Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei oikeasti halua lapsia

Vierailija
12.07.2014 |

Moni perheellinen mies on sanonut minulle, että olisipa saanut minunlaisen naisen, joka ei halua lapsia. Saisi matkustaa ja töiden jälkeen levätä ja olisi seksielämää. Niin moni mies katuu sitä, että suostui lapsentekoon

Kommentit (156)

Vierailija
41/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:32"]

En ole koskaan tavannut miestä, joka oma-aloitteisesti kertoisi haluavansa lapsia.

[/quote]

Et ole varmaankaan tavannut kovinkaan paljon miehiä.

[/quote]

Ihan riittävästi kuitenkin :)

[/quote]

Jos keskustelisit joskus jonkun miehen kanssa, jolla on lapsia, sulla olisi ehkä tilaisuus kuulla miehistä, jotka haluaa lapsia. Äläkä nyt PLIIS ala kertoa, miten "kaikki" sun tuttavapiirin perheelliset miehet aina nyyhkyttävät kännissä sun olkaa vasten, miten kauheaa on, kun on lapsia. 

[/quote]

Ei ne ole kännissä tai nyyhkytä, eikoisia ennakkoluuloja sinulla. Ovatpa vain todenneet,että ihan hyvin olisi saanut jäädä tekemättä. 

[/quote]

Kaikki kaksi tuttavapiiriisi kuuluvaa miestä?

Ei tule ole sellainen asia, mistä jokainen mies tulisi jollekin naiselle sanomaan, olipa mielipide mikä tahansa. Sekä jos omaan tuttavapiiriisi perustat ettei kukaan  mies halua lapsia, niin pöh. Luulen, että moni lähipiirin mies nauraisi sinulle. Jos haluat ajatella, ettei yksikään mies  halua lapsia, niin ajattele vaan. Mitä isäsi  muuten on mieltä, olisiko sinut pitänyt jättää tekemättä? Logiikallasi myös isäsi on pitänyt sanoa sinulle noin. 

[/quote]

Taitaa olla hyvin herkkä aihe sulle tämä? 

Vierailija
42/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan haluaa miehet lapsia. Tunnen monia. Oma mies teki myös asian selväksi melko alkuvaiheessa. Ja mahtava isä onkin! Hoitaa ja rakastaa lapsia ja tahtoo viettää aikaa heidän kanssaan. Eikä tosiaan ole ainoa tällainen mies ketä tunnen. Tunnen kyllä myös sellaisia ketkä ei lasta halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kertoi ettei halunnut eksänsä kanssa lapsia ja kun eksä alkoi painostamaan niin siitä tuli eksä. Ei kuulemma ollut sitä tyyppiä jonka kanssa mies olisi halunnut naimisiin ja lapsia. Oli kuulemma heti tiennyt minut tavatessaan että olen se oikea. Olen kuullut että monelle on noin käynyt. Isyys alkaa kiinnostaa kun löytyy oikea vastakappale. Ei muakaan kaikki entiset boyfriendit ole innostaneet ajattelemaan äitiyttä...

[/quote]

:D

Vierailija
44/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies halusi lasta minä en. Mies puhui kuinka kovasti haluaisi vauvaa. Lämpenin sitten♡

Vierailija
45/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:52"]

En ole koskaan tavannut miestä, joka oma-aloitteisesti kertoisi haluavansa lapsia.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos keskustelisit joskus jonkun miehen kanssa, jolla on lapsia, sulla olisi ehkä tilaisuus kuulla miehistä, jotka haluaa lapsia. Äläkä nyt PLIIS ala kertoa, miten "kaikki" sun tuttavapiirin perheelliset miehet aina nyyhkyttävät kännissä sun olkaa vasten, miten kauheaa on, kun on lapsia. 

[/quote]

Ei ne ole kännissä tai nyyhkytä, eikoisia ennakkoluuloja sinulla. Ovatpa vain todenneet,että ihan hyvin olisi saanut jäädä tekemättä. 

[/quote]

Ei tule ole sellainen asia, mistä jokainen mies tulisi jollekin naiselle sanomaan, olipa mielipide mikä tahansa. Sekä jos omaan tuttavapiiriisi perustat ettei kukaan  mies halua lapsia, niin pöh. Luulen, että moni lähipiirin mies nauraisi sinulle. Jos haluat ajatella, ettei yksikään mies  halua lapsia, niin ajattele vaan. Mitä isäsi  muuten on mieltä, olisiko sinut pitänyt jättää tekemättä? Logiikallasi myös isäsi on pitänyt sanoa sinulle noin. 

[/quote]

[/quote]

Siinä mielessä kyllä, että kuvittelin aina itse, että minä en koskaan tee lapsia ja mies painosti. Hänelle oli itsestään selvää ja ero oli sen takia lähellä. Ei minua lapset kaduta, varsinkin kun on ollut aika helpot lapset kasvattaa toisen sairastelusta huolimatta ja olen iloinen, että sain poikia. Tyttöä en olisi kestänyt. Mutta kun mies on se, joka minun pääni käänsi, ärsyttää tuollaiset naiivit kommentit.

Vierailija
46/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:27"]

Moni perheellinen mies on sanonut minulle, että olisipa saanut minunlaisen naisen, joka ei halua lapsia. Saisi matkustaa ja töiden jälkeen levätä ja olisi seksielämää. Niin moni mies katuu sitä, että suostui lapsentekoon

[/quote]    höpöhöpö

Vierailija
47/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:57"]

[/quote]    höpöhöpö

[/quote]

Täsmälleen näin. Ei miehet keskustele tuollaisesta asiasta jonkun randomtyttösen kanssa, paitsi jos haluvat sänkyyn ja jos tämä tyyppi tapaa sellaisia, hän hakeutuu juuri paikkoihin, jossa pettäjämiehet ovat ja sitten saa mielipiteekseen mitään haluaa. 

Vierailija
48/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua täällä oikein selitetään? Viimeksi kun vessassa vilkaisin alaspäin, niin olen näköhavainnoistani päätellen mies. Kaksi lasta on jo, ja kolmas tulossa. En tiedä mitään parempaa kuin isyys, oman jälkikasvun, oman lihan ja veren, kasvattamisen. Mikä voisi olla tyydyttävämpää? Mitä hittoa menetän? Loputtomia ryyppyreissuja ikuisena parikymppisenä? En oikeasti keksi mitään sellaista, mitä oikeasti haluaisin tehdä, mutten lasten takia voi.

[/quote]

Ihana vittu-sanaa viljelevä miehekäs mies... Hyi!

Vierailija
49/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tavannut kaksi miestä, joka eivät ole halunneet lapsia. Heillä ei ole lapsia. On myös lapsettomia miehiä, jotka katuvat puolisoaan. Eikö nämä tule ap:lle itkemään, että tuli tehtyä väärä valinta?

Vierailija
50/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:55"]

Meillä mies halusi lasta minä en. Mies puhui kuinka kovasti haluaisi vauvaa. Lämpenin sitten♡

[/quote]

Todella tyhmää tehdä vastoin omaa haluaan. Taidat olla sellainen manipuloitavissa oleva, huonoitsetuntoinen nainen, joka elää muiden hyväksynnän kautta.

Vierailija
51/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:37"]

Mitä vittua täällä oikein selitetään? Viimeksi kun vessassa vilkaisin alaspäin, niin olen näköhavainnoistani päätellen mies. Kaksi lasta on jo, ja kolmas tulossa. En tiedä mitään parempaa kuin isyys, oman jälkikasvun, oman lihan ja veren, kasvattamisen. Mikä voisi olla tyydyttävämpää? Mitä hittoa menetän? Loputtomia ryyppyreissuja ikuisena parikymppisenä? En oikeasti keksi mitään sellaista, mitä oikeasti haluaisin tehdä, mutten lasten takia voi.

[/quote]

Kiva sulle! Et mulle kyllä kelpaisikaan noilla perusteilla :)

[/quote]

Siis säkö kuvittelet, että kaikki maailman miehet haluvat sinut? Vähän on suhteelisuudentaju hukassa. Miksi tuo isätyyppi edes haluaisi "sulle kelvata"? Ei sulla ole kyllä kaikki muumit laaksossa. 

Vierailija
52/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on halunnut lapsia ja olisi halunnut myös neljännen. Työkavereissani näen niitä lapsistaan valtavan ylpeitä isiä. Niitä jotka jäövöt jopa hoitovapaalle lastensa kanssa. Näen miehiä, jotka kertovat lapsien antavan tarkoituksen elämälleen. Miehiä, jotka työmatkalla etsivät lapsilleen kuumeisesti tuliaisia. Miehiä, jotka ylpeinä kertovat lastensa uudesta taidosta. Miehiä, jotka kertovat katsovansa teini-ikäisen lapsensa kanssa jotain tv-sarjaa yhdessä.

Vierailija
53/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:56"] [quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote] Siinä mielessä kyllä, että kuvittelin aina itse, että minä en koskaan tee lapsia ja mies painosti. Hänelle oli itsestään selvää ja ero oli sen takia lähellä. Ei minua lapset kaduta, varsinkin kun on ollut aika helpot lapset kasvattaa toisen sairastelusta huolimatta ja olen iloinen, että sain poikia. Tyttöä en olisi kestänyt. Mutta kun mies on se, joka minun pääni käänsi, ärsyttää tuollaiset naiivit kommentit. [/quote]

Miksi ihmeessä miehen takia suostuit lapsentekoon? :O

Vierailija
54/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan. Mun mies haluaa lapsia, mutta seksiä saa ruinata.

Vierailija
55/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:03"]

[/quote]

[/quote]

Siis säkö kuvittelet, että kaikki maailman miehet haluvat sinut? Vähän on suhteelisuudentaju hukassa. Miksi tuo isätyyppi edes haluaisi "sulle kelvata"? Ei sulla ole kyllä kaikki muumit laaksossa. 

[/quote]

No, mulla on varaa valita :)

Vierailija
56/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:56"] [quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote] Siinä mielessä kyllä, että kuvittelin aina itse, että minä en koskaan tee lapsia ja mies painosti. Hänelle oli itsestään selvää ja ero oli sen takia lähellä. Ei minua lapset kaduta, varsinkin kun on ollut aika helpot lapset kasvattaa toisen sairastelusta huolimatta ja olen iloinen, että sain poikia. Tyttöä en olisi kestänyt. Mutta kun mies on se, joka minun pääni käänsi, ärsyttää tuollaiset naiivit kommentit. [/quote]

Miksi ihmeessä miehen takia suostuit lapsentekoon? :O

[/quote]

En tiedä tarkkaan, mutta oli lama-aika ja työpaikka menossa joka tapauskessa, olin vasta valmistunut ja yhtäkkiä elämä oli aika tyhjää. Nyt minulla on kaksi aikuista lasta, ja olen ollut hyvä äiti. Myös isä on ollut hyvä isä. 

Vierailija
57/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ei tarvitse haluta lapsia koska kulttuurisesti se lasten haluaminen kuuluu naisille. Miehet siis usein jättäytyvät virran vietäväksi ja antavat naisten tehdä aloitteen perheen perustamiseen - koska miesten ei tarvitse sitä aloitetta tehdä.  Nämä ovat niitä "en just nyt halua lapsia mutta ehkä joskus" -miehiä.

Kun puoliso sitten ilmaisee halunsa perheen perustamiseen, mies voi ikäänkuin hyvää hyvyyttään suostua, ilman sen syvällisempää itseanalyysiä aiheesta haluanko todella vanhemmaksi. Samalla voi säilyttää macho-kasvonsa ja todeta kyselijöille että joo tehtiin noi kakarat kun vaimo halusi. Ja julkisesti kitistä (kuten tosimiehen toki kuuluu) miten hemmetin sitovaa ja ankeaa se perhe-elämä onkaan.

Siitä miten mahtavaa on olla lapsensa rakastama ja ihailema, ei tietenkään aijäporukoissa tai baarien naisille puhuta. Se tekis miehestä nössön. Vaikka sellaisia pehmonallukoita ne iskät oikeasti usein ovat.

Mutta joo, tuskin valtaosa miehistä on oikeasti niin läheisriippuvaisia ja vietävissä kuin pässit narussa että suostuvat lapsikatraan hankintaan vain siksi että vaimo käskee, vastoin omaa tahtoaan. Sehän se vasta nössöä ois.

Vierailija
58/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No, mulla on varaa valita :)

[/quote]

Ei ole ainuttakaan sellaista naista, joka kaikille miehille kelpaisi. Jos luulet, sillä perusteella, että muutama pettäjämies on halunnut sänkyyn kanssasi ja siksi leperellyt sulle mitä haluat kuulla, että kaikki miehet haluaisivat sinut, olet aika tyhmä. Sitä paitsi ne pettäjämiehetkin ovat ihan hyviä isiä ja vaikka tulee ero, moni ei lapsistaan luovu. Miksi monet isät taistelisivat oikeuksistaan tavata lapsiaan, jos eivät heitä olisi halunneeett? Selitäpä se. 

Vierailija
59/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut elämäni aikana kahden miehen kanssa, ja molemmat halusivat lapsia, ensimmäisen kanssa jouduin jopa tekemään kaksi aborttia, mies yritti ylipuhua toisen abortin aikana, oltiin jo erottu, ja meillä oli yksi lapsi, mies oli alkoholisti (ei omasta mielestään) Mies lupasi hoitaa yksin lapsen jos en tee aborttia, luojan kiitos en mennyt siihen vipuun, vaan lähdin pois lapseni kanssa.

Kun tapasin aviomieheni, hän sanoi että haluaa perheen. Alle kolmekymppisenä ei kuulemma perhettä kaivannut, oli niin innoissaan työstään, oli sen kanssa naimisissa. Mieheni on aina tykännyt lapsista, esim. veljiensä lapsista, ja sanoi että kun kolmekymppiä oli tullut täyteen hän alkoi ajatella että kun kavereillakin on vaimo ja lapsia, että kuinka kivaa se olisi.

Mulle olisi kyllä riittänyt yksi lapsi joka minulla jo oli tavatessamme, mutta mies halusi oman lapsen, kertaakaan 15 vuoden aikana ei olla käytetty ehkäisyä, ei edes ekalla kerralla. 8 vuotta meni että saatiin yhteinen lapsi, sen jälkeen mies kävi vasektomiassa. Mies on sanonut että jos olisi taloudellisesti mahdollista hän olisi jäänyt kaksosten kanssa kotiin. Hän viettää kyllä joka päivä aikaa poikien kanssa ulkona ja sisällä, ottaa poikia syliin, halaa ja suukottelee. Vaikea uskoa että mies ei olisi halunnut lapsia.

Kyllä suurin osa ystävättärien miehistäkin on ihan itse halunnut lapsia, ja suurin osa on myös pysynyt yhdessä, nekin jotka ovat eronneet ovat uuden miehen kanssa tehneet lapsen, ja pysyneet yhdessä.

Vierailija
60/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ovatko ne miehet sanoneet sulle nimenomaan että katuvat lapsiaan, vai oletko mielessäsi päätellyt näin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän