka persujen pj:nä, jotta näkisin miten käy. Käyttääkö persut naisviha-korttia aseena, vai pissaako sateenkaariväki omiin muroihinsa. Kummin päin, niin vaikuttaa omiin mielipiteisiin jatkossa.
T. panseksuaali vihreä, mutta persujen taivalta mielenkiinnolla seuranneena
Purra jää Orpon jalkoihin ja Kokoomus lähtee piikkipaikalta eduskuntavaaleihin. Jää kevyeksi puheenjohtajaksi. No, se on hyvä muiden puolueiden kannalta.
Toisaalta on myös niin, että siihen yhteenkin juttuun liittyy melkoisia haasteita, joita läheskään kaikki poliitikot eivät tunnut ottavan tarpeeksi vakavasti. Kuka poliitikko esimerkiksi otti vastuun Turun vuoden 2017 episodista? Tässä mielessä PS on sittenkin vakuuttavampi puolue.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta on myös niin, että siihen yhteenkin juttuun liittyy melkoisia haasteita, joita läheskään kaikki poliitikot eivät tunnut ottavan tarpeeksi vakavasti. Kuka poliitikko esimerkiksi otti vastuun Turun vuoden 2017 episodista? Tässä mielessä PS on sittenkin vakuuttavampi puolue.
Persuissa ei ole mitään vakuuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan ja äänestän Sakari Puistoa puheenjohtajaksi Seinäjoen puoluekokouksessa. Yksinkertaiseksi siksi, että hän osaavampi tiedoissaan ja esintymisessään. Tämä ei tietysti tarkoita, etteikö Riikka Purra olisi hyvä pj. perussuomalaisille.
Yllätyin hieman, kun Purra lähti empimisen jälkeen kisaan mukaan. Olin lähes varma, että siirtyy Puiston valinnan taakse, koska ei itse tuntenut mitään paloa puheenjohtajuuteen.
Herättää tietenkin hiukan kysymyksiä, miksi Purra kuitenkin päätti lähteä häntä haastamaan.
Ei Purra mitään ole ”empinyt”. Hän nyt ei ole empijätyyppi ensinkään. Puheenjohtajan tehtävä on kovaa työtä, jossa joutuu olemaan julkisuudessa ja panemaan itsensä monin tavoin alttiiksi. Myös perhe on otettava huomioon. Onko todella mielestäsi outoa, jos joku haluaa harkita asiaa rauhassa perin pohjin?
Itse en ainakaan suhtaudu kovin luottavaisesti tyyppeihin, jotka vain syöksyvät tehtäviin miettimättä hetkeäkään, onko kapasiteettia tai onko annettavaa. Politiikassa on keskeisissäkin tehtävissä aivan liikaa ihmisiä, joilla ei ole kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Purra jää Orpon jalkoihin ja Kokoomus lähtee piikkipaikalta eduskuntavaaleihin. Jää kevyeksi puheenjohtajaksi. No, se on hyvä muiden puolueiden kannalta.
En ole havainnut erityisiä meriittejä Orvon kohdalla koko hänen puheenjohtaja-aikanaan. Kuntavaalivoitto ei tullut hänen ansiostaan, vaan hänestä huolimatta.
Ihmistuntemus on aika kapea, jos kuvittelee Purran ylipäänsä jäävän kenenkään jalkoihin. Puistosta en ole niinkään varma.
Hämäävää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan ole pahvipää, mutta kannattaisi vähän miettiä sitäkin, onko hän ”kansanvillitsijä” siinä mielessä, mitä kyseisellä käsitteellä myönteisessä mielessä tarkoitetaan. Toivon todella, jos Puisto valitaan, ettei tarvitse sitten katsella persujen happamia naamoja ja pettymystä, kun tohtorius ja fyysikkous eivät ehkä tuokaan paikkaa auringossa, sillä pelkästään ne eivät riitä. Väärän henkilön valinta voi johtaa puolueen kuihtumiseen ja hajoamiseen.
Jos ei ole itse käynyt paljoakaan kouluja, voi ajatella, että onpa hienoa, kun on tohtori ja fyysikko puheenjohtajana, mutta ne eivät ole niitä asioita, joilla äänestäjiä hankitaan ainakaan riittävän laajoista kansankerroksista.
Fyysikolla voi olla hyvinkin kieroituneet ajatukset yhteiskunnasta, en tapausta tunne enkä tyypistä ennen ole edes kuullut, mutta jotain ihan perustavaa laatua mätää on jos persu on.
Empijät kyllä muualla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herättää tietenkin hiukan kysymyksiä, miksi Purra kuitenkin päätti lähteä häntä haastamaan.Ei Purra mitään ole ”empinyt”. Hän nyt ei ole empijätyyppi ensinkään. Puheenjohtajan tehtävä on kovaa työtä, jossa joutuu olemaan julkisuudessa ja panemaan itsensä monin tavoin alttiiksi. Myös perhe on otettava huomioon. Onko todella mielestäsi outoa, jos joku haluaa harkita asiaa rauhassa perin pohjin?
Itse en ainakaan suhtaudu kovin luottavaisesti tyyppeihin, jotka vain syöksyvät tehtäviin miettimättä hetkeäkään, onko kapasiteettia tai onko annettavaa. Politiikassa on keskeisissäkin tehtävissä aivan liikaa ihmisiä, joilla ei ole kumpaakaan.
Eikö sisäpiiri tiennyt jo keväällä että puh. joht. ei ole enää käytettävissä eli ehti kyllä pohtia, mutta näyttäähän se paremmalta että ihan on pyydetty ja ehdotettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähti siksi, että sai etukäteis tietoa siitä, että kannatus on suuri. Erittäin suuri.
Puskaradio laulaa koko ajan puheenjohtajan valinnan tiimoilta.
Purralla on siis erittäin kovat joukot jo taustallaan, ei epäilystäkään, onhan hän Halla-ahon opetuslapsi.
Vierailija kirjoitti:
Empijät kyllä muualla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herättää tietenkin hiukan kysymyksiä, miksi Purra kuitenkin päätti lähteä häntä haastamaan.Ei Purra mitään ole ”empinyt”. Hän nyt ei ole empijätyyppi ensinkään. Puheenjohtajan tehtävä on kovaa työtä, jossa joutuu olemaan julkisuudessa ja panemaan itsensä monin tavoin alttiiksi. Myös perhe on otettava huomioon. Onko todella mielestäsi outoa, jos joku haluaa harkita asiaa rauhassa perin pohjin?
Eikö sisäpiiri tiennyt jo keväällä että puh. joht. ei ole enää käytettävissä eli ehti kyllä pohtia, mutta näyttäähän se paremmalta että ihan on pyydetty ja ehdotettu.
Purralla on ollut kädet täynnä työtä muun muassa hallintovaliokunnan puheenjohtajana vaikkapa väkisin läpi runnotun soten osalta. Kyllä elämän suuria ratkaisuja yleensä haluaa miettiä omassa rauhassaan. Tietysti asiat hautuvat päässä paljon pidemmän aikaa.
Kun ei ole mitään todellista mollattavaa, niin täytyy tarttua epäolennaisuuksiin.
On valittu jo
Kunhan esittää että olisi joku kilpailu tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, persut ottavat vastuuta.
Milloin ja missä?
Sivusta: Näin äkkiseltään tuntuisi, että hallitusneuvottelut voisivat olla Purran kanssa asiallisempia kuin Halla-ahon. Joustavuutta voisi löytyä enemmän, jopa niin paljon, että hallitusyhteistyö olisi mahdollista.
Halla-aho on jo persoonana erilainen kuin Purra.