SEISKA TÄNÄÄN: Armi Aavikon järkyttynyt äiti jyrähtää Dannylle: Lopeta haudalla hyppiminen - tuhosit tyttäreni elämän!
Kommentit (784)
"Anja sanoo, että hän on ollut niin järkyttynyt Dannyn viime aikojen puheista, että hän on joutunut turvautumaan rauhoittavaan lääkitykseen."
Jos Seiska lehden sepustukset pitää paikkansa, on danny todella moukka myös armin äitiä kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
En oikein usko, että juomisensa syy oli varsinaisesti Danny. Luulen, että laivoilla ollessaan esiintymässä, ihalijat tarjosivat show jälkeen drinkkejä. Ystävällisenä ihmisenä Armi ei kehdannut kieltäytyä ja siten pääsi viinan makuun.
Kyllä sitä voi ihan hyvin dokailla, vaikka ei ole sydänsuruja.Siis armihan kärsi siitä laivalla olemisesta, olen lukenut ettei tykännyt niistä kuukauden passeista mutta danny sai käännettyä pään.
Oli sentään töitä. Keikat ei myyny maissa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä oikeesti kiinnosta tuo pariskunta? Melkein 50 vuotta kulunut niitten touhuista.
No kun eturauhanen- lipsanen vuosittain kertoo medialle armi tarinoita, lähinnä heidän suhteeseen liittyvää asiaa
Mikä ajoi Kikan juomaan? Joku mies?
Kikka oli kans yks kouluja käymätön ja kun levyt lakkasi myymästä, koska ne muuttui tylsäksi. Kikkahan halusi asiallisempaa linjaa levyilleen ja putsata pikkutuhmuudet pois. Se ei enää kansaa kiinnostanut. ulkonäkökin muuttui iän myötä, sehän vetää mielen synkäks roolinsa vanki kikkakirsikikkakirsikikkakirsikikkakirsi.....
Odottivatko sitten mummot ja papat sitten oikeaa lemmenparia esiintymään kun tuon olisi voinut hoitaa ihan esiintymällä ja patistaa sitten Armia puolison etsimiseen kun kuitenkaan voinut odottaa mitään jo vuosien suosiota kun musiikitkin jo vaihtui 80 luvulla toiseen.
Vierailija kirjoitti:
"Anja sanoo, että hän on ollut niin järkyttynyt Dannyn viime aikojen puheista, että hän on joutunut turvautumaan rauhoittavaan lääkitykseen."
Jos Seiska lehden sepustukset pitää paikkansa, on danny todella moukka myös armin äitiä kohtaan
Siis miten vanha tää äitsykkä on? 100 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armi halusi aina oman perheen ja lapset, ehkä hän kuvitteli ne saavansa Dannyltä. Kasa tyhjiä rikottuja lupauksia vaan. Hän lähti täältä sydän murtuneena ja lapsettomana vain koska hän valitsi kulkea Dannyn varjoissa. Surullinen tarina kaikinpuolin.
Ei tarvitse tulla tähän mussuttamaan ”mitäs valitsi varatun miehen kraak kraak”
No enpä nyt tiedä.
Perhettä ja lapsia ensisijaisesti haluava nuori tyttö ei jämähdä perheelliseen varattuun mieheen ja aloita jotain pinnallista lavalintusen elämää.No sinänsä olen entinen nuori tyttö, joka on jo lapsesta asti halunnut omaa perhettä, aviomiestä ja lapsia. Ainoa mitä on toivonut ja mistä on haaveillut, mutta niin ne vaan jäi saamatta ja siihen on monta syytä, Armilla ja minulla lienee samankaltaisia päänsisäisiä ongelmia -vaikea isäsuhde ja vanhempi mies, joka tulee sotkemaan pään, elämän ja tunne-elämän herkässä iässä. Itse en ole pystynyt rakastumaan ja aloittamaan uutta suhdetta sen jälkeen.
Lisäksi on hyvä muistaa, että eivät nuo miehet yleensä halua päästää irti näistä naisista. Eivät he kannusta heitä lähtemään unelmiensa perään vaan pitävät kiinni itsessään, joten irtipääsyyn vaaditaan todella paljon.
Ainakin tuossa Ylen Armi-ohjelmassa oli kohta, jossa Danny lopetti Armin ja hänen missikaverinsa jokaviikkoiset tyttöjen illat ulkona. Jos Armi olisi jatkanut, olisi saattanut joku kiva poika tarttua matkaan.
