Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 40-vuotias nainen löytää vielä hyvän miehen?

Vierailija
12.07.2014 |

Oon eronnut, ei lapsia, mulla on erittäin hyväpalkkainen työ ja oon kaunis.     Silti tuntuu, että en tapaa koskaan ketään missään. Kokemuksia? 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti! Älä anna periksi! Löysin maailman parhaan miehen nelikymppisenä saatuani vanhan pellolle. Luulin että on vain akanat jäljellä markkinoilla mutta luulin väärin!

Vierailija
2/24 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo luovuttanut. Vedän puoleeni vain idiootteja ja tämän takia ei ole enää muutamaan vuoteen kiinnostanut paljon "etsiä" seuraa. Onneksi on 2 lasta joista toinen vieleä alaikäinen. Kesät on vaikeimpia aikoja näin sinkulle. Mut tsemppiä kaikille ja toivotaan että etsijät löytävät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi hyvä mies on aika laaja kriteeri...

Vierailija
4/24 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähänkäytetty kelpaa, niin noita nyt luulisi olevan markkinoilla lukuisa joukko.

Toisaalta, mistä niitä hyviä nelikymppinen löytää, kun eivät näytä löytävän nuoremmatkaan, vai mistä johtuu, että niin monet panevat kantapäät vastakkain? Sitähän sanotaan, että maailmassa pitäisi jokaiselle löytyä useampiakin "oikeita", mutta mistä se sitten johtuu, että joillekin ei löydy edes sitä yhtä, joka olisi edes suurinpiirtein se oikea. Luonto suojelee välillä liiankin tehokkaasti!

Vierailija
5/24 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä löytyy, minäkin löysin.

Vierailija
6/24 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löytyy, mä löysin 39vuotiaana ihanan, mulle sopivan, vähän nuoremman miehen, ja mulla 4lastakin. Tää mies tuli ihan ovelle saakka rakkauttaan mua kohtaan tunnustamaan, oltiin nääs oltu vuosia perhetuttuja ja hän oli eronnut, niinkuin minäkin. Siitä se sitten pikkuhiljaa lähti, ja nyt ollaan naimisissa ja ootetaan yhteistä iltatähteä :)

Vierailija
7/24 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa hyvät ihmiset mistä niitä kunnollisia miehiä 40-v nainen löytää? En käy baareissa, enkä halua baareissa viihtyvää miestä kun yhdestä viinaan menevästä baarielämää rakastavasta äijästä pääsin vihdoin eroon. Haluan omillaan toimeentulevan, luotettavan ja rakastavan energisen miehen, joka jaksaa peuhata kanssani lakanoissa ja on vapaa matkustelemaan.

Vierailija
8/24 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi löytää mies, kun yksinkin voi elää hyvää, onnellista ja ongelmatonta elämää?

Vierailija
9/24 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsivä kyllä löytää jos hyväksyy että täydellistä ei ole eikä tule.Vai luuletteko että kaikki naimisissa olevat miehet on täydellisiä?että niiden vaimot ei oo ikinä pettyneet niihin missään tilanteessa?

Vierailija
10/24 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi unohdatte hyvätuloisuutenne, miestä ei kiinnosta naisen rahat vähääkään. Tai siis voi jotakuta kiinnostaakin, mutta vain sen takia että sattuu olemaan itse juoppopummi tai muuten vain ahne. Teidän markkina-asemanne ei kuitenkaan lompakolla parane. Ulkonäkö ja persoonallisuus ovat ne merkitykselliset seikat. Jos lähdette vertaamaan siihen, mitä itse mieheltä haluatte, niin metsään menee.

Vierailija
11/24 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:57"]Ensimmäiseksi unohdatte hyvätuloisuutenne, miestä ei kiinnosta naisen rahat vähääkään. Tai siis voi jotakuta kiinnostaakin, mutta vain sen takia että sattuu olemaan itse juoppopummi tai muuten vain ahne. Teidän markkina-asemanne ei kuitenkaan lompakolla parane. Ulkonäkö ja persoonallisuus ovat ne merkitykselliset seikat. Jos lähdette vertaamaan siihen, mitä itse mieheltä haluatte, niin metsään menee.
[/quote]

No vaikka täältä. Itseäni kiinnostaa juuri hyvätuloiset *ja* hyvännäköiset naiset, koska olen itse työtön, mutta rahaa tarvitsen vähän. Olen itse hyvännäköinen ja akateemisesti koulutettu toki.T. mies

Vierailija
12/24 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:57"]

Ensimmäiseksi unohdatte hyvätuloisuutenne, miestä ei kiinnosta naisen rahat vähääkään. Tai siis voi jotakuta kiinnostaakin, mutta vain sen takia että sattuu olemaan itse juoppopummi tai muuten vain ahne. Teidän markkina-asemanne ei kuitenkaan lompakolla parane. Ulkonäkö ja persoonallisuus ovat ne merkitykselliset seikat. Jos lähdette vertaamaan siihen, mitä itse mieheltä haluatte, niin metsään menee.

[/quote]

Mutta minä hyvätuloisena en halua miehekseni mitään sosiaalitapausta. Rikas ei tarvitse olla, mutta huonotuloisuus on ehdoton no-no. Olen akateemisesti koulutettu - käynyt läpi siis useammankin opinahjon jonne ei niin vain kävellä sisään - ja haluan, että myös mieheni on sen suhteen "saman tasoinen" ja kykenee keskustelemaan järkevästi. Olen huomannut, että tulotaso korreloi yleensä opinahjon ja siis myös älykkyyden kanssa. Kaikista köyhimmät deittini ovat myös olleet niitä tyhmimpiä. 

t.eri

Vierailija
13/24 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, koska hyvät miehet varataan nuorina, eikä heistä erota. Jo 25- vuotiaalla alkaa tehdä tiukkaa löytää hyvä mies, 40 -vuotiaana täysin mahdotonta ellet sitten yritä iskeä varattua, mutta siinäkin on se ongelma, että jos onnistut, niin eihän hän sitten ole mikään hyvä mies. 

Vierailija
14/24 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
15/24 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eliittikumppanista tiätysti!

Vierailija
16/24 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi löytää, mä olin 37 v. kun löysin sen minulle sopivan.

Vierailija
17/24 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 4, mistä löysit?

Ap

Vierailija
18/24 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostais myös

Vierailija
19/24 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemällä aloitteita?

Vierailija
20/24 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on periaatteessa mahdollista. Tiedän jopa kaksi tapausta, molemmat eronneita, toisella lapsi, toisella ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän