Kaduttaa puhelimen vaihto iphoneen
Oli aikaisemmin ns. Halpis puhelin mutta mielestäni siinä oli parempi kamera ja enemmän toimintoja. En nyt oikein tajua mitä tässä on niin erikoista?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IOS on kyllä tosiaan huonompi kuin Android monilta osin, mutta Apple ottaa yksityisyydensuojan aika paljonkin enemmän tosissaan kuin Google, joka nauraa matkalla pankkiin myytyään kaikki tietosi kaikkialle, joten vaihdoin iPhoneen. Tähän luullakseni tulee myös softapäivityksiä pidempään kuin Android-puhelimiin. Toivon että 4-5 pärjään tällä.
Mulla on iPhone just tuon luotettavuuden takia. Eka puhelin kesti 5-6 vuotta ennen kuin päivitykset loppuivat. Nykyinen on ollut käytössä melkein yhtä kauan.
Itselläni on ollut nykyinen Android vuodesta 2016 alkaen. Hyvin tulee päivityksiä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus täyttä trollausta. Kukaan ei kadu iPhoneen vaihtamista. Aloittajalla ei ole varmaan varaa ostaa iPhonea.
Onko joku väittänyt, että ap:lla on varaa? Ihmiset saa puhelimia lahjaksi ja vaihtaakin niitä.
Vierailija kirjoitti:
iPhonet ihan turhaa hehkutusta. Laadukas Android pesee iPhonen mennen tullen. En ymmärrä miksi iPhoneja pidetään edelleen jotenkin muka parempina kun eivät oikeasti sitä ole.
Jenkeistä lähtöisin oleva ajatusmalli. Iphoneja ihannoidaan nimenomaan kalliimman hinnan takia. Moni myös unohtaa että Apple hidasti vanhojen mallien toimintaa saadakseen käyttäjänsä vaihtamaan uudempaan.
minusta Iphone on aivan perseestä, luulin ennen että se oisi hyvä puhelin mutta ku sitä on nyt vuoden käyttäny nii ei se sitä edes ole. kuka fiksu ihminen muka haluaisi sellaisen roskan, kun on niitä parempiakin vaihtoehtoja? pyh ei kukaan, ja siitä olen täysin varma. minä en ainakaan käyttäisi aikaani enään niihin Iphonen ongelmiin, ne kaikki on nähty jo, tyttärenikin kysyi tänään et saisikohan se sen Iphone ku kaikilla sen muilla kavereilla on kans, ja noh hänen puhelin on kyllä vähän kulahtanut mutta minä vastasin ihan suoraan et EI. voidaan hommata paljon älykkäämpi ja parempi puhelin tuollaiselle koululaiselle, ja unohtaa ne kaikki Iphonet sun muut.
buh, mitä paskaa. minusta Iphone on täydellinen ja juuri sopiva. en edes ymmärrä miksi siitä on tehty näin iso asia? eikö voitais vaa sopia että kaikki saavat valita oman puhelimen ihan itse?
kuka muka on sanonu että kukaan ei saisi käyttää Iphonea? niin ei kukaan. minusta on ihan okei ilmasta oma mielipide mutta tuo on jo vähän paskasti sanottu. mutta ihan oikeassa olet siitä et kaikki saa hommata sellaisen puhelimen mitä itse haluaa mutta kukaan ei ole silti pakottamassa kaikkia hommaamaan Iphonea, tämä asia on mennyt jo aivan liian pitkälle, mikä minusta on ihan hirveää, koska minusta lapsilla olisi oikeus välillä päättää että minkä puhelimen oikein ottaa.
Voin ostaa sen sinulta pois jos myyt sopuhintaan 😅 omasta ompusta näyttö rikki ja turhaudun Androidiin missä olisi kyllä hyviä ominaisuuksia omppua halvemmalla