SEISKA TÄNÄÄN: Armi Aavikon järkyttynyt äiti jyrähtää Dannylle: Lopeta haudalla hyppiminen - tuhosit tyttäreni elämän!
Kommentit (784)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armi halusi aina oman perheen ja lapset, ehkä hän kuvitteli ne saavansa Dannyltä. Kasa tyhjiä rikottuja lupauksia vaan. Hän lähti täältä sydän murtuneena ja lapsettomana vain koska hän valitsi kulkea Dannyn varjoissa. Surullinen tarina kaikinpuolin.
Ei tarvitse tulla tähän mussuttamaan ”mitäs valitsi varatun miehen kraak kraak”
No enpä nyt tiedä.
Perhettä ja lapsia ensisijaisesti haluava nuori tyttö ei jämähdä perheelliseen varattuun mieheen ja aloita jotain pinnallista lavalintusen elämää.No sinänsä olen entinen nuori tyttö, joka on jo lapsesta asti halunnut omaa perhettä, aviomiestä ja lapsia. Ainoa mitä on toivonut ja mistä on haaveillut, mutta niin ne vaan jäi saamatta ja siihen on monta syytä, Armilla ja minulla lienee samankaltaisia päänsisäisiä ongelmia -vaikea isäsuhde ja vanhempi mies, joka tulee sotkemaan pään, elämän ja tunne-elämän herkässä iässä. Itse en ole pystynyt rakastumaan ja aloittamaan uutta suhdetta sen jälkeen.
Lisäksi on hyvä muistaa, että eivät nuo miehet yleensä halua päästää irti näistä naisista. Eivät he kannusta heitä lähtemään unelmiensa perään vaan pitävät kiinni itsessään, joten irtipääsyyn vaaditaan todella paljon.
Se on aivan totta etteivät nuo miehet kannusta tavoittelemaan parempaa uraa, esimerkiksi.
Itsekin meinasin jäädä roikkumaan sellaiseen henkilöön, joka ei tehnyt tai ei ollut halukas auttamaan oikeastaan mitään mun tulevaisuuden hyväksi. Olisin vain vuodet istunut kotona yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armi halusi aina oman perheen ja lapset, ehkä hän kuvitteli ne saavansa Dannyltä. Kasa tyhjiä rikottuja lupauksia vaan. Hän lähti täältä sydän murtuneena ja lapsettomana vain koska hän valitsi kulkea Dannyn varjoissa. Surullinen tarina kaikinpuolin.
Ei tarvitse tulla tähän mussuttamaan ”mitäs valitsi varatun miehen kraak kraak”
No enpä nyt tiedä.
Perhettä ja lapsia ensisijaisesti haluava nuori tyttö ei jämähdä perheelliseen varattuun mieheen ja aloita jotain pinnallista lavalintusen elämää.No sinänsä olen entinen nuori tyttö, joka on jo lapsesta asti halunnut omaa perhettä, aviomiestä ja lapsia. Ainoa mitä on toivonut ja mistä on haaveillut, mutta niin ne vaan jäi saamatta ja siihen on monta syytä, Armilla ja minulla lienee samankaltaisia päänsisäisiä ongelmia -vaikea isäsuhde ja vanhempi mies, joka tulee sotkemaan pään, elämän ja tunne-elämän herkässä iässä. Itse en ole pystynyt rakastumaan ja aloittamaan uutta suhdetta sen jälkeen.
Lisäksi on hyvä muistaa, että eivät nuo miehet yleensä halua päästää irti näistä naisista. Eivät he kannusta heitä lähtemään unelmiensa perään vaan pitävät kiinni itsessään, joten irtipääsyyn vaaditaan todella paljon.
Se on aivan totta etteivät nuo miehet kannusta tavoittelemaan parempaa uraa, esimerkiksi.
Itsekin meinasin jäädä roikkumaan sellaiseen henkilöön, joka ei tehnyt tai ei ollut halukas auttamaan oikeastaan mitään mun tulevaisuuden hyväksi. Olisin vain vuodet istunut kotona yksin.
EIvätkä ne kannusta lähtemään etsimään sitä miestä, jonka kanssa he saisivat ne lapset ja perheen vaan pitävät elossa jotain epämääräistä lupausta tulevaisuudesta. Sitä olisi myös todella rikki astumaan tuon kaiken jälkeen uuteen suhteeseen, sitä tuntuu, että se onnistuu vain sen kaasuvalottajan kanssa.
Voisko tuo papparainen tosiaan olla vaan hiljaa ja keskittyä siihen uuteen teinilolitaansa. En yhtään ihmettele että omaiset ovat vihaisia.
Danny oli kuitenkin työnantaja ja esimies.
Henkilökohtainen mielipiteeni on, että Lipsanen oli edesvastuuton Aavikon suhteen.
Danny vanha elostelija hävetköön ja olkoon hiljaa. Aiheuttaa vieläkin murhetta Armin yli 90 v äidille. Kamala ukko!!!
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies saa ihan rauhassa harjoitta likaisia fantasioitaan. Kumpa joku hakisi Helmin pois. Erikakin muuttui todella oudoksi Dannyn käsittelyn jälkeen.
Muistaako kukaan, että Danny oli mukana tuomaristossa, kun Erika valittiin tangokuningattareksi? Taisi olla Dannyllä enemmän näpit pelissä kuin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Että ihan itse Armi päätti jäädä roikkumaan varatun miehen kylkeen ja ihan itse hän sen pullon korkin avasi. Ymmärrän, että äidin on tuota vaikea hyväksyä, mutta niin se vaan on. Jokainen meistä tekee ihan itse omat valintansa.
Ongelma oli se, että umpirakastunut ei ymmärrä totuutta ympärillä. Etenkin kun annetaan lupauksia ja lirkutellaan. Ei ollut pikkurakkaus, kun silmät eivät avautuneet edes yli 10 vuodessa.
D ja Armin (jos totta väite) lapsi joka abortoitiin olisi tuplasti Helmin ikäinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies saa ihan rauhassa harjoitta likaisia fantasioitaan. Kumpa joku hakisi Helmin pois. Erikakin muuttui todella oudoksi Dannyn käsittelyn jälkeen.
Muistaako kukaan, että Danny oli mukana tuomaristossa, kun Erika valittiin tangokuningattareksi? Taisi olla Dannyllä enemmän näpit pelissä kuin koskaan.
Danny oli mukana tuomaristossa v. 2015, kun Erika Vikman tuli toiseksi. Tangokuningattareksi valittiin Susanna Heikki.
V. 2016, kun Erika valittiin Tangokuningattareksi, tuomaristossa olivat Helena Lindgren, Esa Nieminen, Noora Karma, Tomi Markkola, Hanna-Riikka Siitonen, Martti Haapamäki (pj.)
"Kysymys on siitä, että olen luvannut Armille, että kun lapset ovat aikuisia, voin avioitua hänen kanssaan. Armi kysyi sitten ilkikurisuuttaan 90-luvun lopulla, että mitäs asian kanssa tehdään."
- Mä uskon, että ei Armi pelkästään "ilkikurisuutta", (Niin kuin danny väittää) vaan KATKERANA kysyy avioliitosta!
Musta alkaa tuntumaan, ettei Lipsanen itsekkään ymmärrä, mitä on mennyt tekemään!!!!
En tiedä todellisuutta, mutta ulkopuolisen silmin näyttää siltä, että Armi oli Dannylle emotionaalisesti ykkösnainen eikä kakkonen. Helppoahan se on lähteä, jos näkee, että se toinen on ykkönen ja itse on aina kakkonen. Nämä kaksi kuitenkin viettivät varmaan yhtä paljon aikaa yhdessä kuin D perheensä kanssa, tekivät työtä, lauloivat rakkauslauluja, matkustivat jne.
