Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko puhutellut tuntematonta, jolla on kuulokkeet korvilla? Miksi?

Vierailija
08.07.2021 |

Yksi asia mietityttää. Toisinaan pidän kuulokkeita korvilla ollessani ihmisten ilmoilla, esim. kävellessäni kauppaan tai odotellessani bussia pysäkillä haluan samalla kuunnella musiikkia.

Useamman kerran on käynyt niin, että tuntematon ihminen on alkanut puhua minulle, vaikka minulla on kuulokkeet näkyvästi korvilla (ja tuntematon on ollut niin lähellä, että hänen pitäisi olla vakavasti näkövammainen, jotta ei näkisi kuulokkeita).

Kaikkein omituisinta tässä on se, että tuntematon ei ole ensin viittonut ottamaan kuulokkeita pois, vaan on suoraan alkanut sanoa sanottavaansa. Niin että kun otan kuulokkeet pois, hän on jo ihan muina miehinä puhumassa asiaansa: "...muuttanut näitä reittejä. Että onko sulla tietoa mikä reitti se on nykyään?" tms.

Miksi alat puhutella tuntematonta, vaikka hänellä on kuulokkeet korvissaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/8 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille kuulokkeet on niin vieras asia etteivät tajua sinun kuulevan niiden läpi. Ymmärrän kyllä hyvin miksi tuollainen ärsyttää. Ja miksi se jolta kysytään on aina joku sellainen, joka näyttää kiireiseltä, eikä niiltä lähistön muilta tyypeiltä, jotka vain olla möllöttävät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sillä tuntemattomalla on jotain tärkeämpää asiaa kuin se että joku kuuntelee kuullokkeet korvilla suomiräppiä. Mitä pelottavaa siinä on että joku ihminen puhuttelee sinua, et sinä pääse pakoon sinne kuullokeiden sisään. Jos jollain on mustat aurinkolasit, niin ei se tee hänestä sokeaa vaikka hänen silmiään ei näekään.

Vierailija
4/8 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa sillä tuntemattomalla on jotain tärkeämpää asiaa kuin se että joku kuuntelee kuullokkeet korvilla suomiräppiä. Mitä pelottavaa siinä on että joku ihminen puhuttelee sinua, et sinä pääse pakoon sinne kuullokeiden sisään. Jos jollain on mustat aurinkolasit, niin ei se tee hänestä sokeaa vaikka hänen silmiään ei näekään.

Muutakin musiikkia on olemassa kuin suomiräppiä, tiedoksesi.

Vierailija
5/8 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syyllistynyt tuohon kun toisella osapuolella on sellaiset langattomat nappikuulokkeet, ei niitä huomaa ollenkaan.

Vierailija
6/8 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi puhuttelin sen vuoksi, että käskin tuollaisen tyypin pois mökin terassilta. Pyöräilijä oli keksinyt, että tuossa hyvä paikka levähtää, jokamiehellehän on OK käyttää muiden mökkejä. Nyt vain osui asuinrakennuksen rantasaunalle, ei varsinaisesti mökille.

Vierailija
7/8 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhutellut monesti, koska en joko ole huomannut kuulokkeita tai huomaan ne vasta, kun olen jo aloittanut puhumisen. Pahoittelut. Töissä kyllä ärsyynnyn siitä, että kuunnellaan kuulokkeista jotain, kun pitäisi olla koko ajan kartalla siitä mitä tapahtuu.

Vierailija
8/8 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi puhuin tyypille kun se ei huomannut pudottaneensa jotain paperia.

Ensi kerralla tiesän sitten olla häiritsemättä kuulokepäistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi