Miehet ei oikeasti halua lapsia
Moni perheellinen mies on sanonut minulle, että olisipa saanut minunlaisen naisen, joka ei halua lapsia. Saisi matkustaa ja töiden jälkeen levätä ja olisi seksielämää. Niin moni mies katuu sitä, että suostui lapsentekoon
Kommentit (156)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:29"]
Mun mies itki kun halusi niin kovasti lapsen. Tiesin, että on tosissaan , baareissa ei juossut enään , töissä kävi, päihteet lopetti, onnellisia ollaan ja btw seksiä harrastetaan jopa 2 krt päivässä !
[/quote]
Kuulostaa epävakaalta mieheltä! Siis itki?
[/quote]
Joo, kyllä tuo on ihan mahdollista. Joillekin pariskunnille lapsettomuus on niin iso asia että sen vuoksi ollaan valmiita käymään läpi vaikeita ja kalliita hoitoja. En yhtään ihmettele jos joku itkee kun toivoo niin kovasti tulevansa vanhemmaksi. Siihen tilanteeseen on tietysti vaikeaa sellaisen samaistua joka ei itse missään nimessä lapsia halua.
[/quote]
Totta. En ymmärrä tuollaisia ihmisiä.
Jotkut lähtevät myös hakemaan lasta ulkomailta asti. Vaimoko se painostaa?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:45"]
Jos keskustelisit joskus jonkun miehen kanssa, jolla on lapsia, sulla olisi ehkä tilaisuus kuulla miehistä, jotka haluaa lapsia. Äläkä nyt PLIIS ala kertoa, miten "kaikki" sun tuttavapiirin perheelliset miehet aina nyyhkyttävät kännissä sun olkaa vasten, miten kauheaa on, kun on lapsia.
[/quote]
Ei ne ole kännissä tai nyyhkytä, eikoisia ennakkoluuloja sinulla. Ovatpa vain todenneet,että ihan hyvin olisi saanut jäädä tekemättä.
[/quote]
Huh, aika kylmältä kuulostaa. Millaista mahtaa olla lapsen kasvaa tuollaisen isän kanssa. :(
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:03"]
Kyllä mies haluaa lapsia, kun oikea nainen osuu kohdalle.
[/quote]
Niin tai sitten mies voi käydä spermapankissa luovuttamassa siittiöitä että kuulee jonain päivänä kun lapsi on 18v olevansa isä, näin jotkut miehet varmistavat että jää jälkipolvea
Siis mä en tajua.. Oon 21v ja kaikki mun miestutut ovat sanoneet lapsiasiaan "no kyllä sitä sit joskus". Siis kukaan, vaikka ollaan parikymppisiä opiskelijoita, ei ole sanonut että ei halua perhettä.
Myös jokainen tähänastinen poikaystäväni on sanonut haluavansa lapsia. Exällä oli nimetkin jo valmiina, siis sellaiset mitkä oli ajatellut sitten joskus antaa :D
Oon töissä firmassa jossa työkavereina yli 30 perheenisiä ja kyllä ne kaikki aina ihan innoissaan lapsistaan puhuu :D innoissaan ne niistä on ennemmin kuin vaimoistaan... Ja välil tuntuu et niiden kodeissa alat vaa lentöö omia menojaan ja miehet hoitaa lapset
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:27"]
Moni perheellinen mies on sanonut minulle, että olisipa saanut minunlaisen naisen, joka ei halua lapsia. Saisi matkustaa ja töiden jälkeen levätä ja olisi seksielämää. Niin moni mies katuu sitä, että suostui lapsentekoon
[/quote]
Töiden jälkeen lepääminen olisi varmasti minunkin mieheni mieleen, mutta seksin lisääminen ja matkustamisen lisääminen tuskin. Niitä kun on aika paljon jo nyttenkin, 4 lapsen vanhempina :)
87 lisää vielä, että mites ne homopariskunnat jotka hankkii lapsen? Kuka niitä painostaa kun sitä vaimoa ei ole? Vai selittyykö asia ihan sillä että ne on homoja?
Mies sanoi ensitapaamisella haluavansa kanssani naimisiin ja kolme lasta. Ehkä nyt ei ihan ole niin että kaikki "miehet eivät oikeasti halua lapsia"..
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:03"]
Kyllä mies haluaa lapsia, kun oikea nainen osuu kohdalle.
[/quote]
Niin tai sitten mies voi käydä spermapankissa luovuttamassa siittiöitä että kuulee jonain päivänä kun lapsi on 18v olevansa isä, näin jotkut miehet varmistavat että jää jälkipolvea
[/quote]
Tässä on ratkaisu! Jossain aiemmassa viestissä tarjottiin miesten perheenperustamishalulle selitykseksi ihan vaan geenejä ja suvun jatkumista. Spermapankin avulla mies voi tosiaan välttää sen kaiken muun ankean mitä suvun jatkamiseen liittyy, kuten vaimon ja ja jaloissa pyörivät kakarat!
Tää ei tietenkään toimi ratkaisuksi lääkäreille, dippainsseille ja juristeille jotka statuksen vuoksi tarvitsevat myös sen perhekulissin.
Miksi ihmeessä miehet ei järjestä suvunjatkamisasiaansa useammin spermapankin palvelulla? Aika pieni osa miehistä lopulta on noita lääkäreitä yms.
Minusta miehet ovat enemmän naisten mukaan vietävissä. Harva mies oikeastaan tietää mitä itse haluaa. Ehkä lapsien haluaminen vaatii oikean naisen siihen hommaan.
Oma veljeni oli ainakin pitkään vannoutunut vela. Seurusteli naisen kanssa joka ei myöskään halunnut koskaan lapsia. Monesti siitä puhuivatkin, että lapset eivät ole heitä varten.
