Käyttäydyn kuin minulla olisi seksuaalinen trauma
Välttelen miesten kanssa kahdenkeskisiä tilanteita. Jos niin käy, tunnen pakokauhua ja aggressiota. Haluaisin pieksää.
Pukeudun neutraalisti, en korosta naisellisuutta. Farkut tai verkkarit. Tykkään litistää rintani tiukalla topilla latteaksi.
En kuitenkaan mitään yksittäistä traumaa muista. Mutta tuskin seksuaalinen kehitykseni oli normaalia.
Kommentit (82)
eli et hakeutunut terapiaan seksuaalisten ongelmien vuoksi vaan terapeuttisi alkoi tuputtaa tulkintaa?
itselläkin on pikkuisen traumoja kun nais ystäväni halusi että lyön häntä seksin aikana viimeinen tikki oli kun hän halusi että kaadan steariinia hänen vaginaansa hmh kyllä niitä kaikenlaisia hulluja tuleekin elämämvarrella vastaan :(
Ens kerralla vampin asu ylle ja flirttailet, vilautat vähän minihameen alta ilman pikkareita..
Resistenssisi todistaa terpan teorian oikeaksi. Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
keksit vaan jonkun jutun niin saat olla rauhassa
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 01:13"]
Vai niin... no pitäisikö sinun sitten keksiä valemuisto, että terapeuttisi pääsisi rauhaan?
[/quote]
Minä puhuin lähes 3 vuotta jutusta, joka tapahtui naapurilleni..
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 03:41"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 03:11"]
Miksi hakeuduit terapiaan?
[/quote]
Minulla on masennuskausia, jolloin en pääse sängystä ylös. Välillä on tasaisempaa ja olen hyvinkin toimintakykyinen, voin työskennellä ja opiskella ja menee hyvin.
[/quote]
Suora kysymys: miksi olet masentunut?
[/quote]
Vaikea sanoa. Elämä on hyväö. Ehkä turhautumista ajoittain.
[/quote]
Miksi turhaudut?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 03:05"]
Jos sinulla olisi jotain seksuaalisia traumoja, et kyllä pystyisi parisuhteeseen ja harrastamaan seksiä miehesi kanssa tai se olisi ainakin hyvin vaikeaa ja ahdistavaa sinulle. Se, että ahdistut vieraiden miesten seurassa tilanteissa joissa ei ole mitään seksuaalista, ei kyllä kuulosta lainkaan miltään seksuaalisilta traumoilta.
Jos joku psykologi koittaa sinulle moista väittää, niin juokse jo. Vaihda psykologia asiallisempaan ja osaavampaan.
[/quote]
Vttu mitä puppua. Hyvin suuri osa lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetyistä on vanhempana seksuaalisesti jopa yliaktiivisia.
[/quote]
Vttu mitä puppua itsellesi. Mitään et mistään tiedä, kunhan kuvittelet.
Mulla samaa sikäli kuin aloittajalla, että pelkäsin seksiä elämäni ekat 40 vuotta enkä oikein usko, että se johtuu mistään seksuaalisesta traumasta. Joskus toivoo, että kunpa oliskin, niin sitä vois työstää ja ehkä päästä yli. Mutta kun ei.
Mutta kasvatukseni muuten olikin sitten sellaista alistavaa, itsetuntoa latistavaa ja omille haluille ja tarpeille hyhhyttelevää, että ei ole vaikeaa arvata, mistä ne traumat on peräisin. Mutta onneksi jotain laukesi tuossa 40 kohdilla eikä ole enää läheskään niin vaikeaa.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 03:41"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 03:11"]
[/quote]
Minulla on masennuskausia, jolloin en pääse sängystä ylös. Välillä on tasaisempaa ja olen hyvinkin toimintakykyinen, voin työskennellä ja opiskella ja menee hyvin.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi turhaudut?
[/quote]
Olen aika älykäs, mutta työyhteisöissä usein alistun enkä saa tuotua osaamistani esiin. Turhaudun "kiltteyteeni". En ole edennyt työelämässä niin kiin toivoisin.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 03:41"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 03:11"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi turhaudut?
[/quote]
Olen aika älykäs, mutta työyhteisöissä usein alistun enkä saa tuotua osaamistani esiin. Turhaudun "kiltteyteeni". En ole edennyt työelämässä niin kiin toivoisin.
[/quote]
Laitapa pushupit ja korkkarit. Pääset reittä pitkin.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:39"]Ilmat pihalle.
[/quote] joo
Joo ja ketjussa äsken 69 vastausta! 69! se on merkki!
Minä tykkään jaka persettäni kaikille.
Hanna Björk Helsinki
Tarkennuksiasi luettuani oma mutuni on että sinun voisi kannattaa etsiä väylä purkaa agressiotasi ja turhautumistasi. Mikä vain sinulle sopii, musiikki, potkunyrkkeily, juoksu..
Jollain aikavälillä / siellä uudella terapeutilla varmaan voisi olla myös hyvä oppia käsittelemään omia tunteita ja miettiä voisiko jotain omaa toimintamallia tms muuttaa niin että turhautumista syntyisi vähemmän.
Siinä missä terapia niin myös mindfulness voisi auttaa pääsemään kosketuksiin omien tunteiden kanssa.
Itselle tärkeä väylä purkaa paineita on yksin vapaasti tanssiminen.
Vai niin... no pitäisikö sinun sitten keksiä valemuisto, että terapeuttisi pääsisi rauhaan?