Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei oikeasti halua lapsia

Vierailija
12.07.2014 |

Moni perheellinen mies on sanonut minulle, että olisipa saanut minunlaisen naisen, joka ei halua lapsia. Saisi matkustaa ja töiden jälkeen levätä ja olisi seksielämää. Niin moni mies katuu sitä, että suostui lapsentekoon

Kommentit (156)

Vierailija
61/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmäthän ne on syypäuitä maailman ylikansoitukseen. Jokainen elättäköön ihan itse omat tekeleensä. Kiitos!

Vierailija
62/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on miehille statusasia, kuten vaimokin. Kaikessa miehet ajattelee eniten omaa etua. Työpaikalla on kiva olla se rehti perheenisä, joka rakastaa lapsiaan. Totuus tulee sitten esiin muissa yhteyksissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun isä ainakin halusi kertoman ja kokemusten perusteella. Mutta näin aikuistuessa olen joutunut huomaamaan etteivät kaikki miehet todellakaan ole kuin isäni, kilttejä ja lapsirakkaita. 

Vierailija
64/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:36"]

Mitä vittua täällä oikein selitetään? Viimeksi kun vessassa vilkaisin alaspäin, niin olen näköhavainnoistani päätellen mies. Kaksi lasta on jo, ja kolmas tulossa. En tiedä mitään parempaa kuin isyys, oman jälkikasvun, oman lihan ja veren, kasvattamisen. Mikä voisi olla tyydyttävämpää? Mitä hittoa menetän? Loputtomia ryyppyreissuja ikuisena parikymppisenä? En oikeasti keksi mitään sellaista, mitä oikeasti haluaisin tehdä, mutten lasten takia voi.

[/quote]

Kiva sulle! Et mulle kyllä kelpaisikaan noilla perusteilla :)

[/quote]

Siis säkö kuvittelet, että kaikki maailman miehet haluvat sinut? Vähän on suhteelisuudentaju hukassa. Miksi tuo isätyyppi edes haluaisi "sulle kelvata"? Ei sulla ole kyllä kaikki muumit laaksossa. 

[/quote]

No, mulla on varaa valita :)

[/quote]

Ei ole ainuttakaan sellaista naista, joka kaikille miehille kelpaisi. Jos luulet, sillä perusteella, että muutama pettäjämies on halunnut sänkyyn kanssasi ja siksi leperellyt sulle mitä haluat kuulla, että kaikki miehet haluaisivat sinut, olet aika tyhmä. Sitä paitsi ne pettäjämiehetkin ovat ihan hyviä isiä ja vaikka tulee ero, moni ei lapsistaan luovu. Miksi monet isät taistelisivat oikeuksistaan tavata lapsiaan, jos eivät heitä olisi halunneeett? Selitäpä se. 

[/quote]

Vai niin. 

Hyvää illanjatkoa sulle ja lapsillesi :)

Vierailija
65/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin että miehet haluavat lapsia jatkaakseen sukua, mutta eivät halua sitä lapsiperhearkea. Monetkaan tuntemani miehet eivät osallistu jälkikasvunsa kasvattamiseen juuri lainkaan. Nainen huolehtii kotona lapsista kun mies huitelee omilla teillään.

Vierailija
66/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:13"]

Lapset on miehille statusasia, kuten vaimokin. Kaikessa miehet ajattelee eniten omaa etua. Työpaikalla on kiva olla se rehti perheenisä, joka rakastaa lapsiaan. Totuus tulee sitten esiin muissa yhteyksissä.

[/quote]

Onko perheen tuoma status siis miehillä niin paljon korkeammassa kurssissa kuin vapaus tehdä mitä huvittaa, säännöllinen nautinnollinen seksi jne? Ohhoh, enpä tiennytkään. Missä piireissä perhestatus rankataan noin korkealle?

Vierailija
67/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se hellyttävää kun kuntosalilla oli oikein raamikas isoharteinen bodarimies, joka kävi hakemassa lastaan lastenhoitohuoneesta. Se bodari oli jossain vaiheessa samaan aikaan Crosstrainerilla ja oli niin pelottavan näköinen.  Kun olin menossa pois, hän tuli samaan aikaan lastenhoitohuoneen suunnasta sen pikkutyttönsä kanssa. Tyttö näytteli isälle onnellisena tekemiään piirustuksia ja isä piti niin ylpeän näköisenä kädestä samalla ja kehui piirustuksia ja ei ollut jälkeäkään siitä pelottavasta hikoilevasta äijästä Crossarilla.  Meniköhän hän tapausken jälkeen ap:lle sanomaan baariin, että kaduttaa tuo lapsen teko?  

Vierailija
68/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät taida olla sen yhtenäisempi joukko kuin naisetkaan. On miehiä ja naisia, jotka eivät halua lapsia, tai osaa sitoutua lapsiinsa. Ja on miehiä ja naisia, jotka haluavat lapsia, ja jotka ovat niihin hyvin sitoutuneita.

Oma mieheni halusi enemmän lapsia kuin minä, ja tunnen näitä muitakin. Ja päin vastoin.