Veljeni erosi ja löysi uuden naisen. Meni vuosi, he menivät naimisiin, meni kaksi, heille syntyi lapsi. Nyt lapsia on yhdessä jo kolme ja veljeni haluaisi vielä lisää :) Niin se vaan mieli muuttui miehellä kun kohdalle osui oikea nainen.
En tarkoita tällä sitä, että mies rakastaisi välttämättä yhtääns en enempää naista jonka kanssa haluaa lapsen, mutta ehkä mies jotenkin alitajuisesti haluaa lapsia vain tietynlaisen naisen kanssa. Ehkä vela nainen ei edes ole kiinostava äiti ehdokas ja lapsenteko ajatukset eivät tule sellaisen naisen kanssa mieleenkään. Sitten kun kohdalle tulee lapsirakas nainen, niin miehelläkin voi se lapsirakkaus herätä henkiin.
En tiedä missä wt porukoissa pyöritte mutta kaikki tuntemani miehet ovat olleet ihan onnesta ymmyrkäisinä lasten syntymistä. Ja sen jälkeen tiiviisti mukana perheen arjessa ja lastensa elämässä.
Itselläni on 2 lasta, miehelläni ei yhtään. Hän haluaisi lapsen, minä en.
Haha. Mun tuttavapiirissä asia on usein päinvastoin: mies haluaa monta lasta, nainen yhden tai kaksi. Oma mieheni halusi kaksi, minä 4-5 ja kompromissina hankittiin 3. Nelikymppisenä mieheni olikin sitten sitä mieltä, että kyllä meille vielä yksi lapsi mahtuisi, mutta minä en enää jaksanut alkaa keski-iässä vauvarumbaan.
Mulla on kolme veljeä ja he kaikki ovat erittäin lapsirakkaita ja ovat halunneet omia lapsia, yhdellä on 2, toisella 3 ja kolmannella 5. Äkkipäätä en tiedä kuin yhden miehen, joka ei ole halunnut ollenkaan lapsia, mutta hän löysi onneksi vaimokseen naisen, joka ei myöskään halunnut lapsia. Lasten sijaan heillä on 5 isoa koiraa.
Erään tuttavani miespuolinen ystävä oli vauvakuumeessa, etsi kuumeisesti naista siksi. Muita tuonkaltaisia en ole tavannut. Mutta kyllä moni kertoo jossakin vaiheessa haluavansa perheen. Sitten on niitä jotka eivät halua lapsia tai erottumaan eivät lisää.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 09:45"]
Toivon vela-naiset että tiedätte oikeasti mitä miehenne ovat mieltä tästä asiasta, ettekä vaan oleta että kaikki miehet eivät halua lapsia ja jyrää omine mielipiteinenne...
[/quote]
Aika vätys saa olla, jos ei kykene omaa mielipidettään ilmaisemaan näin tärkeässä asiassa. Ja pakkohan siihen on luottaa, mitä kumppani asiasta sanoo. -109
Vinkatkaa keskustelu ylilaudalle ;)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 08:38"]Meillä mies ehdotti lasta, oli miettinyt asiaa pitkään. Yön yli nukuttuani päätin suostua yrittämään. Ollaan nelikymppisiä eikä aikaisempia lapsia, joten ei se lapsen saaminen niin itsestään selvää ollut. Toista vuotta yritettiin. Nyt on lapsi mahassa. Mies onnesta pinkeänä ja varovaisesti ehdottelee jo toistakin tämän jälkeen. Miehen ystävissä on samanlaisia miehiä, jotka halusivat lasta ehkä enemmänkin kuin vaimonsa halusivat.
Jotkut miehet armollisesti suostuu lapsiin, toiset karkaa paikalta. Mutta ei se sitä poista etteikö miehissä olisi ihan onnellisia isiä omasta halustaan.
[/quote]
Mies ehdottelee toista vaikka ensimmäinenkään ei ole vielä syntynyt. :) tuossa vaiheessa on hirveän helppo ehdotella lisää lapsia. ja sitten oikeasti se hoitaminen ei kiinnosta yhtään. Ja ihan nätisti sanon tämän.
Ja ap yleistää koko miessukupuolen koska on tavannut muutamaan jotka eivät ole halunneet lapsia? Suurinosa minun tuntemaistani miehistä haluaa lapsia. Myös oma mieheni joka jo alkusuhteessa usein sanoi, että hänen mielestä ehkäisyn voisi jo jättää pois ja oli paljon enemmän vauvakuumeinen kuin minä. Nyt odotamme esikoistamme ja mies on todella innostunut ja odottaa kovasti isäksi tuloa. Tuskin ne naiset väkisin sen vauvan hankkii monessakaan tapauksessa.
Olen töissä miesvaltaisella alalla ja kyllä vain suurin osa vaikuttaa siltä, että perhearvot ovat tosi tärkeitä niille. Puhuvat mielellään lapsistaan, viettävät niiden kanssa paljon aikaa jne.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:24"]
On naisia kenen kanssa pidetään hauskaa ja on naisia kenet otetaan vakavasti ja mies haluaa perheen. Näin se menee ja näin sen on mentävä. Muuten kuolemme sukupuuttoon.
[/quote]
Olen ehdottomasti ennemmin se nainen, jonka kanssa pidetään hauskaa!
[/quote]
Niinpä! Tässäkin asetetaan vastakkain hauska elämä ja naimisiinmeno ja lapset :D
Kyllä elämän pitää olla hauskaa! Ja sitähän se ei lasten kanssa ole.
[/quote]
Höpsis. Riippuu ihan siitä millaisessa seurassa viihtyy ja mikä kenenkin mielestä on hauskaa. :)
[/quote]
No itse henk.koht. en viihdy lasten seurassa :)