Joko odotatte innolla syksyn raikkaita vesisateita?
Kommentit (32)
Kyllä. Toivottavasti tulee sateinen ja viileä syksy. Silloin voin sanoa nauttivani säästä.
Kun asettelet kysymyksen noin, niin odotan kyllä niitä.
Te ketkä nautitte sateesta, onko teillä jotkut ihan huippu goretex-vaatteet jotka pitävät kuivana? Ei nimittäin kuulosta kovin nautinnolliselta syksyinen yhdistelmä +5 astetta lämmintä ja märät vaattteet.
Odotan, todellakin! Syksy ja talvi ovat lempivuodenaikojani! Olen kaiholla muistellut viime talven ulkoilulenkkejä lumisessa lähimetsässä. Nyt en ole käynyt lenkillä kuin viimeksi viikko sitten, ja pahalta näyttää tilanne jatkossakin.
Olen odottanut koko ajan raikkaita vesisateita.
Vierailija kirjoitti:
Te ketkä nautitte sateesta, onko teillä jotkut ihan huippu goretex-vaatteet jotka pitävät kuivana? Ei nimittäin kuulosta kovin nautinnolliselta syksyinen yhdistelmä +5 astetta lämmintä ja märät vaattteet.
Aina pääsee ulkoilun jälkeen lämpimään suihkuun. Silloin se olo vasta bueno onkin - kylmästä lämpimään ja kahvikuppi käteen. <3
Helteillä kuumuutta ei pääse mihinkään pakoon ja mitään ei jaksa tehdä.
Olen paljon enemmän talvi- kuin kesäihminen. Eli kyllä.
Odotan syksyä ja talven pakkasia.
Ei sitä tiedä sataako syksyllä. Voi tulla myös kuiva syksy. Yhtä kuiva kuin kesäkin.
Hellettä ainakin on luvassa vielä runsaat 3 viikkoa, heinäkuun loppuun asti.
Ja vielä riittää elokuun alkupuolellekin.
Kattelin juuri koko Euroonpan kuukauden sääennustetta. Korkeapaine pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään goretex pelleilyä, vaan kunnon kumipintaiset sade/kuravaatteet. Ainoat jotka todella pitää pidemmänkin sateen ulkopuolella ja vaatteet kuivina. Lämmintä alle ja vielä kumisaappaat jalkaan niin ulkona voi olla tuntikausia.
En todellakaan. Loka ja marraskuun voisi poistaa kokonaan kalenterista ja hypätä suoraan joulukuuhun. Sitten alkaakin jo kevään odotus.
Syksyisen metsän tuoksu, sateen ropina huppua vasten, hämärtyvät viileät illat. Ah siinä on tunnelmaa. Kyllä odotan!