Psykologia & logopedia 2022
Legendaarinen Vauvan Psykologia 2022 -ketju. Nyt myös logopedia virallisesti mukana! Sydämellisesti tervetuloa! ❤️
Seuraavissa viesteissä on usein toistuvia puheenaineita sekä vinkkejä ja linkkejä hakemiseen. Niihin kannattaa palata pitkin vuotta! Tiedot vastaavat kirjoitushetken tilannetta.
Kommentit (3036)
Puoleen asti odottelen ja sitten on kai luovutettava tämän päivän osalta. Kylläpä meni päivä hukkaan jännittäessä.
Helsingistä tuli iso ryväs kieliä. Tuskinpa enää muuta tänään tulee, olisihan nekin samaan syssyyn päivitetty.
Vierailija kirjoitti:
Merja takas töihin sieltä!
Nääh, oli tänään humanistisessa ja huomenna menee sit toiseen tiedekuntaan.
Onko muillakin kadonnut Helsingin osalta todistusvalintajono? Edes mun omia pisteitä ei näy siinä, vain tyhjät palkit.
Vierailija kirjoitti:
Onko muillakin kadonnut Helsingin osalta todistusvalintajono? Edes mun omia pisteitä ei näy siinä, vain tyhjät palkit.
Ei oo ainakaan mulla kadonnut!
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa sijoittelua! 🤩
toivo hiipuu minuutti minuutilta
Vierailija kirjoitti:
Mitä sijoittelu?
Jonkun fantasia. Oli mikä tahansa pugi, se on jollekin merkki että tapahtuu ihmeitä 🙄
Miksi siellä näkyy jo pisteet?
Opiskelijavalinta on tosi pahasti kesken
NYT TULI!!
nimittäin loppu tälle koko päivän kestäneelle odottelulle ja jännitykselle, toivottavasti huomenna päästään tuloksiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sijoittelu?
Ennen kuin tulokset julkaistaan, hakijat jonosta sijoitellaan paikoilleen. Eli katsotaan jonon ykkönen onko ylemmässä toiveessa, on, perutaan tämä paikka. Otetaan kakkonen, onko paikan tarpeessa, on, annetaan sille paikka. Näin käydään koko jono läpi.
Onko muilla opintopolku kaatunut?
Nyt taitaa tapahtua jotain
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla opintopolku kaatunut?
Nyt taitaa tapahtua jotain
Komento takaisin, tais olla vaan mun kirjautumisessa häikkää. Nähdään taas huomenna!
Näkyykö muilla Jyväskylän yliopiston kohdalla niin, että näkyy palkit vaan "koevalintajono kaikille hakijoile"-kohdalla? Itsellä näkyy kaikkien muiden osalta palkit myös "koevalintajono ensikertalaisille hakijoille"-kohdassa, mutta Jkl:n kohdalla ei
Noniin, huomenna on päivä uusi.
Kyllä - juuri noin näkyy mullekin.
Jos eilen on tullut vasta neljän jälkeen niin kai ne voi tänäänkin vielä tulla...