Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologia & logopedia 2022

Vierailija
07.07.2021 |

Legendaarinen Vauvan Psykologia 2022 -ketju. Nyt myös logopedia virallisesti mukana! Sydämellisesti tervetuloa! ❤️

Seuraavissa viesteissä on usein toistuvia puheenaineita sekä vinkkejä ja linkkejä hakemiseen. Niihin kannattaa palata pitkin vuotta! Tiedot vastaavat kirjoitushetken tilannetta.

Kommentit (3036)

Vierailija
2561/3036 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukkugallup:

yläpeukku = uskon pääseväni sisään

alapeukku = en usko pääseväni sisään

Vierailija
2562/3036 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien projekti, tuskanhiki ja haaveet kulminoituu tähän päivään. Kaikki on joko mennyt hukkaan tai palkitaan. En enää tee tätä koskaan uusiksi, kävi miten kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/3036 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurja fiilis, kun tietää, että tänään se sitten ratkeaa. Vaikka tätä on odottanut, niin silti ei kuitenkaan olisi valmis. Tsemppiä kaikille.

Vierailija
2564/3036 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitää!!! Neljältäkö ne sitten tulee? Apua!

Vierailija
2565/3036 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosien projekti, tuskanhiki ja haaveet kulminoituu tähän päivään. Kaikki on joko mennyt hukkaan tai palkitaan. En enää tee tätä koskaan uusiksi, kävi miten kävi.

Olin samaa mieltä lukiessani pääsykokeisiin, mutta nyt jälkeenpäin olen huomannut miten monta virhettä tein lukusuunnitelmassani ja ylipäätään aloitin koko luku-urakan liian myöhään. Esim logiikkaa olisi kannattanut treenata koko kevät, itse aloitin huhtikuun puolen välin jälkeen. Joten aijon kokeilla vie toisen kerran, ihan mielenkiinnosta miten muuttaa tilannetta kun ajan kanssa valmistautuu.

Vierailija
2566/3036 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että edellisenä hakukertana joku osasi jo jostain koodeista hakea omat pisteet?

Vierailija
2567/3036 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, että edellisenä hakukertana joku osasi jo jostain koodeista hakea omat pisteet?

Ei näy. Jos joskus näkyikin, nyt se on korjattu.

Vierailija
2568/3036 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei näy koodissa (vielä ainakaan) pisteet.

Itse olen ei-ensikertalainen hakija. Siitä huolimatta mulla näkyi aiemmin todistusvalinnan kohdalla koodissa "jonosija", eli monesko olin todistuspisteillä, vaikka Opintopolussa luki/lukee vain "Et saanut opiskelupaikkaa Et ole ensikertalainen hakija".

Nyt kuitenkin itselläni ei jonosijaa enää koodissakaan näy, todistusvalinnan kohdalla lukee vain "Hylätty".

Mitä teillä lukee koodissa? Eli kun olette opintopolun tulossivulla, niin kun painatte ensin F12 (mulla ainakin tulee alas sellanen lisäruutu, joka piti ensin vetää vähän isommaksi), sitten F5. Sitten Iniator-sarakkeesta valitaan kohta, jossa on perässä (xhr), ja avataan tämä uuteen välilehteen.

Siellä näkyy nollasta alkaen hakukohteet. "JonokohtaisetTulostiedot" näkyy 0-2, joista 0 = todistusvalinta, 1 = koevalinta ensikertalaisille, 2 = koevalinta kaikille (paitsi Jyväskylässä 1 = koevalinta kaikille). Itselläni siis aiemmin tossa todistusvalinnassa näkyi jonosija, mutta nyt enää vain Hylätty. Mitä teillä näkyy?

Vierailija
2569/3036 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äää, en pysty keskittymään mihinkään. Päivitän vaa vuorotellen vauva.fi, opintopolku ja jodel

Vierailija
2570/3036 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa joku nyt vielä kerran, että mitkä ne palkit Opintopolussa on, missä ne siellä näkyy?

Vierailija
2571/3036 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet hakemasi yliopiston kohdalle, klikkaat "lisätiedot(vai lisätietoja)-kohdan auki ja pläräät listaa alaspäin. Ylimäpänähän näkyy todistusvalintajonot ja niiden alla koevalintajonot (joko ensikertalaisille erikseen ja ei-ensikertalaisille taikka vain "kaikille").

Vierailija
2572/3036 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy lisätiedot vain kahdessa ensimmäisessä kohdassa, viimeisissä ei

Vierailija
2573/3036 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitän opintopolkua siihen tahtiin että ihme et sivusto pysyy pystyssä

Vierailija
2574/3036 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi nyt meni ihan ruokahalut ja ja kaikki kun jännittää. Tänään kyllä aukeaa samppanjapullo riippumatta siitä, pääsenkö sisään vai en. 

Vierailija
2575/3036 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla näkyy lisätiedot vain kahdessa ensimmäisessä kohdassa, viimeisissä ei

Ehkä oot päässyt jompaan kumpaan ylemmistä niin pisteitä ei tule ollenkaan alempiin :D

Lopullisessa vaiheessa niihinhän tulee peruuntunut

Vierailija
2576/3036 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan itse kun aikoinaan muutama vuosi sitten hain, niin palkit tulivat aamulla ja tulokset tulivat iltapäivällä noin klo 15-16 aikaan. Olin jo valmiina laittamaan päivän odottamisen suhteen pulkkaan. Ja yhtäkkiä kun vielä pari viimeistä kertaa tsekkasin niin valtava vihreä peukku ja teksti Hyväksytty psykologian kandi- ja maisteriohjelmaan olikin ruudulla. Sitä tunnetta ei voi kyllä sanoin kuvailla.

Nyt ollaan jo siinä pisteessä, että psykologiharkka alkaa ensi vuonna D:

Mutta tsemii kaikille odotukseen!

Vierailija
2577/3036 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdesti päivässä päivittyy. Eli ei kannata päivittää koko ajan. Nyt nautit hellepäivästä. Iltapäivällä tsekkaat tulokset ja huomenna taas aamupäivällä. Et useammin.

Vierailija
2578/3036 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdesti päivässä päivittyy. Eli ei kannata päivittää koko ajan. Nyt nautit hellepäivästä. Iltapäivällä tsekkaat tulokset ja huomenna taas aamupäivällä. Et useammin.

No tämähän nyt ei ole ollenkaan totta. Varasijat taitaa päivittyä tuon 2 kertaa (?) mutta muuten aika mielivaltaisesti

Vierailija
2579/3036 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala kun en pysty pysymään aloillani ollenkaan ja mulla on vielä inssi klo 12! eli ajokoe.. :D 

Eli mahikset saada tänään kaksi eri hylättyä. Living

Vierailija
2580/3036 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuuko kaikilta muiltakin toinen koevalintajonopalkki Jyväskylän kohdalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme