Blind Channel aloittaa keikat, menijöitä?
Oletteko kuunnelleet viisumenestyjä Blind Channelin muita biisejä? Olen itse aivan hurahtanut enkä käsitä miksei bändi ole ollut isompi jo aiemmin. Todella lahjakkaita musiikintekijöitä ja tulevat antamaan paljon monille nuorille ja vanhemmillekin kuuntelijoille. Bändissä on oikeasti suurta potentiaalia seuraavaksi isoksi vientibändiksi HIMin ja The Rasmuksen jalanjäljissä.
Kommentit (36)
Ei jaksa edes etsiä mitään heidän biisejään. Radio rock pilasi niin bändin kuin itsensäkin, aina kun avasi radion soi joko blind channel ja sen jälkeen kaalimato tai sitten kaalimato ja sen jälkeen blind channel. Loppui sitten radion kuuntelu.
Ai johonkin ulkoilmakonserttiin kiljuvien varhaisteinien joukkoon? Not my cup of tea.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa edes etsiä mitään heidän biisejään. Radio rock pilasi niin bändin kuin itsensäkin, aina kun avasi radion soi joko blind channel ja sen jälkeen kaalimato tai sitten kaalimato ja sen jälkeen blind channel. Loppui sitten radion kuuntelu.
Etkö ole osannut etsiä radiostasi kuin yhden kanavan?
Vierailija kirjoitti:
Ai johonkin ulkoilmakonserttiin kiljuvien varhaisteinien joukkoon? Not my cup of tea.
Melkein kaikki keikat K18
Motherfuckin psyko woooh!! jeah nussitaan kaikkii pääkalloon camaaa!!! ammutaan ittemme ja nussitaan luodinreikää kallos wuhuuu!! ja juodaan tietty whiskeytä ollaan rajuja kundeja!!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten ihmiset pitää tota bändiä jotenkin ihmeellisenä mutta makunsa kullakin.
40-55v naiset tykkäävät heistä kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Motherfuckin psyko woooh!! jeah nussitaan kaikkii pääkalloon camaaa!!! ammutaan ittemme ja nussitaan luodinreikää kallos wuhuuu!! ja juodaan tietty whiskeytä ollaan rajuja kundeja!!
Heh, tällaisista kommenteista kyllä huomaa, ettei bändiin olla perehdytty kyllä yhtään. :D Dark Side oli vähän tuollainen rokkihömppä, mutta muu tuotanto, etenkin koko Violent Pop, on ihan käsittämättömän taidokasta, moniulotteista ja syvältä koskettavaa musiikkia. Näillä on hieno taito tehdä biisejä ja lyriikoita, tarinoita on ja kosketuspintaa löytyy vaikka kuinka. Suosittelen tutustumaan!
Ja itse aiheeseen, keikoilla olen jo käynyt, ja käyn vielä lisääkin. On myös todella energinen livebändi, ei tosiaan mitään paikoillaan pönöttämistä. Toivon kaikkea hyvää Blind Channelin pojille ja heidän uralleen, potentiaalia löytyy!
Mulla on ensivuoden Rockfestiin liput.
Kai he tulevat sinne esiintymään?
Niin minä ainaskin toivon🙏
Mies näki eilen pari viimistä biisiä...sanoi että vaikutti paremmalle kuin kuvitteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole osannut etsiä radiostasi kuin yhden kanavan?
Se oli ainoa kanava jota pystyi jotenkuten kuuntelemaan. Jos sinun radiosta löytyy kanava jolta kuulee hyvää metallia niin kerro toki taajuus.
Pari päivää sitten katsoin tori.fi:stä ja yllätyin, miten paljon siellä oli myytävänä lippuja perjantain ja lauantain Allas-keikalle Helsingissä.
Ihan paska bändi. Pääsi euroviisuihin kun ei ollut tarjolla kunnon hevibiisiä. Unohtuu kuin lapanen lumihankeen:)
Siskoni just eilen kertoi että ovat tilanneet lennot (hän ja mies)
Kölniin tammikuussa näiden miesten konserttiin. Eli kyllä kannattajia on! Täällä Saksassa myös kova nimi!
Ois ihan kiva saada muutakin kuin yksi hyvä oma biisi ja yksi hyvä cover. 10 min keikka :D