Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läpinäkyvät legginsit kuntosalilla - tiedätkö itse että miten selkeästi alkkarisi näkyvät kuvioita myöten?

Viidet toppahousut päällekkäin salilla ettei näy läpi -86
07.07.2021 |

Olen tätä pitkään hieman huvittuneena salilla pohtinut. Olen nainen enkä ole kiinnostunut naisten takamusten pervoilusta että siinä mielessä ihkutan tätä aihetta :D Olen vaan ihmetellyt että ne kenellä näkyy läpi joka ilman kyykkyjäkin tai kyykyissä, niin tiedättekö itse että teiltä näkyy läpi kaikki? Muiden elämä ei minulle kuulu MUTTA... no kuuluupa tietenkin :D Kun siis tekee mieli kysyä? Kun ei vaan ymmärrä tätä "ilmiötä" :D

- kuka tekee tämän jopa tahallaan eikä välitä pätkääkään että legginsit on periaatteessa paksujen sukkahousujen paksuutta?

- ettekö tee kyykkytestejä liikuntahousuja valitessa? Jotenkin vaan menee yli hilseen tämä että joitain ei kiinnosta että takana oleva näkee kuvioita myöten kaikki. Siis kun miksi joitain ei kiinnosta että tämä on ihan ok?

Olen avoimen utelias kuulemaan tästä mielipiteitä ja niiden kommentteja etenkin joilla vilkkuu ja ketä ei kiinnosta vaikka niin on.

Kun pakko sanoa : tämä vaan on omasta mielestä mautonta tyyliä. Kaipaan aikoja jolloin en joutunut väkisinkin bongaamaan mitä kuoseja itse kullakin alkkareissa on. Siis kun kenen muun mielestä tämä on jotenkin vaan..mautonta menoa. Miehille tämä tietenkin on kivaa, ja se nyt on sitten ihan luonnollista. Tulee vaan mieleen että tekeekö moni tätä miesten huomion saamiseksi jopa?

T. Avoimen utelias, mutta rivien välistä ennakkoluuloinen nainen (tai onko se edes rivien välistä)

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangas hapertuu käytössä. Samalla lailla uimahallissa näkyy joskus uimapukuja, joiden kangas on niin kulunut, että takapuoli näkyy läpi hyvin selvästi. Olen pari kertaa vetänyt täti-ihmisen sivuun, ja kertonut, että nyt olisi aika päivittää puku uuteen.

Vierailija
42/46 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans luulen, että suurin osa naisista, joiden trikoot on takaa läpinäkyvät, eivät itse edes tajua sitä. Ei siinä sinällään mitään katsojana, varsinkaan näin naaispuolisena, mutta enemmän tosiaan mietityttää, tajuaako nämä "vilauttelijat" itse koko asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä keksi mikä alusvaatteissa voisi olla niin järkyttävää että niiden näkyminen häiritsisi. Teininä tuli pyörittyä lököpöksypoikien kanssa joiden bokserit näkyi aina puoliksi, ehkä olen vaan tottunut.

Vierailija
44/46 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin tänään ravintolassa työskentelevää naista. Hällä näkyi takamus läpi ja todella pienet pikkuhousut. Minulle tuli näkymästä erittäin hyvä olo. Teki mieli mennä kiittämään tätä naista. Toivottavasti hän oli tarkoituksella valinnut asun. Tuo tunne että naisen takamus näkyy ikään kuin naisen tietämättä on juuri se mikä tekee tilanteesta miellyttävän.

Vierailija
45/46 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin tänään ravintolassa työskentelevää naista. Hällä näkyi takamus läpi ja todella pienet pikkuhousut. Minulle tuli näkymästä erittäin hyvä olo. Teki mieli mennä kiittämään tätä naista. Toivottavasti hän oli tarkoituksella valinnut asun. Tuo tunne että naisen takamus näkyy ikään kuin naisen tietämättä on juuri se mikä tekee tilanteesta miellyttävän.

Itsekin näin taannoin ravintolassa tarjoilijan, jonka trikoiden läpi näkyi vaaleat pikkuhousut, joissa pallokuvioita ja toisen pakaran puolelta pikkarit olivat valuneen pakaroiden väliin. Ja tämä näkyi ihan pyllistelemättä, sen verran ohuet tai kuluneet trikoot olivat kyseessä.

Vierailija
46/46 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä pitäisi olla vakumoitu penis pystyyn