Apua! Mistä tiedän onko kiinnostunut?
Elikkä, olin treffeillä mukavan oloisen miehen kanssa. Oltiin ensin kävelyllä ja sitten mentiin syömään (hän tarjosi). Juttu luisti ainakin minun mielestäni kokoajan kivasti ja hiljaisia hetkiä ei tullut. Mutta mies ei yrittänyt ottaa
Mitään läheisempää kontaktia :D. Joo ei sillä että itsekkään ensimmäisillä treffeillä sänkyyn hyppäisin. Hän oli tosi kohtelias kokoajan mutta kotiinlähdön aikanakin ei halannut tms. Vaan vaikutti ehkä jopa hieman vaivaantuneelta toivotti hyvät yöt ja lähti. Niin aloin nyt miettimään olinko minä jotenki epäkiinnostava pettymys en tiedä viitsinkö pistää mitään viestiä hänelle, vai pitäiskö odottaa että hän laittaa? Kauhea avautuminen:D. Mutta olen huono näissä asioissa.
Kommentit (58)
Hei:) laitoin ihan äsken viestiä.. Kuitin eilisestä ja sanoin että olisi kiva tavata uudestaan vaikka leffan merkeissä.. Ja nyt ihan hermona odotan vastausta :D piilotan puhelimen etten katsoisi kokoajan sitä.
Vielä ei ole tullut vastausta. Kerron heti sitten :D
Jee hienoa että uskalsit laittaa ton viestin :) toivottavasti mies vastaa kohta. Ettet joudu hermoilemaan vaikka aamuun asti jos vastaa silloin vasta :D
Vastaus tuli!!
Moikka! Eipä mitään kiva ilta oli. Kuulostaa hyvältä. Katotaan ensiviikon puolella vähä paremmin aikatauluja.
Taas tuli kauhea ylianalysointi:D mutta ei ainakaan täystyrmäys. Mies käytti aikaisemmin paljon hymiöitä muta nyt ei yhtään :D ei kai sillä väliä. Eli ensi viikolla kai nähdään
Hyvä, että laitoit viestiä ja hän vastasi! Saanko kysyä, minkä ikäisiä olette? Sekin vaikuttaa treffi- ja tekstailukäyttäytymiseen.
Tietysti menet! Ihme homma, ensin olet kiinnostunut ja kun mieskin on, niin sua ei kiinnosta?!
En tiedä mietin liikaa olen nainen :D. No mutta menen 8 tänään sinne grillamaan niin ilmottelen sitten miten meni :)
Hyvä, että menet grillaamaan! Ja sitä paitsi - olisiko se niin kamalaa jos teistä tulisi "vaan" panokaverit? Olen tällä hetkellä sinkku (nainen) ja täytyy sanoa, että kyllä minun tekee mieli melaa mekkoon melkoisen usein...Siihen tarkoitukseen säännöllinen, kiva kaveri, olisi oiva apu...
Hirveitä ihmisiä täällä! Ensin ap on ihastuksissaan ja avmammojen takia alkaa kuulostaa niinkuin ap ei kelpaisi miehelle ja haluaisi vaan pillua! Yksi hyvä ystäväni (poika) oli ihastunut erääseen tyttöön, mutta hän oli niin "asiallinen" että joka viesti oli jotain tyyliin "oli mukava ilta. Katsotaan myöhemmin uudelleen". Tyttö tietenkin oletti että miestä ei kiinnosta. No nyt ovat olleet 3vuotta yhdessä ka edelleen mies on tuollainen!
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 18:06"]
Hirveitä ihmisiä täällä! Ensin ap on ihastuksissaan ja avmammojen takia alkaa kuulostaa niinkuin ap ei kelpaisi miehelle ja haluaisi vaan pillua! Yksi hyvä ystäväni (poika) oli ihastunut erääseen tyttöön, mutta hän oli niin "asiallinen" että joka viesti oli jotain tyyliin "oli mukava ilta. Katsotaan myöhemmin uudelleen". Tyttö tietenkin oletti että miestä ei kiinnosta. No nyt ovat olleet 3vuotta yhdessä ka edelleen mies on tuollainen!
[/quote]
Yksittäistapaukset on juttu erikseen. Yleensä se nyt vaan menee niin, että jos toisen osapuolen vastaukset ovat laimeaa "oli ihan mukavaa, katsotaan joskus uudelleen", niin sen voi huoletta tulkita niin ettei toiset treffit oikeasti kiinnosta. Näin se nyt vaan on.
Ylipäätään jos pitää arvailla, mitä mies aikoo, niin yleensä se ei aio enää mitään. Ei ne ole niin vaikeita tulkittavia.
No ei ole kiinnostunut jos tälläisiä tarvitsee kysellä. Kyllä sen aidon kiinnostuksen sitten varmasti huomaa.
Vastauksen perusteella jäisin sinuna nyt odottamaan, että mies pistää viestin ja ehdottaa sitä päivää. Jos sitä ei viikon aikana kuulu, unohda tyyppi ja etsi joku toinen kiva mies. Tsemppiä!
Oman kokemukseni mukaan kiinnostunut mies olisi ehdottanut suorilta jotakin päivää ensi viikolle. Jos on aiemmin käyttänyt paljon hymiöitä, niiden puuttuminen kertoo myös omaa kieltään. Näin siis ainakin omalla kohdallani :D Vältteleviin viesteihin en laita hymiöitä, vaikka niitä normaalisti käytän. En siis usko että on sinusta kiinnostunut, mutta se ei tarkoita, että sinussa olisi mitään vikaa. Ette vain hänen mielestään ehkä olleet sopivia toisillenne. Löydät jonkun kivemman!
Eilen yöllä klo 3.27 oli tullut mieheltä kaksi puhelua.. Olin itse ollut nukkumassa. Tiesin että hän oli työkavereidensa kanssa baarissa. Nyt en oikein tiedä mitä pitäisi ajatella. -ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 14:18"]
Eilen yöllä klo 3.27 oli tullut mieheltä kaksi puhelua.. Olin itse ollut nukkumassa. Tiesin että hän oli työkavereidensa kanssa baarissa. Nyt en oikein tiedä mitä pitäisi ajatella. -ap
[/quote]Kännissä teki mieli pillua ja kun baarista ei irronnut niin ajatteli jos pääsisi sun luokse yöksi.
Niin luultavasti :D aika ihanaa koska nyt alkaa ainakin oma kiinnostus hiipumaan
Unohda se mies. Olit ihastunut omaan mielikuvaasi. Sinussa ei ole mitään vikaa, mutta tuo mies ei ollut se oikea sinulle etkä sinä hänelle.
Kun oikea osuu kohdalle, sinun ei tarvitse kysellä täältä mitään.
Pitkään yksin ollut ihminen on helppo kohde. Tuolloin voi iskeä pakonomainen tarve löytää joku, jonka muokkaa mieluisaksi omissa mielikuvissaan.
Oletko pistänyt viestiä jo? :)