meillä kotona perheen kesken tullalillaan yhdessä.
Tänään pikku perheemme heräsi kahdeksan aikaan ylös. Otimme lapsemme sängystä ja kannoimme heidät olohuoneeseen leikkimään. Söimme aamukkaisen yhdessä ja pienen hetken kerkesimme yhdessä tullalillailemaan lapsostemme kanssa. Senni sanoi ihan itse tänään "mami,minä ööpeppö".Keksimme että se tarkoittaa jatkossa kuinka masuli on täynä ruokaa. Miten teidän aamunne on alkanut?
Kommentit (19)
Oletteko te mutrusuut kateellisia meidän pikku perheen tullalillailulle? Hymyä poskeen. Kaikilla ihan kaikilla perheellisillä on mahdollisuus viettää laatuaikaa lapsosten kanssa vaikka ihan koko ajan. Meillä se on tullalillailua. Hihii kun tämä on hauska kun yhdessä näin teemme. Hymyä huuleen.
Kun ihan oikeasti sama tulaluuliatuuliatallallaa ei jaksa kiinnostaa 2krt/vko!
Mitä tullaillaan tarkottaa?
Tuliko spermat lapseen? Teen rikosilmoituksen.
Älä nyt vaan kysy mitä tuo tarkoittaa! Pian me kuullaan TAAS, et lapset nostetaan olohuoneen pehmoiselle valkoiselle karvalankamatolle!
Kerran kun leikimme olohuoneessa ja meillä oli niin hauskaa niin lapseni sanoi kesken leikin :" tullalilla ja kaapi sangosta leikkihiekkaa lattialle" ja me kaikki nauroimme yhdessä. Tullalillailu on perheen kesken hauska hetki olohuoneessaamme kun katsomme lastemme iloisia leikkejä valkoiselle olohuoneen matolla,pöyhkeällä sellaisella. Olemme niin ylpeitä lapsosistamme. Meitä aina vain hymyilyttää.
Tais mammalta jäädä aamukkais pillerit ottamatta. Tai, ehkä se on ottanu yliannostuksen.
Täällä meitin perheessä vaan vittulillaan yöt päivät. Tämä on niin huono. Hae ap apua.
vanhake vitsuli.
Keksilöi ehtiäkkä aatuppi. pelutila vasteoloi vetistoma lajutin!
Pitäisköhän kirjoittaa skripti, joka tekee ylläolevan kaltaista siansaksaa.
Me isännän kanssa tehtiin vähän höpöhöpöä ja tuntui kyllä aika höpsisköppeliltä. Lapset aatuutilullaavat jo, mutta ehkä huomenna koko perheen voimin silmät kirkkaina jaksetaan reippahasti lötöhöttöillä.
Vanha vitsi, kerro uus. Tää juna meni jo, keksi parempaa. Väsyny aloitus sulla.
Ei tässä ole mitään väsynyttä. Hymyä huuleen mutrusuu. Pahantuulinen ihminen.
Me vaan vähän hörörönttäiltiin, sitten aatipappailtiin ja nyt lapset tutilullanaa-ailevatja minä körötilintallaillen.
Ihana päivä, kohta jatketaan, mutta seuraavaksi varmaan uliulitiitutaillaan.
Meilläpä potsloijaillaan ja sen jälkeen hörppyytellään tsuikkaduikkaa ja illalla höyrystehellään. ;-)
Mullon vapaapäivä ni mä en tänään tee noista mitään.
etkö sä jo kerran tehnyt samanmoisen aloituksen tänne?