SEISKA TÄNÄÄN: Armi Aavikon järkyttynyt äiti jyrähtää Dannylle: Lopeta haudalla hyppiminen - tuhosit tyttäreni elämän!
Kommentit (784)
Mä en ymmärrä, mitä ilkikurisuutta siinä on, jos armi kysyy avioliitosta?
Miksi danny käyttää sanaa ilkikurisuus?
Eikö hän itse ole ilkikurinen panttaamalla alisteisen naisen elämää omiin tarkoitus periinsä?
Vierailija kirjoitti:
Todella näppärää vielä tuollainen lupaus jonnekin viidentoista - kahdenkymmenen vuoden päähän. Sitä ei tarvitse lunastaa eikä joudu siitä tilille vaan voi vaan jatkaa suhdetta rauhassa.
Narsismiin liittyy muuten termi future faking.
Jep
"Eikö tällä vaarilla ole muita meriittejä esiintyä julkisuudessa kuin minun rakas tyttäreni? Mikä kuningas hän luulee olevansa..."
Armin äiti 💖
Vierailija kirjoitti:
Rohkenen väittää, että iso dee on narsisti viimeistään tämän oman viimeisen lausunnon perusteella . Iso dee ei käsitä missä mennään, kun hän puhuu Armin ilkikurisuudesta, vaikka pitäisi puhua iso deen itsensä aiheuttamasta Armin alisteisen naisen asemasta.
Lukekaapa ajatuksella.
"Kysymys on siitä, että olen luvannut Armille, että kun lapset ovat aikuisia, voin avioitua hänen kanssaan. Armi kysyi sitten ilkikurisuuttaan 90-luvun lopulla, että mitäs asian kanssa tehdään."
AV oli siis kerran taas oikeassa!
Tuolla Armin sisko puhuu -ketjussa oli noita arvauksia, että D olisi lupaillut viedä An vihille, kunhan lapset aikuisia.
A ja D ero on tullut juuri vuonna 1994, kun Dn nuorin lapsi oli pian täysi-ikäistymässä, eli olisko silloin paljastunut Armille, että D oli vedättänyt koko ajan eikä aio erota vaimostaan eikä mennä An omassa naimisiin. Tuon jälkeenhän alkoi An alamäki , joutui sairauseläkkeelle ja viina vei raasun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkenen väittää, että iso dee on narsisti viimeistään tämän oman viimeisen lausunnon perusteella . Iso dee ei käsitä missä mennään, kun hän puhuu Armin ilkikurisuudesta, vaikka pitäisi puhua iso deen itsensä aiheuttamasta Armin alisteisen naisen asemasta.
Lukekaapa ajatuksella.
"Kysymys on siitä, että olen luvannut Armille, että kun lapset ovat aikuisia, voin avioitua hänen kanssaan. Armi kysyi sitten ilkikurisuuttaan 90-luvun lopulla, että mitäs asian kanssa tehdään."
Tuolla Armin sisko puhuu -ketjussa oli noita arvauksia, että D olisi lupaillut viedä An vihille, kunhan lapset aikuisia.
A ja D ero on tullut juuri vuonna 1994, kun Dn nuorin lapsi oli pian täysi-ikäistymässä, eli olisko silloin paljastunut Armille, että D oli vedättänyt koko ajan eikä aio erota vaimostaan eikä mennä An omassa naimisiin. Tuon jälkeenhän alkoi An alamäki , joutui sairauseläkkeelle ja viina vei raasun.
Samaan saumaan osui siskon itsemurha ja se että Armi lopetti laivakeikat, jotka koki äärimmäisen raskaiksi.
Ilkka lipsasen todellinen luonne paljastunee viimeistään nyt viime aikaisten uutisointien myötä. Johtuu varmaan ikääntymisestä. Jotain hämärää on tapahtunut mielenterveydessä kun näitä helmi tyttösiä alkanut tulemaan ja Ilkka avautumaan menneistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukekaapa ajatuksella.
Näin minäkin sen näen.
Surullisen ketjun lomaan vähän kevennystä
Vierailija kirjoitti:
Danny (Seiskan mukaan) sanoo, että ei puhuisikaan Armista, mutta nyt on vaikea olla puhumatta, kun YLE tekee Armista ohjelmaa.
Onkos se nyt ihan noinkaan? Voisihan Danny sanoa, että ei anna lausuntoja siitä asiasta enää ollenkaan. Eipä tuo niin vaikeaa olisi ollut.
Danny on toistuvasti antanut Armista haastatteluja lehtiin ja kertonut julkisesti Armin yksityiselämästä. Likaista peliä ja oman egon pönkittämistä.
Ja ennen kuin Armista oli tullut missi, Danny ja Eino Makunen oli tehnyt sopimuksen, että uusi missi lähtee Dannyn kiertueelle, osaako hän laulaa vai ei eli Armi on ollut uhri, siitä lähtien kun kruunattiin missiksi. Ja Danny ja Eino Makunen teki bisnestä naisilla. Armihan ei tuosta kiertueesta mitäön rahallisesti hyötynyt.
Sydäntä raastaa kyllä Armin puolesta. Saisi levätä rauhassa, mutta toisaalta hyvä että nyt alkaa paljastua D:n luonne. Se mitä on vain arvailtu, tulee nyt näkyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Linkin takana Armin ja Dannyn musiikkivideo. Jostain syystä näkyy tässä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny (Seiskan mukaan) sanoo, että ei puhuisikaan Armista, mutta nyt on vaikea olla puhumatta, kun YLE tekee Armista ohjelmaa.
Onkos se nyt ihan noinkaan? Voisihan Danny sanoa, että ei anna lausuntoja siitä asiasta enää ollenkaan. Eipä tuo niin vaikeaa olisi ollut.
Danny on toistuvasti antanut Armista haastatteluja lehtiin ja kertonut julkisesti Armin yksityiselämästä. Likaista peliä ja oman egon pönkittämistä.
Ja ennen kuin Armista oli tullut missi, Danny ja Eino Makunen oli tehnyt sopimuksen, että uusi missi lähtee Dannyn kiertueelle, osaako hän laulaa vai ei eli Armi on ollut uhri, siitä lähtien kun kruunattiin missiksi. Ja Danny ja Eino Makunen teki bisnestä naisilla. Armihan ei tuosta kiertueesta mitäön rahallisesti hyötynyt.
Eiks se ostanut oman kämpän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukekaapa ajatuksella.
Samaan saumaan osui siskon itsemurha ja se että Armi lopetti laivakeikat, jotka koki äärimmäisen raskaiksi.
Kirsikkana kakun päälle, kun ei saanut omaa perhettä ja vahvaa puolisoa tukemaan henkisesti, alkoi syöksykierre.
Dannystä ei ollut mitään hyötyä. Päinvastoin.
Case solved.
"Armi oli minulle hyvin rakas ihminen, se on ilman muuta selvä. Olin itse avioerolapsi ja päättänyt aikanaan, etten eroa ikinä. Se on niin kova paikka lapsille, Danny sanoi. "
"Kysymys on siitä, että olen luvannut Armille, että kun lapset ovat aikuisia, voin avioitua hänen kanssaan."
Nyt puhuit Lipsanen ittes pussiin! Mitä menet lupailemaan toiselle avioliittoa, jos kerran olit päättänyt ettet kiusaan eroa. Häpeäisit!
Vihaan cancel-kulttuuria, mutta Lipsasen kohdalla olisin valmis tekemään poikkeuksen. SINÄ PÄIVÄNÄ kaikki eivät todellakaan tule rakastamaan sinua.
Liekö Danny aikanaan pakottanut Armin aborttiin vai tekikö Armi sen omasta halustaan ja siitäkö alamäki alkoi?
Olisi ollut kaunis pari, Armi ja Danny. Mutta ei ollut heidän aikansa. Näitä on ihan tavallisissakin perheissä ja monien ihmisten elämä on tuhoutunut rakkauden vuoksi.
Siis jäikö Aavikolta keskikoulu kesken? 18 vuotiaana? Keskikoulu päättyi yleensä sinä vuonna, kun täytti 16.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkin takana Armin ja Dannyn musiikkivideo. Jostain syystä näkyy tässä näin.
Näkyy kun painaa siitä: Katso youtubessa.
Todella näppärää vielä tuollainen lupaus jonnekin viidentoista - kahdenkymmenen vuoden päähän. Sitä ei tarvitse lunastaa eikä joudu siitä tilille vaan voi vaan jatkaa suhdetta rauhassa.
Narsismiin liittyy muuten termi future faking.