Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa please tuotetta joka "tasoittaa" kasvojen ihoa?

Vierailija
12.07.2014 |

En kaipaa enkä tarvitse mitään tujua värivoudemömmöä, mutta jonkinlaista "tasoitusta" kasvoille ennen kevyttä puuterointia?!!

Olen 30+v ja iho kuivuuteen taipuvainen, mutta ei pahasti, hieman toisess poskessa punoitusta ja ihohuokosten näkymistä. Ei finni tms ongelmia.

Niin ja olen vaaleaihoinen, punertavahiuksinen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen Lifting time freeze -pikakaunistaja on toiminut mulla hyvin. On edullinen (ovh 24,95) ja tehokas tuote.

Vierailija
2/6 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole jonkinlainen kosteuttavan voiteen tapainen tuote vai onko sillä kevyesti peittävä ja tasoittava ominaisuus jota voi käyttää tyyliin joka aamu ennen puuteria?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooo, ei ole tuo mainitsemasi lifting-voide se mitä nyt tarkoitin ja haen, ei minulla ole vielä ryppyjäkään joista tuo kys tuote hehkuttaa että "täyttää" niitä. Eikä ole ns "joka-aamuinen" arjen tuote.

Mutta kiitos silti vinkistä!

ap

Vierailija
4/6 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen meikinpohjustaja. Maksaa noin 11 e :) Myydään rasvaiselle, sekaiholle tai kuivalle ja normaalille iholle! Aivan ihana ja kestää pitkään kyseinen tuote! Kannattaa kokeilla :)

Vierailija
5/6 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä ap kosmetiikkaosastolal ja keskustele asiantuntevan myyjän kanssa tarpeistasi.

Vierailija
6/6 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyarulonihapposeerumi. Kosteuttaa, tasoittaa ihoa.

Arganöljy. Kosteuttaa pintaihoa ja sulkee ihohuokosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi