Kuinka jotkut voi yöpyä hotelleissa?
Miettikää vähän mitä tautipesiä sängyt ja tyynyt on!
Tuliaisiksi matkatavaroiden mukana torakoita ja luteita.
Näitä tulee myös kalliista ja parempiluokkaisista hotelleista.
Ei ikinä, mieluummin teltassa.
Kommentit (42)
Tiedän, että voi olla luteita tai torakoita. Mutta otan riskin, koska telttamajoitus ei monissa ulkomaankohteissa todellakaan houkuttele! Pidän matkalaukut suljettuina, en laita niitä sängyn alle, en pidä vaatteita lattialla ja pyykkään vaatteet kotiin tultuani.
Hotelleissa ei vuosikausiin ole ollut päiväpeittoja, ainoastaan pieni kangas jalkopäässä, mihin ihmiset yleensä istahtavat/laskevat laukkunsa.
Laivoilla siivotaan huonosti, kannattaa ottaa antihistamiini, niin hengitys kulkee!
Joo, se on kiva ennen palaveria herätä teltasta ja jättää käymättä suihkussa. Leirintäalueet ei ole auki talvisin, joten sinne ei pääse.
Hotellisiivoojat: pestäänkö hotelelleissa peittoja ja tyynyjä? Jos, niin kuinka usein?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:48"]
Samaa olen miettiny, siksi en matkustele vaan pysyn himassa.
Oli joku ohjelma, missä näytettiin sinisellä valolla mitä tyynyissä,patjoilla ja sängynpeitteissä on. Ja sieltähän löytyi koko repertuaari; ulostetta,spermaa,räkää etc. vaikka näytti päällepäin "puhtaalya" eli vassokuu ja silvuplee.
[/quote]
Arvaa vaan, jos joku kuvaisi samalla kameralla jokapäiväistä elämääsi. Ovien kahvoja, julkisia vessoja, kahviloita, buffettien ottimia ja astioita ja pöytiä ja tuoleja, hissin nappeja, kaiteita, terveysasemien ja kampaamoiden naisten lehtiä, markettien tomaatteja ja kurkkuja ja paprikoita ja kaikkia muita pintoja. Kuule, ei tekisi mieli. Örp.
Taitaa jotakuta harmittaa kun kesälomareissu on syystä tai toisesta jäänyt väliin.
Ei paljon auta käsienpesu ostoskärryn käpälöimisen jälkeen tai ovien avaus kyynerpäällä (miten teet sen sinuun päin avautuvalle ovelle?) jos joku on kaupassa koskenut perseisillä käsillään niihin maitopurkkeihin ja leipäpusseihin, jotka te viette kotiinne ja keittiöönne. Hyi.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:41"]
Miettikää vähän mitä tautipesiä sängyt ja tyynyt on!
Tuliaisiksi matkatavaroiden mukana torakoita ja luteita.
Näitä tulee myös kalliista ja parempiluokkaisista hotelleista.
Ei ikinä, mieluummin teltassa.
[/quote]
Samalla voisi miettiä miten kukaan voi uida uima-altaissa lomakohteissa tai uimahalleissa? Aatelkaa, jonkun pepusta on irronnut kakkaa sinne, suusta sylkeä ja nenästä räkää. Ihon hilseistä ja ihottumanpalasista puhumattakaan... On yleisesti tiedossa että jalkasieni tarttuu uimahalleista.
Ajatelkaa busseja, minkälaiset kakkapeput niitäkin käyttää, samoiten metroo, ratikkaa, junia, kauppoja, sairaaloita aaaaaaaa äää aaaaa!!!!!!!!! Jumankauta mihinkään ei voi mennä!
No ei, hotelleissa on kivaa. On kivaa kun ei tarvi siivota, ja on kiva syödä jonkun toisen laittamaan ruokaa ravintoloissa. Hotellien lakanat on puhtaat ja hygieeniset, vaikka tyyny/täkki voi olla likainen. Ei siihen kuole.
Ajatelkaa minkälaisissa oloissa suurin osa maailman ihmisistä elää. Ei ole kuule sitä tyynyä monella mihin päänsä painaa.. lopettakaa vinkuminen.
Lentoemäntänä toiminut 25v. ja ei ole luteita tai muita näkynyt. Relatkaa... Ja on muuten hotellilöitä takana muutama
Olen hotellisiivooja ja ihan turvallisin mielin kyllä nukun itse hotellinkin sängyssä. Mistä ne luteet yleensä johtuu/tulee? Taatusti hotellihuoneet ovat siistimmät kuin esim. oma kotini. Pölyä on suht vähän kun päivittäin siivotaan suht simppelit ja pienet tilat ( ei paljoa krääsää ja tavaroita hyllyillä). Lakanat vaihdetaan joka asukkaan jälkeen ja siinä yhteydessä peitot ja tyynyt tulevat hyvin ravistelluiksi ja tarkistetuiksi. Molemmat myös pestään vähintään useita kertoja vuodessa ja hyvin herkästi laitetaan pesuun, jos esim. Tahraa, oksutautia tms. Yhtään ötökkää en ole siivoamissani huoneissa nähnyt.
Ajatelkaapa ilmaa, jota hengitätte. Se on voinut tulla juuri jonkun pepusta pieruna ja sitten hengität sitä. Ällöä, eikö?
Mä olen kerran muistaakseen Lappeenrannassa nähnyt hotellissa turkiskuoriaisen sängyn alla.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:56"]
Kun avaat kaupan oven, saat ihan noita samoja.. Ulostetta, spermaa, räkää jne käteesi.
[/quote]
Siksi en koskaan avaa ovia kämmenellä, vaan esim. kyynärpäällä.
Mä en pelkää pöpöjä ja torakoita meillä on jo kotona eikä niitä pääse eroon (myrkkybarrikaadi on kyllä eli useimmat sisälle eksyvät kuolee ennen kuin ovat ehtineet edetä kolmea metriäkään).
Tosin en enää yhtään nauti hotelleista.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:24"]
Tiedän, että voi olla luteita tai torakoita. Mutta otan riskin, koska telttamajoitus ei monissa ulkomaankohteissa todellakaan houkuttele! Pidän matkalaukut suljettuina, en laita niitä sängyn alle, en pidä vaatteita lattialla ja pyykkään vaatteet kotiin tultuani.
[/quote]mulla kans visusti matkalaukut kiinni. Likaiset vaatteet omaan pussiinsa ja pussi kiinni.
Jos nukkuu teltassa, niin karhu voipi tulla ja syödä telttailijan.
Koomisin hotellijuttu oli Singaporen kiinalaiskaupunginosassa. Huone oli siisti, mutta lakanan läpi näkyi tummia viiruja. Neuroottisen siistinä nostin lakanaa. Koko patja peittyi pitkiin, tummiin hiuksiin. Olo oli kuin Concorde-aukiolla muutama sata vuotta sitten... Tosin vähemmän verisistä syistä.
Kyllä minua ällöttää luderiski hotelleissa. Mutta minkäs teet, jos haluaa pidemmäksi matkustaa niin jossain on yövyttävä. Teltassa tuntuu turvattomalta nukkua, joskus tulee vilu, joskus liian kuuma ja ääniä on liikaa.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 23:36"]
Olen hotellisiivooja ja ihan turvallisin mielin kyllä nukun itse hotellinkin sängyssä. Mistä ne luteet yleensä johtuu/tulee? Taatusti hotellihuoneet ovat siistimmät kuin esim. oma kotini. Pölyä on suht vähän kun päivittäin siivotaan suht simppelit ja pienet tilat ( ei paljoa krääsää ja tavaroita hyllyillä). Lakanat vaihdetaan joka asukkaan jälkeen ja siinä yhteydessä peitot ja tyynyt tulevat hyvin ravistelluiksi ja tarkistetuiksi. Molemmat myös pestään vähintään useita kertoja vuodessa ja hyvin herkästi laitetaan pesuun, jos esim. Tahraa, oksutautia tms. Yhtään ötökkää en ole siivoamissani huoneissa nähnyt.
[/quote]
Kerropa missä hotellissa siivoat, niin tulen mielelläni sinun siivoamaasi hotelliin yöpymään ;). Mahtaako kaikkialla olla asiat yhtä hyvin?
Missä sä ajattelit telttailla? Pihalla?
Ulkonahan ei ole minkäänlaisia ötököitä, likaa tai bakteereja
:D en tajua, miksi näitä asioita pitää alkaa kelaamaan päässään. Siis joo, suurin osa paikoista on sellaisia, mihin joku on jo koskenut, missä joku on jo istunut/maannut/seissyt/kussut/ihan mitä vain. Jos alkaa ajattelemaan liian tarkkaan, muuttunee koko ajan neuroottisemmaksi.
Jos miettii täitä, niin heti alkaa päänahassa kutittamaan. En vain ymmärrä, miten ihmeessä näistäkin saadaan ongelmia aikaan. Miten steriilisti pitäisikään elää?