Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei oikeasti halua lapsia

Vierailija
12.07.2014 |

Moni perheellinen mies on sanonut minulle, että olisipa saanut minunlaisen naisen, joka ei halua lapsia. Saisi matkustaa ja töiden jälkeen levätä ja olisi seksielämää. Niin moni mies katuu sitä, että suostui lapsentekoon

Kommentit (156)

Vierailija
21/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:32"]

En ole koskaan tavannut miestä, joka oma-aloitteisesti kertoisi haluavansa lapsia.

[/quote]

Et ole varmaankaan tavannut kovinkaan paljon miehiä.

Vierailija
22/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:31"]

Ne miehet selittävät noille veloille mitä ne haluavat kuulla.

[/quote]

Niin ja samaa ne tekee naisille, jotka haluavat lapsia... :D Mutta toisin kuin mammoista, veloista ei tule yksinhuoltajia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet joiden mielestä heidän dna on tasokasta ja luulevat olevansa kuninkaita joiden "siniverisyys" tulee siirtää eteenpäin haluavat ehdottomasti lapsen. Muille miehille se ei ole tärkeää.

Vierailija
24/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:34"]

[/quote]

Niin ja samaa ne tekee naisille, jotka haluavat lapsia... :D Mutta toisin kuin mammoista, veloista ei tule yksinhuoltajia...

[/quote]

No kuinka moni lapsia saanut nainen on yksinhuoltaja? Nii-in, ei kovin moni. Tukiskohan tämä sitten kuitenkin sitä teoriaa, että miehet haluavat lapsia.

Ps. :D

Vierailija
25/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja myös käyttäytyvät puheidensa mukaan, ihan vain meitä miellyttääkseen? Olemmepa me tärkeitä!

Jos yli 30-vuotias mies, joka tietää että olen parisuhteessa, on itse parisuhteessa tai jolle olen sukua, sanoo ettei halua koskaan lapsia, niin kyllä minä uskon sen. Miksi ihmeessä he haluaisivat minulta pisteitä mielipiteestään?

Vierailija
26/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua täällä oikein selitetään? Viimeksi kun vessassa vilkaisin alaspäin, niin olen näköhavainnoistani päätellen mies. Kaksi lasta on jo, ja kolmas tulossa. En tiedä mitään parempaa kuin isyys, oman jälkikasvun, oman lihan ja veren, kasvattamisen. Mikä voisi olla tyydyttävämpää? Mitä hittoa menetän? Loputtomia ryyppyreissuja ikuisena parikymppisenä? En oikeasti keksi mitään sellaista, mitä oikeasti haluaisin tehdä, mutten lasten takia voi.

Vierailija
27/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut miestä, joka oma-aloitteisesti kertoisi haluavansa lapsia.

[/quote]

[/quote]

Ihan riittävästi kuitenkin :)

Vierailija
28/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ehkä ole ihan ykkösasia alkaa jollekin naiselle puhua ensimmäisenä, että hei mä haluan lapsia. Tosin ukin kanssa samassa palvelutalossa asuva yksi pappa kertoo kaikille, että häntä harmittaa kovasti kun ei ole lapsia, kun hän on sairastanut jonkun taudin ja sen takia niitä ei ole tullut. 

Samalla perusteella kukaan mies ei halua suklaata. Kuinka monta miestä tunnette, jotka kertovat pitävänsä suklaasta? 

Vierailija
29/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:36"]

Mitä vittua täällä oikein selitetään? Viimeksi kun vessassa vilkaisin alaspäin, niin olen näköhavainnoistani päätellen mies. Kaksi lasta on jo, ja kolmas tulossa. En tiedä mitään parempaa kuin isyys, oman jälkikasvun, oman lihan ja veren, kasvattamisen. Mikä voisi olla tyydyttävämpää? Mitä hittoa menetän? Loputtomia ryyppyreissuja ikuisena parikymppisenä? En oikeasti keksi mitään sellaista, mitä oikeasti haluaisin tehdä, mutten lasten takia voi.

[/quote]

Kiva sulle! Et mulle kyllä kelpaisikaan noilla perusteilla :)

Vierailija
30/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat lapsia siksi, että sillä voi varmistaa ettei nainen lähde heti kävelemään.

Vierailija
31/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Ihan kuin kaikki äidit manipulisoivat miehet isiksi... Meillä ei ainakaan mies vastentahtoisesti isäksi halunnut, eikä varmasti vaihtaisi elämäänsä lapsettomaan elämään.

Mutta ennen kuin tapasimme, miehelle oli ehkä "ihan sama" saako lapsia. Minä taas olen aina vastannut kysymykseen "kyllä haluaisin". Ja kun tapasimme, lapset olivat luonnollinen asia. Kyllähän elämä pienten kanssa voi olla raskasta, muttta me halutaan rikas elämä. Sitä lapset meille ovat, rikkautta. Tommy Tabermanin runoon viitaten, ne jotka tulevat suorinta, helpointa tietä, tulevat tyhjin taskuin. Jotka ovat kolunneet kaikki polut, tulevat säihkyvin silmin, taskut täynnä.... Meille lapsien hankinta on yksi vaihe elämästä, joka kolutaan läpi, aivan kuten sinkkuelämä, opiskelijavuodet, matkustelu, ulkomailla asuminen... Paljon olen saanut, paljon on edessä, vaikla lapsia onkin.

