Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä elämänfilosofiastani

Vierailija
20.09.2014 |

Elämässäni on epäkohtia ja vajavaisuuksia. Todellakin. Mutta eilen kun pyöräilin töihin yhtäkkiä ajattelin että 
KIELTÄYDYN OLEMASTA ONNETON TAI VAIPUMASTA MASENNUKSEEN! Meillä on (ehkä) vain yksi elämä. Miksi en eläisi sitä täysillä. Minulla on joitain asioita joista voin olla kiitollinen. Mitä siitä jos jotkut asiat ovat päin persettä.

Ehkä huonotkin asiat muuttuvat hyväksi.    

Tänään hemmottelin itseäni hyvällä                                                                                                                      päivällisellä ravintolassa. 

En osaa oikein selittää mitä tarkoitan mutta ketä/ mitä se hyödyttää jos on allapäin jonkin elämässään esiintyvän " ongelman" takia.

Keskustelua/kommentteja?..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onnellisuus syntyy siitä, että on kiitollinen aiitä, mitä on. On se sitten kuinka vähäistä tahansa, mutta kunhan keksitutyy niihin pieniin ilon aiheipsi.

Vierailija
2/5 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo laukoa tommosta jos ei oo suuria ongelmia elämässään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös aatellu joskus noin mutta aina sitä vaan lipsuu alakuloon.työttömyys, etenevä sairaus, ei oo iloa.

Vierailija
4/5 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä paskaa.

Vierailija
5/5 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän sitä myös ja se toimiikin silloin kun murheet on oikeasti melko pieniä ja mitättömiä. Jos taas pelkää läheisen kuolemaa tai omaa konkurssia, ei sitä ahdistusta meinaa saada pois hyvällä päivällisellä tai aurinkoisesta säästä nauttimalla. Mutta siis, loistava elämänasenne! Kunhan et vain ala paasaamaan siitä kenellekään, kenellä menee oikeasti huonosti /masentaa. :)

Nauti syksystä! <3