Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaduttaa puhelimen vaihto iphoneen

Vierailija
07.07.2021 |

Oli aikaisemmin ns. Halpis puhelin mutta mielestäni siinä oli parempi kamera ja enemmän toimintoja. En nyt oikein tajua mitä tässä on niin erikoista?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nää halpis-Anterot parhaita puhelimia

Vierailija
2/27 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kerran erehdyin hankkimaan iphonen, mutta totesin että ei helkkari. Huono, hankalakäyttöinen ja  ja todella heikko esitys verrattuna samanhintaisiin android-puhelimiin. Pari kuukautta jaksoin rimpuilla ja vaihdoin takaisin androidiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas iPhone on parasta. Toimii kuin junan vessa, ídíoottikin osaa käyttää, ei kaatuile… jne.

Vierailija
4/27 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Iphone on selkeämpi kuin Android, ei muuta eroa, kummatkin hyviä. On ollut kumpiakin.

Vierailija
5/27 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle taas iPhone on parasta. Toimii kuin junan vessa, ídíoottikin osaa käyttää, ei kaatuile… jne.

No ehkä totun tähän nyt. Voihan se olla että omat odotukset oli liian korkealla kun kaikki hehkuttaneet? Ap

Vierailija
6/27 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ippone taitaa olla idiooteille suunniteltu.

Vierailija
7/27 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puhelin on paras ja sun puhelin on ihan paska.

Vierailija
8/27 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhonet ihan turhaa hehkutusta. Laadukas Android pesee iPhonen mennen tullen. En ymmärrä miksi iPhoneja pidetään edelleen jotenkin muka parempina kun eivät oikeasti sitä ole. 

Vierailija
9/27 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Android on kyllä asiallinen.

Vierailija
10/27 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, että tykkään enemmän puhelimesta kuin iphonesta.

Vierailija
11/27 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ippone taitaa olla idiooteille suunniteltu.

No täytyykö teknisen vempeleen olla suunniteltu niin että on pakko olla vähintään DI että osaa käyttää sitä?

Aivan, ne pitää nimenomaan suunnitella ídíoottien käytettäviksi. Asiakaskunta on huomattavan laaja silloin.

Vierailija
12/27 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone on meille peruskäyttäjille oikein hyvä. Jos tykkää hifistellä, niin ehkä sitten joku muu.

Vierailija
13/27 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahdoin takaisin Androidiin myös.

Vierailija
14/27 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iPhone on meille peruskäyttäjille oikein hyvä. Jos tykkää hifistellä, niin ehkä sitten joku muu.

Jos haluaa markkinoiden tehokkaimman puhelimen niin silloin iPhone on ainoa vaihtoehto

Vierailija
15/27 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahdoin takaisin Androidiin myös.

Onkohan tämä nyt sitten edessä? Edellinen oli Motorolan puhelin ja kamera aivan loistava, manuaaliset säädöt myös ja kaikenlaisia toimintoja kuten ranneliikkeellä kuvaamiseen siirtyminen.

Vierailija
16/27 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IOS on kyllä tosiaan huonompi kuin Android monilta osin, mutta Apple ottaa yksityisyydensuojan aika paljonkin enemmän tosissaan kuin Google, joka nauraa matkalla pankkiin myytyään kaikki tietosi kaikkialle, joten vaihdoin iPhoneen. Tähän luullakseni tulee myös softapäivityksiä pidempään kuin Android-puhelimiin. Toivon että 4-5 pärjään tällä.

Vierailija
17/27 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IOS on kyllä tosiaan huonompi kuin Android monilta osin, mutta Apple ottaa yksityisyydensuojan aika paljonkin enemmän tosissaan kuin Google, joka nauraa matkalla pankkiin myytyään kaikki tietosi kaikkialle, joten vaihdoin iPhoneen. Tähän luullakseni tulee myös softapäivityksiä pidempään kuin Android-puhelimiin. Toivon että 4-5 pärjään tällä.

Hyvä pointti! Androidissa inhosin sitä Googlen ylivaltaa.

Vierailija
18/27 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iPhone just tuon luotettavuuden takia. Eka puhelin kesti 5-6 vuotta ennen kuin päivitykset loppuivat. Nykyinen on ollut käytössä melkein yhtä kauan.

Vierailija
19/27 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömässä puhelimessa pysyn kuolemaani saakka.

Vierailija
20/27 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus täyttä trollausta. Kukaan ei kadu iPhoneen vaihtamista. Aloittajalla ei ole varmaan varaa ostaa iPhonea.