Optikkoliikkeessä käynti kannattaa ;) <3
Olin eilen sovittelemassa silmälaseja, sillä tarvitsen uudet sangat ja uudet lasit. Vähän ajan kuluttua huomasin, että hyllyn toisella puolella sovitteli laseja todellinen herkkupala :) . Suloinen, miehekäs, vihreäsilmäinen nuori mies pikku parransängessään. Sovittelimme pokkana kunnes hän hymyili minulle. Vaihdoin toiset pokat päähäni ja vilkaisin vaivihkaa, annoin pikku hymyn. Hän toisti saman. Katseet ja hymyt pitenivät. Ihanaa sanatonta flirttailua kunnes saimme soviteltua varmaan paritkymmenet lasit. Ei sanaakaan :) .
Kun lopulta käännyin lähteäkseni (perhosia vatsassa, kun en tiennyt, mitä nyt tapahtuu), mies tuli viereeni ja sanoi että saako tarjota kupin kahvia. Sai :) . Kävelimme kilometritolkulla, juttelimme meren rannalla, joimme sitä kahvia, päädyimme luokseni juomaan viiniä ja juttelemaan :). Aamuyön tunteina lopulta suudeltiin. Sen pitemmälle ei menty, se saa vielä odottaa :)! Ihana olo ja huulet hellänä. Hän lähti tunti sitten kotiin, sillä hänellä on ystävän lapsen ristiäiset tänään. Illalla taas nähdään! Ihana kesä!
Kommentit (7)
Ihanaa :D Paljon suudelmia ja jäätelöä kesäänne!
Kerronpa vähän toisenlaisen tarinan. Olin muutama vuosi sitten hakemassa valmistuneita lasejani optikolta. Edelläni oli äiti alle kouluikäisen tyttösen kanssa. Tyttö sai elämänsä ensimmäiset lasit nenälleen. Optikko yritti esitellä kaikenlaisia kuvia ja kysellä, näkyykö hyvin, mutta tyttö kiepahti ympäri ja ilmoitti kirkkaalla äänellä, että tuolla torin laidassa on jäätelökioski. Siinä oli testiä tarpeeksi, tärkein näkyi kesäkuumalla! Lasit olivat siis sopivat.
Niinpä, minulla tarttui kylkeen optikko :) Nyt jo yli 15 v. naimisissa.
Oi! Silloin ku mä kävin lasit hankkimassa niin liikkeessä oli lisäkseni vain eläkeläisiä (ja ne myyjät/optikotkin oli lähellä kyseistä ikäluokkaa).. :(