Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pysäköit invaruutuun?

Vierailija
12.07.2014 |

Härskeimmät pysäköivät toki peräti kaksi invaparkkiruutua vallaten.

Miksi?

Kyselee invaruutua tarviva ja invakortin haltija

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 08:25"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 08:21"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 08:12"]

Minä pysäköin invapaikalle koska normaaleja paikkoja ei ole vapaaana. Pikaisesti pistäydyn asioilla.. Siis tämä vaan tietyssä ÄR-kioskin parkkipaikalla.

[/quote]

ja laiska ja välinpitämätön ja vain oman edun näkijä. kyllä voit kävelllä kauempaa, jos sulla jalat toimii. Kaikki ei voi. Se koskee kaikkia, se inva merkki. Ei vain valikoidusti. Joskus. Kun siltä tuntu tai huvittaa tai ei huvita. Asenne merkkaa. 

[/quote]

Ja höpö höpö, ei täällä ole niin paljon invoja että se ruutu pitäs aina vapaan olla. Tyhjänä aina kun ei siihen muut uskalla pysäköidä kun se on invapaikka, minä kyllä uskallan.

[/quote]

Ihan ok, pysäköi vain, inva se on aivo-invakin!

Vierailija
22/25 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 08:34"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 08:25"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 08:21"]

Minä pysäköin invapaikalle koska normaaleja paikkoja ei ole vapaaana. Pikaisesti pistäydyn asioilla.. Siis tämä vaan tietyssä ÄR-kioskin parkkipaikalla.

[/quote]

ja laiska ja välinpitämätön ja vain oman edun näkijä. kyllä voit kävelllä kauempaa, jos sulla jalat toimii. Kaikki ei voi. Se koskee kaikkia, se inva merkki. Ei vain valikoidusti. Joskus. Kun siltä tuntu tai huvittaa tai ei huvita. Asenne merkkaa. 

[/quote]

Ja höpö höpö, ei täällä ole niin paljon invoja että se ruutu pitäs aina vapaan olla. Tyhjänä aina kun ei siihen muut uskalla pysäköidä kun se on invapaikka, minä kyllä uskallan.

[/quote]

Ihan ok, pysäköi vain, inva se on aivo-invakin!

[/quote]

Pitää kuitenkin olla pysäköintiin oikeuttava lätkä autossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja väki katsoo että mässyvalas ei sitten jaksanut kävellä kauempaa hakemaan päivittäistä mässysatsia.

Vierailija
24/25 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/25 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne luulee olevansa kovia mimmejä! Katsos kun ne uskaltaa!