Kaduttaa puhelimen vaihto iphoneen
Oli aikaisemmin ns. Halpis puhelin mutta mielestäni siinä oli parempi kamera ja enemmän toimintoja. En nyt oikein tajua mitä tässä on niin erikoista?
Kommentit (27)
Minäkin kerran erehdyin hankkimaan iphonen, mutta totesin että ei helkkari. Huono, hankalakäyttöinen ja ja todella heikko esitys verrattuna samanhintaisiin android-puhelimiin. Pari kuukautta jaksoin rimpuilla ja vaihdoin takaisin androidiin.
Minulle taas iPhone on parasta. Toimii kuin junan vessa, ídíoottikin osaa käyttää, ei kaatuile… jne.
Mun mielestä Iphone on selkeämpi kuin Android, ei muuta eroa, kummatkin hyviä. On ollut kumpiakin.
Vierailija kirjoitti:
Minulle taas iPhone on parasta. Toimii kuin junan vessa, ídíoottikin osaa käyttää, ei kaatuile… jne.
No ehkä totun tähän nyt. Voihan se olla että omat odotukset oli liian korkealla kun kaikki hehkuttaneet? Ap
Vierailija kirjoitti:
Ippone taitaa olla idiooteille suunniteltu.
Mun puhelin on paras ja sun puhelin on ihan paska.
iPhonet ihan turhaa hehkutusta. Laadukas Android pesee iPhonen mennen tullen. En ymmärrä miksi iPhoneja pidetään edelleen jotenkin muka parempina kun eivät oikeasti sitä ole.
Täytyy kyllä sanoa, että tykkään enemmän puhelimesta kuin iphonesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ippone taitaa olla idiooteille suunniteltu.
No täytyykö teknisen vempeleen olla suunniteltu niin että on pakko olla vähintään DI että osaa käyttää sitä?
Aivan, ne pitää nimenomaan suunnitella ídíoottien käytettäviksi. Asiakaskunta on huomattavan laaja silloin.
iPhone on meille peruskäyttäjille oikein hyvä. Jos tykkää hifistellä, niin ehkä sitten joku muu.
Vahdoin takaisin Androidiin myös.
Vierailija kirjoitti:
iPhone on meille peruskäyttäjille oikein hyvä. Jos tykkää hifistellä, niin ehkä sitten joku muu.
Jos haluaa markkinoiden tehokkaimman puhelimen niin silloin iPhone on ainoa vaihtoehto
Vierailija kirjoitti:
Vahdoin takaisin Androidiin myös.
Onkohan tämä nyt sitten edessä? Edellinen oli Motorolan puhelin ja kamera aivan loistava, manuaaliset säädöt myös ja kaikenlaisia toimintoja kuten ranneliikkeellä kuvaamiseen siirtyminen.
IOS on kyllä tosiaan huonompi kuin Android monilta osin, mutta Apple ottaa yksityisyydensuojan aika paljonkin enemmän tosissaan kuin Google, joka nauraa matkalla pankkiin myytyään kaikki tietosi kaikkialle, joten vaihdoin iPhoneen. Tähän luullakseni tulee myös softapäivityksiä pidempään kuin Android-puhelimiin. Toivon että 4-5 pärjään tällä.
Vierailija kirjoitti:
IOS on kyllä tosiaan huonompi kuin Android monilta osin, mutta Apple ottaa yksityisyydensuojan aika paljonkin enemmän tosissaan kuin Google, joka nauraa matkalla pankkiin myytyään kaikki tietosi kaikkialle, joten vaihdoin iPhoneen. Tähän luullakseni tulee myös softapäivityksiä pidempään kuin Android-puhelimiin. Toivon että 4-5 pärjään tällä.
Hyvä pointti! Androidissa inhosin sitä Googlen ylivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on iPhone just tuon luotettavuuden takia. Eka puhelin kesti 5-6 vuotta ennen kuin päivitykset loppuivat. Nykyinen on ollut käytössä melkein yhtä kauan.
Älyttömässä puhelimessa pysyn kuolemaani saakka.
Aloitus täyttä trollausta. Kukaan ei kadu iPhoneen vaihtamista. Aloittajalla ei ole varmaan varaa ostaa iPhonea.
Onhan nää halpis-Anterot parhaita puhelimia