Minusta Danny suojeli hyvin tuossa tilanteessa Armia, missithän eivät ole mitenkään älykästä seuraa.
Niin, että perheellinen mies kieltää teiniä menemästä iltaisin ulos? Mitäpä sen teinin pitäisi sitten tehdä, kun mies on lastensa ja vaimonsa seurassa? Käydä ulkoiluttamassa mummoja tai katsoa telkkaria kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä oikeesti kiinnosta tuo pariskunta? Melkein 50 vuotta kulunut niitten touhuista.
No kun eturauhanen- lipsanen vuosittain kertoo medialle armi tarinoita, lähinnä heidän suhteeseen liittyvää asiaa
Kikka oli kans yks kouluja käymätön ja kun levyt lakkasi myymästä, koska ne muuttui tylsäksi. Kikkahan halusi asiallisempaa linjaa levyilleen ja putsata pikkutuhmuudet pois. Se ei enää kansaa kiinnostanut. ulkonäkökin muuttui iän myötä, sehän vetää mielen synkäks roolinsa vanki kikkakirsikikkakirsikikkakirsikikkakirsi.....
Muuten yökötti se Raija pellin kuvailu niistä kikan veri ysköksistä, horkka värinöistä ja pyörtymisestä oksenteluineen. Olis vienyt väkipakolla hoitoon,pelastanut ystävänsä
Tuntuu että media ja keskustelupalstojen keskustelu pitää enemmän A:ta esillä, ettei jätetä rauhaan. Onko D sitten kommentoinut sen perusteella jotain, on toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Jos vain olisivat pysyneet ystävinä, niin Armi voisi nytkin viettää muutaman kesäpäivän perheensä ja mahdollisten lastensa kanssa Dannyn huvilalla. Yhdessä muistelisivat iloisina kaveruuttaan jne.
Ystävyys säilyy läpi vuosikymmenten. Ihastuminen hiipuu parissa vuodessa.Taisi sitten olla rakkautta, koska ei hiipunut.
Mitä rakkautta tuo oli? kyllä rakkaus hiipui nopeasti, kun Armi rupsahti.
Se tietty "puhkeaa uudestaan kukkaan" aina kun D pääsee selittelemään, kuinka hän yritti pelastaa Armin itseltään ja Armin omilta patologioilta ja kuinka hän, iso D niisk! oikeastaan on se uhri.
Vainajalle on niin helppo pistää sanoja suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että hänen äitinsä ei ole tiennyt puoliakaan asioista.
Armin äiti Dannyn kosinnasta: ”TÄMÄ EI OLE TOTTA”.
:D:D:D
Äiti on sanonut, ettei tietenkään tiedä, mitä ovat keskustelleet, mutta sen hän tietää, että avioliitto jäi solmimatta Armin alkoholismin vuoksi. Dannyn puheista saa sen käsityksen, että Armi on kerran kosinut, mutta näinhän asia ei ole. Tämän Danny myönsi tuossa linkatussa haastattelussa. Heikosti pelaa muisti hänellä, kun vasta asiaa pohdittuaan tajuaa puhuneensa läpiä päähänsä eli antaneensa väärän kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armi halusi aina oman perheen ja lapset, ehkä hän kuvitteli ne saavansa Dannyltä. Kasa tyhjiä rikottuja lupauksia vaan. Hän lähti täältä sydän murtuneena ja lapsettomana vain koska hän valitsi kulkea Dannyn varjoissa. Surullinen tarina kaikinpuolin.
No enpä nyt tiedä.
Perhettä ja lapsia ensisijaisesti haluava nuori tyttö ei jämähdä perheelliseen varattuun mieheen ja aloita jotain pinnallista lavalintusen elämää.No sinänsä olen entinen nuori tyttö, joka on jo lapsesta asti halunnut omaa perhettä, aviomiestä ja lapsia. Ainoa mitä on toivonut ja mistä on haaveillut, mutta niin ne vaan jäi saamatta ja siihen on monta syytä, Armilla ja minulla lienee samankaltaisia päänsisäisiä ongelmia -vaikea isäsuhde ja vanhempi mies, joka tulee sotkemaan pään, elämän ja tunne-elämän herkässä iässä. Itse en ole pystynyt rakastumaan ja aloittamaan uutta suhdetta sen jälkeen.
Lisäksi on hyvä muistaa, että eivät nuo miehet yleensä halua päästää irti näistä naisista. Eivät he kannusta heitä lähtemään unelmiensa perään vaan pitävät kiinni itsessään, joten irtipääsyyn vaaditaan todella paljon.
Ainakin tuossa Ylen Armi-ohjelmassa oli kohta, jossa Danny lopetti Armin ja hänen missikaverinsa jokaviikkoiset tyttöjen illat ulkona. Jos Armi olisi jatkanut, olisi saattanut joku kiva poika tarttua matkaan.
Minusta Danny suojeli hyvin tuossa tilanteessa Armia, missithän eivät ole mitenkään älykästä seuraa.
Niin, veti omien vällyjen väliin ja lupasi avioliittoa ja vauvoja.
Aatella, ilman Dannyn suojelua, Armi vois vielä olla hengissä ja isoäiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että ihan itse Armi päätti jäädä roikkumaan varatun miehen kylkeen ja ihan itse hän sen pullon korkin avasi. Ymmärrän, että äidin on tuota vaikea hyväksyä, mutta niin se vaan on. Jokainen meistä tekee ihan itse omat valintansa.
Jos osaat yhtään ajatella empaattisesti niin kuvittele omalle kohdallesi elämäsi rakkaus ja se, että hän ei halua päästää sinusta irti ja sinun pitää sitten omasta rakastamisestasi ja hänen roikkumisestaan huolimatta jättää hänet ja lähteä särkynein sydämin tyhjän päälle ihmissuhdemielessä ja työkuvioiden osalta.
Ja mikä saa sut kuvittelemaan, että mulle ei olisi noin käynyt? Mutta ihan itse tein sen päätöksen jatkaa elämässä eteenpäin, enkä korkata kossua. Ja kyse ei ole kiinni siitä haluaako HÄN päästää minusta irti vaan siitä, että MINÄ päätin päästää irti ja poistua siitä kuviosta. Ja meillä oli vielä sellainen kiva juttu, kun kolme yhteistä pientä lasta. Ja niin tyhmä en ole ollut koskaan, että työpaikalta olisin "elämäni rakkauden" etsinyt. Omaan pesään ei p***ta, koskaan.
Olet kokenut kovia, mutta silti et osaa tuntea empatiaa toista kovia kokenutta kohtaan. No, ehkä se on sinulle helpompaa.
Kyllä Aavikko itse aiheutti juoppoutensa.
Toki siinä mielessä, että tuskin kukaan hänelle väkisin viinaa kurkusta alas kaatoi. Alkoholisoituessaan hän oli aikuinen nainen, ei mikään teini enää, joten ei häntä pelkästään olosuhteiden uhrinakaan mielestäni voi pitää. Mutta alkoholismiin on yleensä syyt. Ja alkoholismi on myös sairaus. Siksi mielestäni myös alkoholistia kohtaan voi tuntea myötätuntoa. Empatia ei tarkoita sitä, että yrittäisi vierittää pois ihmisen omaa vastuuta. Se tarkoittaa sitä, että tuntee myötätuntoa niistä asioista, joista ko. ihminen on joutunut kärsimään.
Armi pettyi rakkaudessa ja odotti varattua miestä niin pitkään, että haave omasta perheestä kariutui. Hänen sisarensa teki itsemurhan ja hänen terveytensä ei kestänyt enää sitä työtä, mitä hän oli viimeiset 15 vuotta tehnyt. Kaikki tämä tapahtui vain muutaman vuoden aikajanalla. Minusta siinä on aika monta isoa kriisiä lyhyessä ajassa. Siitä minä tunnen myötätuntoa häntä kohtaan.
Ja varmaan moni lapsia toivonut nelikymppinen nainen voi lisätä listalle vielä tuskan siitä, että tuli hetki, jolloin aika oli väistämättä loppunut kesken. Enää ei voi toivoa, että ensi vuonna tai kohta vaan se toive oli ja nyt se on kuollut lopullisesti. Itse surin kolme-neljä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi käsittää, mitä joku saa itselleen kuolleen henkilön ulkonäön haukkumisesta. Nyt on säälittävyyden huippu tällä palstalla saavutettu.
Mutta kun hän näytti Martylta, mitä haukkumista se on? Dannya täällä on haukuttu mitä loukkaavimmilla sanoilla, kuin vain voi😁
Käynti optikolla voisi auttaa. Kyllä, Armin silmä karsasti. Siltikin Marty Feldman on todella kaukaa haettu vertailukohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä nyt tiedä.
Niin, kontroloi Armia. Kielsi nuorelta raittiilta Armilta "tyttöjen illat" ja muut menot, eli eristi Armin ystävistään. Eikö pitäis varoituskellojen soida?
Vierailija kirjoitti:
Taas näemmä annetaan ymmärtää ettei alkoholisti ole itse vastuussa omista valinnoistaan.
Eksä on alkoholisti. Jätin hänet aika alkumetreillä ongelman ilmaantuessa. Vaikka viime kädessä toki on alkoholistin oma vastuu hakea apua ongelmiinsa, voi asiaa lähestyä myös siitä näkökulmasta mikä laukaisi alkoholismin (samoin kuin masennuksen/syömishäiriön/paniikkihäiriön tms.). Eksän osalta uskon tietäväni tasan tarkkaan, mitkä ikävät tapahtumat hänen elämässään johtivat tuohon ja hän lääkitsi itseään alkoholilla, kun ei muutakaan osannut.
Rumaa elostelua tragedialla, Danny! Mitä enemmän selittelyä sitä vähemmän uskottavuutta.
Ja D:n stoorit tämän asian tiimoilta ovat vaihtuneet jatkuvasti.
Veikkaan, että ukkorähjä tietää tasan tarkkaan, mitä tekee: D edistää bisneksiään nuorten ihmisten kehoilla ja pönkittää omaa egoaan jatkuvilla lööpeillä. Harvahapsi on luonut itseään ruokkivan huomiossa paistattelun kierteen: teinimisukat eivät tulisi enää Dannyn luo, jollei Danny keikkuisi jatkuvasti otsikoissa, ja ilman misukoita köyhyys kutsuisi ikääntyvää viihdetaitelijaa, koska ukkeli ei omana itsenään kiinnostaisi ketään.
Ja Dannyn bisnesten vuoksi niiden misukoiden pitää muistuttaa Armia ja toimia todisteena niistä 70-80-lukujen kulta-ajoista, joita kukaan ei muutoin muistaisi. Pulska 16-vuotias goottityttö tekisi Dannysta ällön lapsiinsekaantujan, mutta jatkuvasti vaihtuva Armi-klooni pistää kansan googlaamaan herra D:tä ja kuuntelemaan niitä aidon Armin kanssa tehtyjä biisejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Jos vain olisivat pysyneet ystävinä, niin Armi voisi nytkin viettää muutaman kesäpäivän perheensä ja mahdollisten lastensa kanssa Dannyn huvilalla. Yhdessä muistelisivat iloisina kaveruuttaan jne.
Ystävyys säilyy läpi vuosikymmenten. Ihastuminen hiipuu parissa vuodessa.Taisi sitten olla rakkautta, koska ei hiipunut.
Mitä rakkautta tuo oli? kyllä rakkaus hiipui nopeasti, kun Armi rupsahti.
Se tietty "puhkeaa uudestaan kukkaan" aina kun D pääsee selittelemään, kuinka hän yritti pelastaa Armin itseltään ja Armin omilta patologioilta ja kuinka hän, iso D niisk! oikeastaan on se uhri.
Vainajalle on niin helppo pistää sanoja suuhun.Uskallan väittää ettei Lipsanen nostanut pulloa tai lasia ihqu-Armin huulille.
Minä taas en olisi lainkaan yllättynyt, vaikka alkuun olisi niin käynytkin. En yllättyisi enää mistään sen herran touhuista. Sen verran härski on ollut, että kaikki keinot on kyllä käytetty naisten viekottelussa, joten miksei sitten tuo ikivanha kikkakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
En oikein usko, että juomisensa syy oli varsinaisesti Danny. Luulen, että laivoilla ollessaan esiintymässä, ihalijat tarjosivat show jälkeen drinkkejä. Ystävällisenä ihmisenä Armi ei kehdannut kieltäytyä ja siten pääsi viinan makuun.
Kyllä sitä voi ihan hyvin dokailla, vaikka ei ole sydänsuruja.Siis armihan kärsi siitä laivalla olemisesta, olen lukenut ettei tykännyt niistä kuukauden passeista mutta danny sai käännettyä pään.
Ahtaat hytit , pienet sängyt.
Varmaan kuitenkin saivat vähän paremmat hytit, kuin autokannen alta. Ei nyt ihan sviittiä, mutta jotain korkeatasoista. Armi taisi sisustellakin hyttiään kodinomaisemmaksi ? Muistan kauan sitten sellaista lukeneeni.