Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme mussa on vikana?

Vierailija
28.07.2014 |

Mulla taitaa olla jotakin ihmeellisiä patoutumia lapsuudesta ja nuoruudestani tms. nämä näkyvät selvimmin parisuhteissani. Ensimmäisessä kunnon suhteessani olin kumppanilleni jatkuvasti kateellinen hänen normaalista perheestään (omat vanhempani ovat eronneet äitini alkoholismin takia). He olivat todella läheisiä ja kaikkia tuettiin 100%. Saatiin tästä monet riidat aikaiseksi kun tunnuin menevän sekaisin omasta kateellisuudestani. Nykyisessä parisuhteessa olen taas kateellinen kumppanilleni, tällä kertaa siitä että hän on aina ollut hyvännäköinen ja suosittu, hänellä on ollut monia eri naisia jo teini-iästä lähtien ja hän on ravannut kaikissa eri kotibileissä. Itse olen ollut koulukiusattu ja oikea rumilus, kaikkien sylkykuppi melkein siihen asti kunnnes täytin 21 vuotta.

Välillä oikein ryven itsesäälissä ja katselen facesta avomieheni eksien kuvia ja mietin kaikkea siitä lähtien millaista hänen seksinsä on ollut panojensa kanssa. Tämä tilanne on todella rankka ja raastava, en mahda itselleni mitään. Jokuhan mussa on vikana, mutta mikä se on? Epävarmuusko? Miten pääsen tästä eroon?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan, ennenkuin miehesi haluaa erota :) Ihan siis kaikella ystävyydellä sanon tämän, epävarmuus on kamala ja kalvava asia parisuhteessa, ja usein johtaa isompiinkin ratkaisuihin..

Vierailija
2/10 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele näkemään peilissä se tutustumisen arvoinen ihminen, jonka nuo kumppanisi ovat sinussa nähneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöpsykologin arvaus: et pidä itseäsi rakastamisen arvoisena ja vertaat itseäsi muihin. Suosittelen ammattiauttajaa.

Vierailija
4/10 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuus.

Mua vituttaa, kun mun mies on vanhemmilleen oikea kuningas, joka tekee aina kaiken oikein. Vaikka mä olisin tehnyt jonkun homman melkein kokonaan, niin mies saa kiitokset. Ja jos mies sössii jotain, niin se on mun syy.

Olen kateellinen miehelleni, kun joku seisoo hänen takanaan tilanteessa kuin tilanteessa. Joku on valmis ihan mihin vain puolustaessaan häntä ja hänellä on rautainen, terve itsetunto.

Mun kohdalla epäilen kaiken juontavan lapsuudesta, omista vanhemmistani.

Vierailija
5/10 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mahtaisi parhaiten päästä terapiaan? Olen köyhä opiskelija, ei varaa yksityiseen. Julkiselle ei taida päästä ennen kuin yrittää tappaa itsensä.

Taustaa siis vielä sen verran, että mulla takana koulukiusaamista koko peruskoulun ajalta, äidin alkoholismi ja tyytymättömyyttä omaan itseeni. Jäi nämä kirjoittamatta tuosta aloituksesta.

-ap

Vierailija
6/10 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:42"]

Miten mahtaisi parhaiten päästä terapiaan? Olen köyhä opiskelija, ei varaa yksityiseen. Julkiselle ei taida päästä ennen kuin yrittää tappaa itsensä.

Taustaa siis vielä sen verran, että mulla takana koulukiusaamista koko peruskoulun ajalta, äidin alkoholismi ja tyytymättömyyttä omaan itseeni. Jäi nämä kirjoittamatta tuosta aloituksesta.

-ap

[/quote]

YTHS?

Vierailija
7/10 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:42"]

-ap

[/quote]

YTHS?

[/quote]

Täytyy ottaa selvää! Aloitan syksyllä koulussa, jonka kautta pääsen yths:n piiriin.

-ap

Vierailija
8/10 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yths:n kautta pääsee kyllä aika varmasti. On jonoa mutta siellä kyllä saa apua! Onnen potku että aloitat juuri opinnot :)

Vierailija
9/10 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu heti YTHS:llä psykologille. Itse kävin vuoden psykologilla ja psykiatrilla, heti aalussa pyysin päästä terapiajonoon. Nyt syksyllä pääsen kerran viikossa terapiaan eikä maksa juuri mitään. Toivottavasti saat asiasi käsiteltyä ja näet sen ihmisen johon miehesi rakastui, minulla oli hyvin samanlaista kuin sinulla mutta olen onnistunut muuttamaan ajattelutapojani ja osaan nykyään olla onnellinen toisen puolesta.

Vierailija
10/10 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kaikille, alan nyt vihdoin tekemään tälle ongelmalle jotain :) Vielä yksi kysymys, mitä siellä terapiassa tehdää? Siis jutellaan joo, mutta mistä?

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi