Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

S-ryhmän liittymislahjat?

Vierailija
20.09.2014 |

Onko kenellekään tietoa tuosta liittymisestä, siis eka maksetaan joko 20 euroa tai satanen, mutta saa jonkin laisen liittymislahjan? Millaisia ovat olleet?Itse liityin joskus ilmaiseksi, mutta nyt opiskelijapoikani on liittymässä Tampereen seudulla asiakasomistajaksi ja lahjana saa jonkun tavarakassin. Onko hyvä tarjous? Vai kannattaisiko odottaa seuraavaa kampanjaa? Arvelen itse että ne lahjatavarat on turhakkeita, mutta ajattelin kysyä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan jos joku tietäisi

Vierailija
2/24 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain pari vuotta sitten muistaakseni 4kpl viiden euron arvoisia etuseteleitä. osa tais käydä ruokakauppoihin ja osa ravintoloihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 13:08"]

mä sain pari vuotta sitten muistaakseni 4kpl viiden euron arvoisia etuseteleitä. osa tais käydä ruokakauppoihin ja osa ravintoloihin.

[/quote] Oliko ne sellasia ihan rahana käyviä vai pitikö ostaa tietyllä summalla? 

Vierailija
4/24 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uup

Vierailija
5/24 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 13:26"]

uup

[/quote]

Muitakin kiinnostaa, hyvä! :) t. ap

Noi 5 euron kupongit kuulostaa paremmalta kyllä kuin toi tuotesetti... Sisältöä ei nimittäin lue missään.

Vierailija
6/24 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin 20 euron lahjakortti, käytettiin Prismassa. En muista olisiko sen voinut käyttää muuallakin.

Vierailija
7/24 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tietääkseni se lahjakassi opiskelijoille sisältää sipsejä ja nuudeleita, eli ei ainakaan terveellistä settiä.

Vierailija
8/24 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/24 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hyvä ihminen kysymässä sieltä prisman tiskiltä mitä siihen kuuluu!

Itse taidettiin saada TOK:ilta kasa lahjakortteja. Piti muistaakseni maksaa se 20e ja sitten saatiinko päälle 50e niitä kortteja, en enää muista. Niitä oli kuitenkin ABC:lle, S-markettiin, Prismaan, Amarilloon. Siis kaikkiin näihin tokin paikkoihin

Vierailija
10/24 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa muuten isot erot noissa eri paikkakunnilla, Helsingissä toi maksu on vain 35 euroa, ei mitään satasta!

Vierailija
11/24 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 14:03"]

Itse taidettiin saada TOK:ilta kasa lahjakortteja. Piti muistaakseni maksaa se 20e ja sitten saatiinko päälle 50e niitä kortteja, en enää muista. Niitä oli kuitenkin ABC:lle, S-markettiin, Prismaan, Amarilloon. Siis kaikkiin näihin tokin paikkoihin

[/quote]

En asu Tampereella.

Vierailija
12/24 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin HOK-elantoon. Ei mitään lahjoja.

Joskus Oulussa asuessani Arina yritti kalastella minua asiakasomistajaksi ja siellä muistaakseni sai jonkun 5 tai 20 lahjakortin.

Pohjois-Karjalan osuskaupalta saa tosi hyvät lahjukset. Mutta niillä ei oikein tee mitään jos ei ole kiinnostunut pyörähtämään Pohjois-Karjalassa. Tällä hetkellä saisi uusi asiakasomistaja: 10€ lahjakortin Joensuun Sokokselle, 10€ lahjakortin muihin osuuskaupan paikkoihin, yksi ilmainen yöpyminen Joensuun Sokos hotelleihin, ilmainen autopesu ABC:n autopesussa joko Joensuussa tai Outokummussa, ruuat ja juomat max. 4hengeltä puoleen hintaan Joensuun s-ruokapaikoissa, ABC:llä ala carte annos puoleen hintaan ja oli siinä vielä kaikkea muuta mukana.

Olen hyvin kiinnostunut hankkimaan itselleni KPO jäsenyyden, kun ovat maksaneet monena vuonna tuon 20% koron jäsenyydelle.

Vierailija
13/24 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 14:03"]

[/quote]

En asu Tampereella.

[/quote]

Soita, laita s-postia?
Ei voi olla noin vaikeeta?

Vierailija
14/24 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/24 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankaan eivät kerro mitä siihen kuuluu. Voisi kuvitella, että sanoisivat epämääräisesti vain. Että tyyliin "monipuolisesti rainbow'n ja muiden s-ryhmän tuotemerkkien tuotteita".

Vierailija
16/24 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos Oulussa kampanjaa nyt kun Valkea avattu?

Vierailija
17/24 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oululaiset hooooi

Vierailija
18/24 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOSTO.

Pirkanmaan Osuuskaupalla koskaan liittymisetuja? En ole ainakaan bongannut pitkään aikaan.

Vierailija
19/24 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia etu- ja lahjaseteleitä sain itse liittyessäni. Samoin sai lapseni, kun liittyi joku vuosi sitten. Nyt on TOKilla kai paremmat setelit 120 juhlavuoden takia tarjolla ja appissa kuukausittaiset superhalvat tuotteet.

Kannattaa käydä katsomassa sen osuuskaupan nettisivuilta, mihin aikoo liittyä, mitä on tarjolla.

Aikaisemminhan jotkut hankkivat kaikkien osuuskauppojen jäsenyydet, kun osuusmaksulle maksettiin hyvä korko ja se oli hyvä piensijoitus. Nyt harva maksaa mitään.

Vierailija
20/24 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä me vanhat jäsenet saadaan?