Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäydyn kuin minulla olisi seksuaalinen trauma

Vierailija
13.07.2014 |

Välttelen miesten kanssa kahdenkeskisiä tilanteita. Jos niin käy, tunnen pakokauhua ja aggressiota. Haluaisin pieksää. 

Pukeudun neutraalisti, en korosta naisellisuutta. Farkut tai verkkarit. Tykkään litistää rintani tiukalla topilla latteaksi. 

En kuitenkaan mitään yksittäistä traumaa muista. Mutta tuskin seksuaalinen kehitykseni oli normaalia.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti jo päättänyt että on traumoja, nyt vaan haluaisit kuulla saman muilta.

Vierailija
22/82 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman harhaanjohtavaa. Me tehdään sinusta profilointia vähillä tiedoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
24/82 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 01:53"]Välttelen miesten kanssa kahdenkeskisiä tilanteita. Jos niin käy, tunnen pakokauhua ja aggressiota. Haluaisin pieksää. 

Pukeudun neutraalisti, en korosta naisellisuutta. Farkut tai verkkarit. Tykkään litistää rintani tiukalla topilla latteaksi. 

En kuitenkaan mitään yksittäistä traumaa muista. Mutta tuskin seksuaalinen kehitykseni oli normaalia.

[/quote]

Miksi?

Vierailija
25/82 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 02:53"]

Olet ilmeisesti jo päättänyt että on traumoja, nyt vaan haluaisit kuulla saman muilta.

[/quote] Terapeuttini niitä yrittää kaivella

Vierailija
26/82 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda terapeuttia.

Vierailija
27/82 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla olisi jotain seksuaalisia traumoja, et kyllä pystyisi parisuhteeseen ja harrastamaan seksiä miehesi kanssa tai se olisi ainakin hyvin vaikeaa ja ahdistavaa sinulle. Se, että ahdistut vieraiden miesten seurassa tilanteissa joissa ei ole mitään seksuaalista, ei kyllä kuulosta lainkaan miltään seksuaalisilta traumoilta.

Jos joku psykologi koittaa sinulle moista väittää, niin juokse jo. Vaihda psykologia asiallisempaan ja osaavampaan.

Vierailija
28/82 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 02:53"]

[/quote]

Ihan sama tulee mieleen.

Vierailija
29/82 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin jo viime kerralla, että koen hänen tarjoavan kaikkeen vastaukseksi seksuaalisuuden tukahduttamista ja että olen kyllästynyt siihen. Enkä ymmärrä, miten minun pitäisi olla enemmän seksuaalinen? Jos seksiä on liitossani molemmille riittävästi.

Vierailija
30/82 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 03:08"]

Sanoin jo viime kerralla, että koen hänen tarjoavan kaikkeen vastaukseksi seksuaalisuuden tukahduttamista ja että olen kyllästynyt siihen. Enkä ymmärrä, miten minun pitäisi olla enemmän seksuaalinen? Jos seksiä on liitossani molemmille riittävästi.

[/quote]

Eli lisäksi KIELLÄT seksuaalisen tukahtuneisuutesi? Nyt alkaa polttaa, sinä VARMASTI salailet jotain!

Vierailija
31/82 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hakeuduit terapiaan?

Vierailija
32/82 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 01:57"]

No mit mieltä olette, onko mulla joku trauma mitä en halua nostaa tietoisuuteeni?

[/quote]

Jaa-a. Oletko koskaan ajatellut, että saattaisit olla vain hullu? Tunne-elämältäsi häiriintynyt? Lapsellinen? Persoonallisuushäiriöinen?

Vierailija
33/82 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi edelleen käyt tuollaisen puoskarin luona? Vaihda jo psykologia, hyvä ihminen.

Vierailija
34/82 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 03:15"]

[/quote]

Miksi edelleen käyt tuollaisen puoskarin luona? Vaihda jo psykologia, hyvä ihminen.

[/quote]

1. Tarjoaako muka oikeasti vain koetko vain? Mikä on totta?

2. Kuka ammattitaitoinen terapeutti/analyytikko oikeasti tarjoaa nykyään vastaukseksi "tukahdettua seksuaalisuutta"?

Vierailija
35/82 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 03:11"]

Miksi hakeuduit terapiaan?

[/quote]

Minulla on masennuskausia, jolloin en pääse sängystä ylös. Välillä on tasaisempaa ja olen hyvinkin toimintakykyinen, voin työskennellä ja opiskella ja menee hyvin.

Vierailija
36/82 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 03:12"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 01:57"]

No mit mieltä olette, onko mulla joku trauma mitä en halua nostaa tietoisuuteeni?

[/quote]

Jaa-a. Oletko koskaan ajatellut, että saattaisit olla vain hullu? Tunne-elämältäsi häiriintynyt? Lapsellinen? Persoonallisuushäiriöinen?

[/quote]

Olen usein. Tämä vain on niin tasaista kuitenkin, en tee mitään "hullua" tai toimi impulssieni mukaan.

Vierailija
37/82 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 03:17"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 03:15"]

[/quote]

[/quote]

1. Tarjoaako muka oikeasti vain koetko vain? Mikä on totta?

2. Kuka ammattitaitoinen terapeutti/analyytikko oikeasti tarjoaa nykyään vastaukseksi "tukahdettua seksuaalisuutta"?

[/quote]

1. No ei nyt KAIKKEEN, mutta moneen asiaan. Tiedän kyllä, mitä minulle on sanottu.

2. Sitä tässä olen alkanut ihmetellä. 

Ja JOS kuvittelisin, miksi kuvittelisin niin?

Vierailija
38/82 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja unetonkin olet?

Vierailija
39/82 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneiden kannattaa siivota asunto ja nukkua yöllä. Helpottaa oloa.

Vierailija
40/82 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 03:59"]

Masentuneiden kannattaa siivota asunto ja nukkua yöllä. Helpottaa oloa.

[/quote]

Sekä liikkua ja olla ulkona ainakin yksi tunti valoiseen aikaan.