Nainen, jos olet kiihottanut itsesi lähelle orkkua ja keskeyttänyt siihen, millainen olo on ollut sen jälkeen?
Kommentit (20)
Ei hyvä. Lannistunut? Energiaton? Jotain sellasta. Pettynyt ja ärsyyntynyt, ehkä masentunut.
Ostin juuri ekan klitoriskiihottimen. Mistä sen tietää, miloin pitää lopettaa? Luulen että lopetan liian aikaisin. Vai voiko orkku mennä jotenkin "yli", jos jatkaa liian pitkään?
Jää hirvittävä himo ja panetus päälle.... :)
On muuten yllättävän vaikeeta joskus jarruttaa ajoissa.
Miksi ihmeessä olisin tehnyt niin?
Vattuuntunut. Sama on silloin kun on juuri saamassa ja mies lopettaa kun sai jo itse.
Arvon naiset, ette tiedä mistä jäätte paitsi, jos ette ole koskaan kokeilleet. Juuri ennen hekuman huippua lopettaminen vaatii tahdonvoimaa, mutta kun sitä tekee parina tai kolmena päivänä peräkkäin ja sitten vihdoin antaa tulla, on orkku todellakin sen arvoinen. Lisäksi se taivaallinen panetus niinä "kieltäymyspäivinä" antaa energiaa ja hyvän mielen.
Ainakin itselläni tuollainen himmailu lisää sitä kiihkoa, ja teen sitä ihan tarkoituksella säästelleen. Mutta miehellä ehkä hieman eri.
Mutta kysymys naisille, kun on saanut kerran niin miten nopeasti sitten on valmis seuraavaan kierrokseen?
palstahomo kirjoitti:
Arvon naiset, ette tiedä mistä jäätte paitsi, jos ette ole koskaan kokeilleet. Juuri ennen hekuman huippua lopettaminen vaatii tahdonvoimaa, mutta kun sitä tekee parina tai kolmena päivänä peräkkäin ja sitten vihdoin antaa tulla, on orkku todellakin sen arvoinen. Lisäksi se taivaallinen panetus niinä "kieltäymyspäivinä" antaa energiaa ja hyvän mielen.
Päinvastainen kokemus minulla (palstaheteronainen). Kokeiltu on muutaman kerran. Seurauksena orgasmin saavuttamisen vaikeus ja kun se lopulta tulee, se on niin laimea, että lähinnä v-tuttaa.
Parhaat orgasmit saan, kun saan niitä todella usein.
Eiköhän tämä ole yksilökohtaista.
Vierailija kirjoitti:
palstahomo kirjoitti:
Päinvastainen kokemus minulla (palstaheteronainen). Kokeiltu on muutaman kerran. Seurauksena orgasmin saavuttamisen vaikeus ja kun se lopulta tulee, se on niin laimea, että lähinnä v-tuttaa.
Parhaat orgasmit saan, kun saan niitä todella usein.
Eiköhän tämä ole yksilökohtaista.
Jep, sama kokemus. Tunne on silloin enemmänkin energiaton ja surkea. Ja myöhemmin saatu orgasmi ei ole hyvä, tai tavallista kummoisempi.
Pas kaltahan se tuntuu mutta jääpä kivasti panettamaan. Saatan tehdä niin että hiplailen itseäni ja myöhemmin alan imemään miestäni ja saan sitten kunnon orkut seksissä.
Ei toimi. Mulla ainakin paras orgasmi tulee niin että kun hieron itseäni hoidan homman loppuun. Parasta on kun käyttää siihen kuitenkin aikaa ja härnää itseään jonkun aikaa.
Ei toimi täälläkään. Kun sen sitten saavuttaa, se on laimea ja lähinnä vituttaa miksen antanut sen ekan tulla, se olisi ollut kunnollinen. En ymmärrä tämän pointtia.
Joskus oviksen aikaan treffeille lähtiessä, joko hoidan orgasmin etten ole liian himokas treffeillä ja tee kenties himon sumentamia päätöksiä, tai silloin jätän sen saavuttamatta, jolloin kesken jäänyt nautinto ja sen mukanaan tuoma kyseinen vitutus purkautuu miehen kannalta parhaalla mahdollisella tavalla loppuillasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi täälläkään. Kun sen sitten saavuttaa, se on laimea ja lähinnä vituttaa miksen antanut sen ekan tulla, se olisi ollut kunnollinen. En ymmärrä tämän pointtia.
Joskus oviksen aikaan treffeille lähtiessä, joko hoidan orgasmin etten ole liian himokas treffeillä ja tee kenties himon sumentamia päätöksiä, tai silloin jätän sen saavuttamatta, jolloin kesken jäänyt nautinto ja sen mukanaan tuoma kyseinen vitutus purkautuu miehen kannalta parhaalla mahdollisella tavalla loppuillasta.
Korjaan, miehenKIN.
AP on varmasti mies. Miehillähän himo vain tuollaisesta kasvaa, mutta naisilla päinvastoin jää huono olo. Näin naiseni on ainakin kertonut.
Vierailija kirjoitti:
AP on varmasti mies. Miehillähän himo vain tuollaisesta kasvaa, mutta naisilla päinvastoin jää huono olo. Näin naiseni on ainakin kertonut.
Sekö toimii kaikilla naisilla noin?
Voin saada useamman orkun päivässä, toinen ja/tai kolmas on hyvin vahva. Ensimmäinen on usein miehompi. Kummallisesti osa on miedompia ja osa vahvempia myös, jos vielä enemmän orkkuka tekee. Olen muutaman kerran testannut tätä, että mikä on maksimi ja miten keho näissä toimii. Välissä pitää olla aikaa, lyhyimmillään 20-30 minuuttia. Edgetystä jos jatkaa liian kauan ei orkkua tule kunnolla ollenkaan ja jää ikävä ja äkäinen olo. Samoin, jos säännöllistä orkun saantia ei ole koko libido laskee ja ei ole keskimäärin niin vahvoja orkkuja. Nykyään pyrin saamaan minimissään parin kolmen päivän välein, että tuntuma pysyy hyvänä. Omin sormin ei kauan mene.
Vierailija kirjoitti:
Naisesi ei tunne mua, eikä ehkä kaikkia muitakaan naisia....
Joskus yritän edgettää kun kosken itseäni, toisinaan toimii kun jatkan koskettelua eri tavalla ja sitten lopussa kuitenkin tulen voimakkaasti. Mutta yleensä kyllä juuri noin että jos ei ensimmäisen anna tulla niin muut ovat liian laimeita ja turhauttavia. Enkä kyllä ikinä tahallani viitsisi jättää kokonaan tulematta!
Ja ei hel**tti jos esim. mies koskettelisi minua ja jättäisi vaille orgasmia tahallaan! XD Kyllä tulisin vihaiseksi enkä enää varmaan saisi myöhemminkään. Omin sormin on sentään jotain toivoa saada vielä uudestaan.
No hirveä!