Miten kaukana asutte anopista?
Onko anoppi miten usein häärämässä teillä?Meillä mun anoppiin on matkaa n.300metriä. Onneksi ei ihan naapurissa asu kuitenkaan niinkuin jollakin tossa toisessa ketjussa. :-/
Täällä käy appiukon kanssa ehkä kerran viikossa/kahdessa viikossa.
Kommentit (15)
Noin 8km. Ei ole joulukuun jälkeen näkynyt ja hyvä niin.
Vitt* liian lähellä. Oma äiti asuu 17km päässä,miehen äiti 16km päässä toisessa suunnassa. Molemmat vaikeita ihmisiä omalla tavallaan. Toinen puuttuu meidän elämään,toinen arvostelee kasvatusta.
Oisko meiltä 10km tuohon hautuumaalle? Ei ole näkynyt eikä kuulunut mitään 13 vuoteen.
Paljonko on matkaa iäisyyteen? Eläissään välimatka oli 850 km.
Noin 1km. Appiukkoon 5km, omiin vanhempiin n. 8km
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:29"]Onko anoppi miten usein häärämässä teillä?Meillä mun anoppiin on matkaa n.300metriä. Onneksi ei ihan naapurissa asu kuitenkaan niinkuin jollakin tossa toisessa ketjussa. :-/
Täällä käy appiukon kanssa ehkä kerran viikossa/kahdessa viikossa.
[/quote]
Mun omiin vanhempiin on sitten vähän pidempi matka n. 35km. Asuu toisessa kaupungissa.
Pari kertaa vuodessa kyläillään puolin ja toisin.
Ap
2900 km. Ei ole koskaan käynyt kylässä, enkä usko tänne eksyvän
Anopille n. 4 km, appiukolle lähemmäs sata. Omat vanhempani sitten asuvat n. 400 km päässä.
Saatte kuitenkin olla rauhassa anopilta?
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:48"]
Saatte kuitenkin olla rauhassa anopilta?
Ap
[/quote]
Joo, jos halutaan. Mulla on maailman ihanin anoppi. :)
T: 11.
Vähän aikaa sitten 5 km, nyt 100 km.
Samalla tavoin puuttuu asioihin kuin ennenkin.
Noin 15km. Omat vanhemmat asuu 2500km:n päässä. Appivanhempien kanssa nähdään kerran pari viikossa.
Ehkä kilometri on väliä.
Ei tosiaankaan ole anoppi meillä alituiseen hääräämässä, eikä ole koskaan ollutkaan. Mulla on upeat ja rakkaat appivanhemmat, käydään puolin ja toisin vain kutsuttuina kylässä.
Tuollaiset 9500 kilometriä.