Vierailija
69/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee että jos jotain kovasti haluaa, se saattaa tarkoittaa että jostain muusta asiasta pitää luopua. Moni mies valitsee kaikesta huolimatta perheen ja lapset. Kuten moni nainenkin.

Vierailija
70/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisia kenen kanssa pidetään hauskaa  ja on naisia kenet otetaan vakavasti ja mies haluaa perheen. Näin se menee  ja näin sen on mentävä. Muuten kuolemme sukupuuttoon.

Vierailija
71/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:19"]

[/quote]

Onko perheen tuoma status siis miehillä niin paljon korkeammassa kurssissa kuin vapaus tehdä mitä huvittaa, säännöllinen nautinnollinen seksi jne? Ohhoh, enpä tiennytkään. Missä piireissä perhestatus rankataan noin korkealle?

[/quote]

Lääkärit, diplomi-insinöörit, lakimiehet.

Vierailija
72/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:24"]

On naisia kenen kanssa pidetään hauskaa  ja on naisia kenet otetaan vakavasti ja mies haluaa perheen. Näin se menee  ja näin sen on mentävä. Muuten kuolemme sukupuuttoon.

[/quote]

Olen ehdottomasti ennemmin se nainen, jonka kanssa pidetään hauskaa!

Vierailija
73/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies itki kun halusi niin kovasti lapsen. Tiesin, että on tosissaan , baareissa ei juossut enään , töissä kävi, päihteet lopetti, onnellisia ollaan ja btw seksiä harrastetaan jopa 2 krt päivässä !

Vierailija
74/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:17"]

Minä sanoisin että miehet haluavat lapsia jatkaakseen sukua, mutta eivät halua sitä lapsiperhearkea. Monetkaan tuntemani miehet eivät osallistu jälkikasvunsa kasvattamiseen juuri lainkaan. Nainen huolehtii kotona lapsista kun mies huitelee omilla teillään.

[/quote]

Pohdin tässä että ovatkohan ne mies ja nainen silti onnellisia? Ovatko molemmat saaneet mitä ovat halunneet? Nainen sen lapsiperhearjen, mies jälkeläisiä.

Vai mennäänkö tässä kuviossa kuitenkin ihan metsään, onko se pariskunta miettinyt mitä se lasten saaminen ihan oikeasti merkitsee? Miesten ei ihan oikeasti pitäis jättää päätöstä lastenteosta pelkästään vaimolle - miehet ovat ihan yhtälailla vastuussa siitä jälkikasvustaan kuin naisetkin.

Mitenköhän paljon vähemmän olisi isiä jos miehet ihan oikeasti ennen lapsentekoa uhraisivat pari ajatusta sille mitä vanhemmuus tarkoittaa? Hmm.

Vierailija
75/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:29"]

[/quote]

[/quote]

Niinpä! Tässäkin asetetaan vastakkain hauska elämä ja naimisiinmeno ja lapset :D

Kyllä elämän pitää olla hauskaa! Ja sitähän se ei lasten kanssa ole.

Vierailija
76/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:19"]

[/quote]

[/quote]

Lääkärit, diplomi-insinöörit, lakimiehet.

[/quote]

Rakentavat itse itselleen kultaisen häkin, elävät valheessa? :/ Eipä käy kateeksi. Meitä tosiaan on moneen junaan.

Vierailija
77/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies itki kun halusi niin kovasti lapsen. Tiesin, että on tosissaan , baareissa ei juossut enään , töissä kävi, päihteet lopetti, onnellisia ollaan ja btw seksiä harrastetaan jopa 2 krt päivässä !

[/quote]

Väkisinkin tulee mieleen se elokuva, jonka alussa nainen ja mies naivat makkarissa sillä aikaa kun taaperonsa kiipeää ikkunasta ulos ja tippuu asfalttiin. Kuolee tietysti. Tietääkö kukaan mikä sen leffan nimi on?

Vierailija
78/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kuulostaa epävakaalta mieheltä! Siis itki?

Vierailija
79/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:34"]

[/quote]

[/quote]

Niinpä! Tässäkin asetetaan vastakkain hauska elämä ja naimisiinmeno ja lapset :D

Kyllä elämän pitää olla hauskaa! Ja sitähän se ei lasten kanssa ole.

[/quote]

Höpsis. Riippuu ihan siitä millaisessa seurassa viihtyy ja mikä kenenkin mielestä on hauskaa. :)

Vierailija
80/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:39"]

[/quote]

Kuulostaa epävakaalta mieheltä! Siis itki?

[/quote]

Joo, kyllä tuo on ihan mahdollista. Joillekin pariskunnille lapsettomuus on niin iso asia että sen vuoksi ollaan valmiita käymään läpi vaikeita ja kalliita hoitoja. En yhtään ihmettele jos joku itkee kun toivoo niin kovasti tulevansa vanhemmaksi. Siihen tilanteeseen on tietysti vaikeaa sellaisen samaistua joka ei itse missään nimessä lapsia halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme