Toimeentulotuesta ei jää rahaa vaatteisiin
Kommentit (174)
Luovu lemmikkieläimestä. Suurin osa rahavaikeuksissa olevista ihmettelee syytä ja minä sen juuri kerroin. Ei veronmaksajien tehtävä ole lemmikkien elättäminen.
Juu eihän se riitä. Osamaksulla saisi mutta olen luottotiedoton. Työmarkkinatuki ja toimeentulotuki tulona.
T. Ryysyläinen
Vierailija kirjoitti:
Juu eihän se riitä. Osamaksulla saisi mutta olen luottotiedoton. Työmarkkinatuki ja toimeentulotuki tulona.
T. Ryysyläinen
Vähemmän kaljaa ja tupakkaa niin riittää kyllä. Ihminen pärjää hyvinkin pienellä vaatemäärällä. Eikä tarvitse kulkea ryysyissä.
Minkä kokoinen olet? Mulla on paljon 37 koon kenkiä ja XS-S vaatteita joita en käytä, voin antaa pois :)
Vierailija kirjoitti:
T. Ryysyläinen
Mihin sinä sen noin tonnin kuussa käytät, jos ei vaatteita ole vara ostaa?
Kun ei ole varaa siihen takkiin, niin ei voi tulla takkiin!
En saa edes tt-tuloa. Olen työtön, maksan tonnin vuokraa, itseäni en ole myynyt enkä myy.
Rahaa saa kun keinot keksii 😉
(Ei myöskään ole miehiltä rahat eikä perintöä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
463 jää kuussa käteen nettona.
Tt-tuesta ei makseta veroja
Vuokra
Vierailija kirjoitti:
T. Ryysyläinen
Miten sen osamaksun meinasit hoitaa? Säästä se siihen kuluva summa jos varaa näköjään on ja maksa kerralla. Ei kaikki mulle heti onnistu enää tilanteessasi.
Jos näin on, sulla menee johonkin muuhun ”liikaa” rahaa tai joku muu tuki on hakematta. Tt-tuki on viimesijainen tuki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokra
Ei ole vero, joten ihan on netto se koko summa, jonka saat, ei vain vuokranmaksun jälkeinen summa.
1200€ takki kirjoitti:
Ota mallia tästä muslimista:
Ei kannata, sai tuomion eikä saanut edes takkia pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokra
Netto tarkoittaa verojen jälkeistä summaa. Vuokra ei liity siihen mitenkään. Tt-tuki on kokonaisuudessaan nettoa, koska siitä ei makseta veroja.
Vierailija kirjoitti:
Aapeen kaltaiset loiset uuniin.
Sinun kaltaiset pellehermannit voi olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokra
Asumistuki
Osta kirpparilta. Toimeentulotuki on väliaikainen apu. hanki töitä, että saat ostettua vaatteita omilla palkkatuloilla.
Vierailija kirjoitti:
Perusosan määrä on 503,06 euroa kuussa. Miksi kommentoit jos et edes tiedä paljonko tt- tuen määrä on?
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoinen olet? Mulla on paljon 37 koon kenkiä ja XS-S vaatteita joita en käytä, voin antaa pois :)
XXL ja kengät 44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusosan määrä on 503,06 euroa kuussa. Miksi kommentoit jos et edes tiedä paljonko tt- tuen määrä on?
No tuo sanoi saavansa työmarkkinatukea JA tt-tukea. Lisäksi saa aivan varmasti asumistukea. Miksi kommentoit, jos et viitsi lukea mihin lainaamasi kommentti on vastaus?
Työttömyyskorvauksesta maksetaan verot, jolloin siihen lisätään asuntotuki ja toimeentulotuki. Kun vuokra maksetaan pois jää käteen 463 euroa 21.5 kertoimella.