Suositelkaa please tuotetta joka "tasoittaa" kasvojen ihoa?
En kaipaa enkä tarvitse mitään tujua värivoudemömmöä, mutta jonkinlaista "tasoitusta" kasvoille ennen kevyttä puuterointia?!!
Olen 30+v ja iho kuivuuteen taipuvainen, mutta ei pahasti, hieman toisess poskessa punoitusta ja ihohuokosten näkymistä. Ei finni tms ongelmia.
Niin ja olen vaaleaihoinen, punertavahiuksinen.
Kommentit (6)
Eikös se ole jonkinlainen kosteuttavan voiteen tapainen tuote vai onko sillä kevyesti peittävä ja tasoittava ominaisuus jota voi käyttää tyyliin joka aamu ennen puuteria?
ap
Jooo, ei ole tuo mainitsemasi lifting-voide se mitä nyt tarkoitin ja haen, ei minulla ole vielä ryppyjäkään joista tuo kys tuote hehkuttaa että "täyttää" niitä. Eikä ole ns "joka-aamuinen" arjen tuote.
Mutta kiitos silti vinkistä!
ap
Lumenen meikinpohjustaja. Maksaa noin 11 e :) Myydään rasvaiselle, sekaiholle tai kuivalle ja normaalille iholle! Aivan ihana ja kestää pitkään kyseinen tuote! Kannattaa kokeilla :)
Käypä ap kosmetiikkaosastolal ja keskustele asiantuntevan myyjän kanssa tarpeistasi.
Hyarulonihapposeerumi. Kosteuttaa, tasoittaa ihoa.
Arganöljy. Kosteuttaa pintaihoa ja sulkee ihohuokosia.
Lumenen Lifting time freeze -pikakaunistaja on toiminut mulla hyvin. On edullinen (ovh 24,95) ja tehokas tuote.