Vuokramökillä omituisia yhteensattumia
Ollaan vuokramökillä Keski-Suomessa ja tuntuu, että päivä päivältä tulee vain enemmän asioita, joita en osaa selittää. Ensimmäisenä yönä näin unta talosta, jonka toisen kerroksen verhottomassa ikkunassa oli kasvoton hahmo. Seuraavana päivänä haimme liiteristä saunan takaa puita ja näin samanlaisen talon sadan metrin päässä metsässä.
Toisena yönä nukuin paremmin, mutta hikoilin koko yön, vaikka yöllä lämpötila mökissä oli alle 20c. Lapsi putosi sängystä aamuyöllä, seuraavana päivänä huomasin, että huoneen kello on pysähtynyt 16 vaille 4 kohdalle.
Ja muutenkin koko ajan sellainen outo tunnelma.. Jotenkin seesteinen, mutta painostava. Mitään outoja ääniä ei oo, mutta olo on varautunut, ei pelokas tai ahdistunut vaan lähinnä sellainen odottava. Äh, en osaa selittää.
Kommentit (66)
Jospa lähtisitte kotiin lomailemaan. Pilaat vain loppulomasi noilla kuvittelemillasi kummitusjutuilla. Sillä ei oikeastaan ole enää väliä, ovatko ne totta, koska pelkäät joka tapauksessa etkä pysty rentoutumaan.
Ihme olisi että vanhassa mökissä ei kummittelisi, mutta en usko että tästä on teille mitään vaaraa!
Rauhoitu ja nauti mökillä olosta :)
MIten voit nähdä samanlaisen talon 100m päässä metsässä? Kun siinä kaiken logiikan mukaan on se metsä edessä. Vai onko se talo metsän reunassa?
http://www.fearnet.com/news/news-article/over-2000-people-have-seen-same-creepy-face-their-dreams
Harmi ettet nähnyt kasvoja
Anteeksi vaan, mutta vähän naurattaa tuo viesti. Mitkä tuossa on varsinaisesti omituisia yhteensattumia?
Siis metsässä: liiteri on metsän reunassa, talo, jonka näin on harvahkon mäntymetsän keskellä palttiarallaa sadan metrin päässä meidän lainatönöstä. Eli minun logiikan mukaan metsässä. Ja emme olleet käyneet saunan takana tulopäivänämme, eikä taloa näe saunan etupuolelta.. :/
ap
Tommoset jutut tulee ainoastaan sun omasta päästä! Älä vaivu hysteriaan, tartutat sen vielä toisiinkin.
Ihan normaalejako yhteensattumia nämä ovat? Piruvie, ei minulle oo aiemmin eteen sattunut tällaista. Eli minun mielestäni outoja. Blah :D
ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:48"]
Mene nyt katsomaan sitä unitaloa lähempää. Mars mars.
[/quote]Kuin suoraan kauhuelokuvasta. Yläkerrasta kuului hirveää kirkumista ja portaita alas pomppi verinen pää. Mitä tekisin? Nyt tiedän! Lähdenpä ylös katsomaan onko murhaaja siellä!
Ap, isäni muutti vanhaan omakotitaloon ja minulla oli ihan samanlaisia tuntemuksia siellä! Jokainen, joka siellä kävi, inhosi paikkaa. Minä sairastuin joka kerta vierailullani, jopa outoon vuodenaikaan ym. vaikka yleensä en ollut juuri kipeänä.
Juuri tuollaista hikoilua/kuumeilua, pahaa oloa ja kellonpysähtymistä olen kokenut! Kerran näin läpi yön unta siitä, että kello on pysähtynyt tiettyyn aikaan ja voin pahoin, puoliunessa koko ajan. Sitten kun aamulla heräsin, kello oli tosiaan pysähtynyt siihen tiettyyn kellonaikaan! Tapahtumaan liittyy yksi muukin yliluonnollinen juttu, mutta en viitsi kertoa tässä, koska tällekin viestille nauretaan.
Asun yli 200 vuotta vanhassa kartanossa enkä ole nähnyt mitään outoja unia, ei ole kellot pysähdelleet (paitsi ne, joissa paristo on tiensä päässä) eikä meillä vintin ikkunasta kurki kukaan kasvoton. Portaat narisevat, seinät napsahtelevat ja naakat pitävät meteliään, mutta ei ole seesteiden painostavaa.
Lapset on putoilleet sängystä kotona ja hotellissa, enkä ole pitänyt niitä outoina yhteensattumina vaan levottomana unena.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:48"]Mene nyt katsomaan sitä unitaloa lähempää. Mars mars.
[/quote]
Ja tule sitten tänne raportoimaan!
Ai se "nukutte sievästi kaikki, kuu paistaa ikkunasta, otanpa teistä kuvan"-tyyppi?
Mikä tuossa kakkosjutussa nyt oli ? Hiki, lapsi tippuu sängystä ja kellosta loppunut patterit? Öö?
Poltergeist ; ) haneen..