Emmi! Miehes tuli tänne yötä.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 00:45"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 00:43"]
Ai joku mies muka nukkuu MM kisojen aikaan. Heko heko. Huono provo.
[/quote]
Olin parempaa seuraa :) Naitiin kolme tuntia putkeen.
[/quote]
Vaan kolme tuntia? :D Onpa ihanaa olla teini, kun mä ainakin jaksan paljon pidempään.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 00:45"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 00:43"]
[/quote]
[/quote]BUAHHAHHAAAAAHHHHAAAAHHAAAAAHAAAHHHAAAAAAAAAAAAHHHAAAA
okei nyt mä rauhoitun... tirsk..hih buahHAAHHHAAAAHHHHHHHHAAAAAHHHHHAAAA
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 00:32"]
Jos ap ei ois porvoosta niin oikeassa elämässä ansaitsisi saada rassista
[/quote]
Mikä tämä Porvoo juttu on ja miksi helvetissä toistelet sitä niin täällä kuin fb kirppiksilläkin jatkuvasti, oletko aineissa? tämäkään juttu ei mitenkään liity minuun vaikka ilmeisesti kuvittelet että vain yksi henkilö kirjoittaa tänne joka jutun 24/7. Kai tiedät että kaikki typerät juttujenne ja suunnitelmanne ovat poliisin tiedossa, joten lopettakaa se "olet porvoosta" ja "porvoo porvooooo" huutelunne, olette säälittäviä, kamalia ja ilkeitä ihmisiä mutta kaiken lisäksi myös erityisen vainoharhaisia. Ps. Nettipoliisi lukee ja seuraa myös tätä palstaa
Saatan tietää tän. Alkaako miehen nimi A:lla?
[/quote]
Nettipoliisi lukee keskustelujanne ja tietää IP:nne joten kannattaa kirjoittaa kaikkea täyttä p*skaa. Ps. Vainoharhaisuushäiriöön on olemassa lääkkeet, lääkäriin mars
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 01:37"]
[/quote]
Nettipoliisi lukee keskustelujanne ja tietää IP:nne joten kannattaa kirjoittaa kaikkea täyttä p*skaa. Ps. Vainoharhaisuushäiriöön on olemassa lääkkeet, lääkäriin mars
[/quote]
Nettipoliisia varten on anonyymit yhteydet. Ilman oikeustaistelua ei saa selville oikeaa ip-osoitetta.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 01:51"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 01:37"]
[/quote]
[/quote]
Nettipoliisia varten on anonyymit yhteydet. Ilman oikeustaistelua ei saa selville oikeaa ip-osoitetta.
[/quote]
Kyllä saa, vai oletko tyhmä? luuletko tosiaan ettei anonyymejä yhteyksiä pysty selvittämään ja millä oikeudella joku mielisairas akka tulee tänne väittämään ja harhaluuloisuushäiriössä kuvittelee että juuri minä olisin tämän ketjun tehnyt ja sekaantunut jonkun varattuun ukkoon? ei voisi VÄHEMPÄÄ kiinnostaa jonkun toisen KÄYTETTY varattu ukkeli eikä mikään yksikään/kukaan mies sielläpäin, joten hanki/hankkikaa tosiaan jo ne lääkkeet jotka harhaluuloisuushäiriöön on tarkoitettu! Tuo on täysin sairasta käytöstä. Tulin vain tänne lukemaan tämän ketjun niin eikös täälläkin heti oltu huutelemassa porvoo porvoo, ap tuskin porvoossa asuu, ei tarvitse tahalteen sekoittaa ihmisiä toisiinsa. Eikös teillä ollut se tuttunne täällä modena töissä, joten ottakaa ensin selvää ketä syyttelette vainoharhaisuustuskissanne, tai mikä vielä parempaa hankkikaa luotettavat miehet ettei tarvitse sekoilla!
Puukolla uhkaus muuten on rikos, joten ehkä kannattaisi "vähän" miettiä mitä kirjoittaa ympäri nettiä ja kenelle. Etenkin kun tulee tälläiseen koomiseen ketjuun syyttelemään vääriä ihmisiä. Teidät on tunnistettu ja kaverinne myös.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 00:45"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 00:43"]
[/quote]
[/quote]
Niin vissiin, taitaa olla miehen kirjoittama aloitus...