Armi ei kuitenkaan nähnyt sitä, että ykkönen ei ollutkaan kuitenkaan hän vaan D itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, että Dannyn sivuilla julkaistiin vahingossa Erikan voitto-onnittelut jo ennen kuin virallinen voitto oli edes tullutkaan. Ne poistettiin sieltä vähin äänin.
Ois se hemmetin Liisa ottanut avioeron! Piruako se tuossa häntäheikissä roikku? Kyllä akat on hulluja!
Vierailija kirjoitti:
Joo, en tajua miksi Dannyn pitää antaa kommentteja Armista.
Liekö alkava muistisairaus ja sitä myöten jatkuva tarve jauhaa menneistä. Muistisairauksiin kun kuuluu se, että vuosia sitten tapahtuneet asiat on selkeämpiä kuin lähimenneisyys. Mutta niin, vois olla puhumatta Armista tämä heebo kokonaan. Rumasti teki ja tietää sen kyllä itsekin. Kauhea tarvea selitellä asioita itselleen parhain päin.
Mitä viinaan tulee niin se nyt on valitettavasti kuulunut vahvasti suomalaiseenkin viihde-elämään. Sitä on aina tarjolla ja vaikka et olisi aikeissa juoda niin joku tyrkyttää puolväkisin. Ensin viinaa menee rohkaisuksi, sitten monesta muusta syystä ja/tai ihan vaan hyvän fiiliksen löytämiseksi. Sitten onkin kierre valmis.
Vierailija kirjoitti:
Ois se hemmetin Liisa ottanut avioeron! Piruako se tuossa häntäheikissä roikku? Kyllä akat on hulluja!
Luuletko ettei tilanne ollut mikä oli puhtaasti sopimusteknisistä syistä? Kyllä se oli molemmille sopiva järjestely olla aviossa ja asua eri maissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, että Dannyn sivuilla julkaistiin vahingossa Erikan voitto-onnittelut jo ennen kuin virallinen voitto oli edes tullutkaan. Ne poistettiin sieltä vähin äänin.
Danny suhmuroi Eerikan voittajaksi!!!
Rohkenen väittää, että iso dee on narsisti viimeistään tämän oman viimeisen lausunnon perusteella . Iso dee ei käsitä missä mennään, kun hän puhuu Armin ilkikurisuudesta, vaikka pitäisi puhua iso deen itsensä aiheuttamasta Armin alisteisen naisen asemasta.
Lukekaapa ajatuksella.
"Kysymys on siitä, että olen luvannut Armille, että kun lapset ovat aikuisia, voin avioitua hänen kanssaan. Armi kysyi sitten ilkikurisuuttaan 90-luvun lopulla, että mitäs asian kanssa tehdään."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko ettei tilanne ollut mikä oli puhtaasti sopimusteknisistä syistä? Kyllä se oli molemmille sopiva järjestely olla aviossa ja asua eri maissa.
Eri maissa esim. 1977-1978?
Ihan turha Dänin yrittää pestä asiaa ja yrittää kääntää kaikkea itselleen parhain päin. Jokainen järkevä ja empaattinen ihminen näkee sen yrityksen läpi.
Tottakai Armikin teki vääriä valintoja, mutta ihan kokonaisuutenaan ikä/asema/suhdeasetelma -speksit huomioiden Armi oli näistä se uhri. Sitä ei muuksi jälkikäteen maalata.
Jos osaat yhtään ajatella empaattisesti niin kuvittele omalle kohdallesi elämäsi rakkaus ja se, että hän ei halua päästää sinusta irti ja sinun pitää sitten omasta rakastamisestasi ja hänen roikkumisestaan huolimatta jättää hänet ja lähteä särkynein sydämin tyhjän päälle ihmissuhdemielessä ja työkuvioiden osalta.