Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti jonka 2 lasta murhasi avomiehen exä!!??

Vierailija
12.07.2014 |

Onko aiheesta jo ketju, en löytänyt? Hienoa että pystyy jatkamaan elämäänsä mutta kyllä tuli kylmätväreet sen äidin aidosta hymystä joka ylsi silmiin asti. Emma Jangestig, eilen 20.45 joku ohjelma.

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:06"]

Jaa että hymyileekin vielä väärin.. Huoh. 

Juuri tää asenne on epäreilu: "hyvä että pystyy jatkamaan elämäänsä mutta".

Pitäisikö sitten tappaa itsensä? Murha tapahtui 2008, eikö ole tässä vaiheessa jo ok äidinkin aidosti hymyillä tapahtuneesta huolimatta?

[/quote]

ai puhuessaan lastensa murhista? jos puhut surullisesta tai ikävästä asiasta niin hymyiletkö kun hangon keksi? tai kertoessa iloista asiaa niin synkistelet?

[/quote] en muistanut katsoa ohjelmaa mutta mietin, kun ilmeisesti vasaralla yritetty tappaa äitikin, että olisiko saanut aivovaurion, mikä taas voi vaikuttaa "oikeisiin" ilmeisiin, tunnetilojen julkituomiseen Ym.

Vierailija
82/112 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö aloittajan harjoitella kirjoittamista? Eihän sinun tekstistäsi saanut heti edes selvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelua katsoessa huomaa selvästi että äidillä on lapsista ihanat muistot, hän eli ennen sitä tapahtumaa todella onnellista aikaa eikä halua muistella sitä päivää vaan lapsia ennen sitä.

Kai sekin on sitten joidenkin mielestä kamalaa. 

Vierailija
84/112 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep , kirjoitustaitoa voisi vähän harjoitella. Edes sen verran että, tulee ymmärretyksi ja muillakin mahdollisuus ymmärtää lukemansa.

Vierailija
85/112 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua järkyttää tässä vain se että pienempi lapsi oli vasta 1v. ja äiti oli ehtinyt asua jo 8kk tän uuden miehen kanssa? Öööö..... No meitä on moneen lähtöön ei kait siinä.

Vierailija
86/112 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:24"]

Mua järkyttää tässä vain se että pienempi lapsi oli vasta 1v. ja äiti oli ehtinyt asua jo 8kk tän uuden miehen kanssa? Öööö..... No meitä on moneen lähtöön ei kait siinä.

[/quote]

Eli ei, lasten murhat ei sinua siis järkytä vaan se että äiti oli eronnut lasten ollessa pieni lapsen isästä kun heillä oli hyvin vaikea suhde.. Selvä, meitä tosiaan on moneen lähtöön.

Vierailija
87/112 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut exät on yksi syy, miksi haluaisin löytää miehen, jolla ei ole ollut aikaisempia naisia. Tässä iässä vielä onnistuu. 

Vierailija
88/112 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mistä sitä tietää mistä on juuri kuvanottohetkellä puhuttu (siis is jutussa, ohjelmaa en nähnyt). Ja jos oikein ymmärsin, niin hän on puhunut tästä tragediasta ja siitä selviämisestä paljon. Usein sitä alkaa jo sitten jossain vaiheessa katselemaan ja kokemaan asiaa ikäänkuin ulkopuolelta. Ehkä se on jo muuuttunut 'vain tarinaksi'. Kamalimmat tunteensa hän on ilmeisesti käynyt jo tuhansia kertoja läpi kun ei ole piilotellut tapahtunutta. Ja mistä me tiedämme kuinka hän hymyilee yön pimeinä tunteina kun uni ei tule ja jostain mielen syvyyksistä nousee ties mitä tuntemuksia tai häivähdyksiä niistä. Ja vielä; hänhän ei muista itse tapahtumasta mitään -mieli suojelee liian kamalilta kuvilta.

Miten kukaan voi millään tasolla tuomita tällaisen läpikäynyttä ihmistä, varsinkaan jonkun pienen pätkän perusteella. Jos ei sure lopun elämäänsä 'oikein', niin häntä saa epäillä -niin mistä? Että alitajuisesti halusikin lastensa kuolevan?!

Vierailija
89/112 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep äitihän on kirjoittanut aiemmin kirjan ja siitä selviää hyvin miten romuna äiti on ollut asiasta.

Vierailija
90/112 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä ruma kotka se saksalainen murhaaja-akka, muistan kun sen naama oli netissä uutisissa. Muuta en muista, kuin että harvinaisen ruma oli, ihmettelin kuka mies sellaisen kanssa oli halunnut seurustella, yök. Ruma sisää ja ulkoa, toivottavasti mätänee helvetissä ja on saanut linnassa ansionsa mukaan.

Vierailija
91/112 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lomaromanssi kosti uudelle naiselle eikä miehelle?

Vierailija
92/112 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:27"]

Hullut exät on yksi syy, miksi haluaisin löytää miehen, jolla ei ole ollut aikaisempia naisia. Tässä iässä vielä onnistuu. 

[/quote]

Tämäkin hullu ex oli parin viikon lomaromanssin ajalta eli ei edes varsinainen ex, jonka kanssa olisi asuttu.

Vierailija
93/112 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:26"] [quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:24"]

[/quote] Eli ei, lasten murhat ei sinua siis järkytä vaan se että äiti oli eronnut lasten ollessa pieni lapsen isästä kun heillä oli hyvin vaikea suhde.. Selvä, meitä tosiaan on moneen lähtöön.[/quote]

Tottakai minua järkyttää lasten murha! Mutta kun olen itse eronnut melkein 5v. aiemmin lasten ollessa pieniä, olen yhä yksin kun en ole halunnut tähän ketään ottaa ja olen rauhassa halunnut miettiä mikä meni vikaan, keskittyä lapsiin. Vaikea ymmärtää miten jotkut hyppää kukasta kukkaan, heti valmiina taas kaikkeen uudestaan.

Syyttäisin ko. Äitinä kovasti itseäni siitä että toin sen miehen hulluine exineen elämäämme. Ja sit vielä tekee uuden lapsen "korvaamaan" edelliset, saman miehen kanssa jonka takia lapset kuoli. Pakko sanoa että en ymmärrä yhtään tätä naista, en sitten yhtään. Itse olisin ko. Tilanteessa varmaan tappanut itseni.

Vierailija
94/112 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:26"] [quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:24"]

[/quote] Eli ei, lasten murhat ei sinua siis järkytä vaan se että äiti oli eronnut lasten ollessa pieni lapsen isästä kun heillä oli hyvin vaikea suhde.. Selvä, meitä tosiaan on moneen lähtöön.[/quote]

Tottakai minua järkyttää lasten murha! Mutta kun olen itse eronnut melkein 5v. aiemmin lasten ollessa pieniä, olen yhä yksin kun en ole halunnut tähän ketään ottaa ja olen rauhassa halunnut miettiä mikä meni vikaan, keskittyä lapsiin. Vaikea ymmärtää miten jotkut hyppää kukasta kukkaan, heti valmiina taas kaikkeen uudestaan.

Syyttäisin ko. Äitinä kovasti itseäni siitä että toin sen miehen hulluine exineen elämäämme. Ja sit vielä tekee uuden lapsen "korvaamaan" edelliset, saman miehen kanssa jonka takia lapset kuoli. Pakko sanoa että en ymmärrä yhtään tätä naista, en sitten yhtään. Itse olisin ko. Tilanteessa varmaan tappanut itseni.

[/quote]

No selvä. 

Eli äidin pitäisi vielä lisää syyttää itseään ja tappaa itsensä. Oot kyllä julma ja ajattelematon.

Onko yleensäkin uusi lapsi korvaava lapsi jos edellinen on kuollut? Eli jos saisit kohtukuoleman, tekisit seuraavan korvaamaan tämän menetetyn?

Et ole edes katsonut koko dokkaria, kommenttisi on niin typeriä. Helppohan on myös sanoa miten itse käyttäytyisit kun oikeasti sinulla ei ole hajuakaan.

Vierailija
95/112 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:29"]

Hirveä ruma kotka se saksalainen murhaaja-akka, muistan kun sen naama oli netissä uutisissa. Muuta en muista, kuin että harvinaisen ruma oli, ihmettelin kuka mies sellaisen kanssa oli halunnut seurustella, yök. Ruma sisää ja ulkoa, toivottavasti mätänee helvetissä ja on saanut linnassa ansionsa mukaan.

[/quote]

näyttää ihan silti tuhkimon toiselta sisarpuolelta, mutta ehkä rumempi vielä.

Vierailija
96/112 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks äiti oikeasti vielä saman miehen kanssa? On tosiaan saanut kovan tällin päähänsä..

Vierailija
97/112 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:27"]

[/quote]

Neitsyen? Miehen, joka ei ole koskaan seurustellun kenenkään kanssa? Niiden löytäminen alkaa olla aika vaikeaa, jos on paljonkaan yli parikymppinen. Tämä Emman miehen "hullu-ex" oli nimittäin miehen lomaromanssi. Olivat yhdessä muutaman viikon.

Vierailija
98/112 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:42"]

Onks äiti oikeasti vielä saman miehen kanssa? On tosiaan saanut kovan tällin päähänsä..

[/quote]

No mitä se mies teki? Onko hän ihastuksensa teoista vastuussa?

Vierailija
99/112 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:42"]

[/quote]

[/quote] no ei ole vastuussa mutta miehen kautta tragedia tuli. Luulisin, etten itse kestäisi tuossa tilanteessa miestä lähellä..

Vierailija
100/112 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:42"]

[/quote]

[/quote] no ei ole vastuussa mutta miehen kautta tragedia tuli. Luulisin, etten itse kestäisi tuossa tilanteessa miestä lähellä..

[/quote]

No tuota ei olisi voinut kukaan arvata, jos sekopää on tullakseen, se olisi voinut tulla mistä vaan.  Viattomien syyttely tuskin auttaa ketään..