Vierailija
32/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos keskustelisit joskus jonkun miehen kanssa, jolla on lapsia, sulla olisi ehkä tilaisuus kuulla miehistä, jotka haluaa lapsia. Äläkä nyt PLIIS ala kertoa, miten "kaikki" sun tuttavapiirin perheelliset miehet aina nyyhkyttävät kännissä sun olkaa vasten, miten kauheaa on, kun on lapsia. 

Vierailija
33/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja myös käyttäytyvät puheidensa mukaan, ihan vain meitä miellyttääkseen? Olemmepa me tärkeitä!

Jos yli 30-vuotias mies, joka tietää että olen parisuhteessa, on itse parisuhteessa tai jolle olen sukua, sanoo ettei halua koskaan lapsia, niin kyllä minä uskon sen. Miksi ihmeessä he haluaisivat minulta pisteitä mielipiteestään?

[/quote]

Eli olet puhunut jokasen vastaantulevan isän kanssa. ok. Jokainen vaunuja työntävä mies on isä vasten tahtoaan? Kyllä se on niin, että kuulet sen vain  mitä haluat kuulla ja jos joku mies alkaa puhua onnellisena lapsistaan, pakenet, koska et itsekään pidä lapsista tai lapsiaiheisista puheista. Pakenet myös sitä ajatusta, että mies voi olla onnellinen isä, koska haluat miehiä ylöspäin katsovana säälien isäksi pakotettua miestä. Luultavasi "olet kuullut" sellaisenkin isä/miehen, joka ei ole sinulle puhut asiasta halaistua sanaa, sanovat ettei halua lapsia. Koska lapsellisessa naiiviudessa (vaikka olet kuinka akateeminen ehkä, se ei estä olemasta naiivi) uskoa, että kaikki miehet ajattelevat kuten sinä haluat heidän ajattelevan. 

Vierailija
34/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en välttämättä lapsia olisi halunnut, mutta mies halusi ja taivutteli. Yhden jälkeen vielä kaksi lisää. Onhan ne nyt ihania kun ne siinä on, mutta vähempikin minulle olisi hyvin riittänyt :) Minulla on siis ilmeisesti epätavallinen mies.

Vierailija
35/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:24"]Meillä mies on ollut se osapuoli joka on enemmän halunnut lasta. Onpas mulla outo mies :O

[/quote]

Munkin mies sanoi vuosia sitten, että haluaa olla isä. Itse en ollut silloin (enkä nytkään) varma haluanko olla äiti. Nyt mieskin on alkanut puhumaan, ettei ole enää varma, kun on nähnyt niin monen lapsiperheen elämää läheltä.

Vierailija
36/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:39"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos keskustelisit joskus jonkun miehen kanssa, jolla on lapsia, sulla olisi ehkä tilaisuus kuulla miehistä, jotka haluaa lapsia. Äläkä nyt PLIIS ala kertoa, miten "kaikki" sun tuttavapiirin perheelliset miehet aina nyyhkyttävät kännissä sun olkaa vasten, miten kauheaa on, kun on lapsia. 

[/quote]

Ei ne ole kännissä tai nyyhkytä, eikoisia ennakkoluuloja sinulla. Ovatpa vain todenneet,että ihan hyvin olisi saanut jäädä tekemättä. 

Vierailija
37/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:34"]

[/quote]

[/quote]

No kuinka moni lapsia saanut nainen on yksinhuoltaja? Nii-in, ei kovin moni. Tukiskohan tämä sitten kuitenkin sitä teoriaa, että miehet haluavat lapsia.

Ps. :D

[/quote]

Täh? Aika hemmetin moni on yksinhuoltaja.

Vierailija
38/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies halusi lasta enempi kuin minä. Nyt kun se lapsi on, on hänelle huomattavasti vaikeampaa sopeutua pikkulapsiperhe-elämään kuin itselle on ollut. Edelleen hänellä suuria sopeutumisvaikeuksia, vaikka lapsi on jo 1.5v. Toista ei voida kyllä tehdä tai tulee ihan takuuvarmasti ero... Miehen pinna ei kestä yhtään kiukuttelevaa lasta ja pinna erittäin kireällä, kun ei voikaan mennä miten haluaa...

Vierailija
39/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:39"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei ne ole kännissä tai nyyhkytä, eikoisia ennakkoluuloja sinulla. Ovatpa vain todenneet,että ihan hyvin olisi saanut jäädä tekemättä. 

[/quote]

Kaikki kaksi tuttavapiiriisi kuuluvaa miestä?

Ei tule ole sellainen asia, mistä jokainen mies tulisi jollekin naiselle sanomaan, olipa mielipide mikä tahansa. Sekä jos omaan tuttavapiiriisi perustat ettei kukaan  mies halua lapsia, niin pöh. Luulen, että moni lähipiirin mies nauraisi sinulle. Jos haluat ajatella, ettei yksikään mies  halua lapsia, niin ajattele vaan. Mitä isäsi  muuten on mieltä, olisiko sinut pitänyt jättää tekemättä? Logiikallasi myös isäsi on pitänyt sanoa sinulle noin. 

Vierailija
40/156 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kertoi ettei halunnut eksänsä kanssa lapsia ja kun eksä alkoi painostamaan niin siitä tuli eksä. Ei kuulemma ollut sitä tyyppiä jonka kanssa mies olisi halunnut naimisiin ja lapsia. Oli kuulemma heti tiennyt minut tavatessaan että olen se oikea. Olen kuullut että monelle on noin käynyt. Isyys alkaa kiinnostaa kun löytyy oikea vastakappale. Ei muakaan kaikki entiset boyfriendit ole innostaneet ajattelemaan äitiyttä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme