Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon miesten kiinnostus on lisääntynyt painosi noustua?

Vierailija
20.09.2014 |

Olisi kiva kuulla välillä tällaisestakin kokemuksia. Onko miesten huomio sinua kohtaan lisääntynyt kun olet saanut lisäkiloja eli pyöristynyt hieman muodoiltasi? Miehet tykkää ainakin tykkäävän isoista tisseistä ja isosta pepusta. ;-)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joku raja niillä isoilla rinnoilla ja pyllyillä. Kaveri lihoi vuodessa 15 kiloa eikä ole ollut yhtään vientiä enää. Sopusuhtaisuus on kaiken a ja o..

Vierailija
2/7 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen vähän pyöreä, en siis mikään läski, mutta kuitenkin. Aloin käymään salilla ja sain kiinteän pyllyn (ja tissitkin onneksi pysyi d-kupissa) niin ehottomasti miehet tykkää enemmän!! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tullaan huutelemaan provoksi, niin mulle kävi juuri noin kun lihoin. Olen 166cm pitkä ja aluksi painoin 62kg, eli olin normaalikokoinen. Mutta kun lihoin 10kg niin ei hitto, nyt tullaan iskemään vähän väliä ja kaverimiehetkin on alkaneet punastella ja flirttailla kanssani. Luulen että syynä on yksinkertaisesti se, että lihottuani en suostunut häpeämään ja piilottelemaan itseäni vaan itsetuntoni sitävastoin vahvistui. Tajusin, että olen ihan hyvä tyyppi missä tahansa painossa. Mutta monet mieskavereistani pitävät nimenomaan tuhdimmista naisista. Ikää mulla on 29 ja ystäväpiirini miesten ikä vaihtelee välillä 23v-50v joten ei taida olla ikäsidonnaistakaan.

Vierailija
4/7 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä, miesten kiinnostus on pikemminkin vähentynyt, vaikka rinnat ja peppu ovatkin nyt suuremmat. Eniten olen saanut miehiltä huomiota, kun painoindeksi oli noin 22-24.

Vierailija
5/7 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin, että miehet alkoivat pörrätä enemmän ympärillä, kun lihoin 10kg. Mutta myönnettäköön, olin ennen noita lisäkiloja alipainoinen ja väsyneen näköinen (syömisongelmia, varmaan jotain syömishäiriötä). Lisäkilot saivat minut terveemmän näköiseksi ja onneksi kilot tulivat pääasiassa urheilun myötä lihaksina peppuun ja reisiin. :)

Vierailija
6/7 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella naisella kilot tosiaan menevät juuri oikeisiin paikkoihin, joten ei ole lainkaan poissuljettua, että noinkin kävisi. Riippuu naisesta mikä hänelle sopii. 

Vierailija
7/7 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 11:05"]

Aika monella naisella kilot tosiaan menevät juuri oikeisiin paikkoihin, joten ei ole lainkaan poissuljettua, että noinkin kävisi. Riippuu naisesta mikä hänelle sopii. 

[/quote]

Riippuu varmasti myös lähtöpainosta. Jos on aluksi alipainoinen tai lähellä sitä, niin varmaan monen mielestä voi näyttää paremmalta isompana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi