Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikeaaaa

Vierailija
12.07.2014 |

Minä olen haikea ja surkea ja ikävissäni.

Minulla on rakas, rakas pikkuserkku, minua kolme vuotta avnhempi. Olemme aina asuneet eri maissa. Lapsena näimem toisiamme joka kesä 1-3 viikkoa, kun hänen perheensä oli yhteisten sukulaisten luona. Vietimme lähes koko tuon ajan aina yhdessä, sillä minäkin pääsin sinne sukulaisiin yhtä aikaa. Joskus kävimme heillä kylässä muutaman päivän ajan. Hän oli lapsena paras ystäväni, suuri ihastukseni ja ensirakkauteni. Minun ollessani noin 13-14-vuotias tapaamiset vähenivät niin että näimme enää todella satunnaisesti, usean vuoden välein joissain juhlissa tms. Emme osanneet sitten enää oikein jutellakaan noissa "virallisissa" tapaamisissa, joissa oli paljon muutakin väkeä koolla. Katsoimme vain toisiamme silmiin ja hymyilimme. Muutaman sanan toki aina vaihdoimme, ja halasimme nähdessä ja erotessa. Silloin ei ollut sähköpostia tms joten yhteydenpito jäi. Silti hän on ollut minulle koko ajan todella rakas ja läheinen, hänellä on oma paikka sydämessäni.

Olemme menneet molemmat naimisiin tahoillamme (emme olleet toistemme häissä sillä asuimme eri puolilla maapalloa sillä hetkellä). Minä erosin pari vuotta sitten (ei lapsia), hän on naimissa ja parin lapsen isä. Asumme edelleen eri maissa.

Viikko sitten oli erään sukulaisen juhlat. Ne kestivät koko viikonlopun, olimme isolla porukalla. Jotenkin se yhteys, se vain on... mieletön veto tuota ihmistä kohtaan. Pysyttelimme ehkä tarkoituksella kaukana toisistamme, sillä veto oli niin valtava. Olen varma, että hänelläkin. Ne katseet ja hymyt... läpi juhlien upposimme toistemme silmiin väkijoukon yli.

Kuten arvasitte, hän oli juhlissa ilman perhettään.

Mitään ei tapahtunut, paitsi ne katseet ja hymyt. Hän joutui lähtemään toisen yön aamuyöllä lennolleen. Minä kuulin, kun hän kolisteli ovella ja vaikka olimme jo normaalisti halanneet ja hyvästelleet illalla, nousin vielä hyvästelemään häntä. Olin juonut kolme lasillista viiniä ennen nukkumaan menoa ja ehkä siitä johtui, että hänen silmiinsä katsoessani suustani livahti se, mitä oikeasti tunnen. Että ikävöin ja kaipaan ja rakastan.

Hän (joka ei ollut juonut mitään) katsoi minua silmiin, syvälle silmiin, samalla kun halasi, ja sanoi: "Odota minua". Ja lähti sitten sekunnin kuluttua paikalle saapuneen sukulaisen kanssa.

Olen ihan levoton, en tiedä, mitä ajatella. Oli pakko saada purkaa tämä mielestäni.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi näppäilyvirheet, tunne painaa päälle :) .

ap

Vierailija
2/13 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas. Ap. Kiitos kannustavista kommenteistanne.

Olen hirveän jännittynyt ja innoissani. Perhosia vatsassa!!!! Onneksi vahingossa uskalsin kertoa Ihanalle tunteistani sillä nyt näyttää siltä, että ehkä suurin haaveeni toteutuu!

Ihana soitti minulle viikonloppuna ja juteltiin tuntikausia. Onneksi on skype :) .

Ette ikinä arvaa, mitä nyt kerron! Luulin hänen olevan onnellisesti naimisissa ja siksi olin suruissani ja haikea ja vähän nolokin, kun kerroin tunteistani hänelle. Todellisuudessa hän ja hänen vaimonsa olivat kuitenkin miettineet asumuseroa jo talvella ja he ovat molemmat käyneet erikseen katsomassa uusia asuntoja. Kesäkuussa Ihana oli löytänyt uuden asunnon, mutta se vapautuu vasta elokuussa. Lasten kannalta surullista mutta minun ja Ihanan kannalta mahtavaa! Uskomaton ajoitus!!! Ihana sanoi, että hänellä on minua kohtaan ollut aina samanlaiset tunteet kuin minulla häntä, mutta hän ei olisi uskaltanut lähestyä minua, kun ei ole arvannut minun tunteitani ja on uskontu, että kaukainen sukulaisuussuhde tekisi suhteemme mahdottomaksi. Koska se ei ole minulle ongelma, ei se ole enää hänellekään :) .

Odotan, kunnes hän saa asunnon, ja sitten saamme olla kunnolla yhdessä <3 .

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietimme tietysti, mitä sukulaiset sanvat, mutta totta puhuen se on aivan samantekevää. En voi melkein uskoa todeksi, että voin viimein olla sen ihmisen kanssa, joka on ollut minulle kaikkein rakkain lapsuusvuosista saakka!

ap

Vierailija
4/13 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, onnea ap!!!

Vierailija
5/13 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi! Kuulostaa ihanalta :)

Vierailija
6/13 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! :,) Kuulostaa vuosisadan rakkaustarinalta!

Vierailija
7/13 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuserkkuhan on kaukainen sukulainen, etenkin jos ette ole olleet tekemisissä tuon enempää. Eri asia, jos olisi kuin veli, jos olisitte olleet koko ajan tekemisissä. Pikkuserkun kanssa saa mennä naimisiinkin.

Vierailija
8/13 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin hän sanoi. Odota. Ainakin vuosi.

Vierailija
9/13 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa odottaa....

Vierailija
10/13 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel your pain.

T Toinen onnettomasti rakastunut

Vierailija
11/13 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ne pitkät katseet ja se hymy. Väreet käy nytkin kun ajattelen.

Ap, no, odota. Tee niin. 

Vierailija
12/13 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, pikkuserkku!!!

Vierailija
13/13 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika näyttää miten käy. Pahempaakin tapahtuu, kuin pikkuserkkujen rakastuminen toisiinsa.