Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läpinäkyvät legginsit kuntosalilla - tiedätkö itse että miten selkeästi alkkarisi näkyvät kuvioita myöten?

Viidet toppahousut päällekkäin salilla ettei näy läpi -86
07.07.2021 |

Olen tätä pitkään hieman huvittuneena salilla pohtinut. Olen nainen enkä ole kiinnostunut naisten takamusten pervoilusta että siinä mielessä ihkutan tätä aihetta :D Olen vaan ihmetellyt että ne kenellä näkyy läpi joka ilman kyykkyjäkin tai kyykyissä, niin tiedättekö itse että teiltä näkyy läpi kaikki? Muiden elämä ei minulle kuulu MUTTA... no kuuluupa tietenkin :D Kun siis tekee mieli kysyä? Kun ei vaan ymmärrä tätä "ilmiötä" :D

- kuka tekee tämän jopa tahallaan eikä välitä pätkääkään että legginsit on periaatteessa paksujen sukkahousujen paksuutta?

- ettekö tee kyykkytestejä liikuntahousuja valitessa? Jotenkin vaan menee yli hilseen tämä että joitain ei kiinnosta että takana oleva näkee kuvioita myöten kaikki. Siis kun miksi joitain ei kiinnosta että tämä on ihan ok?

Olen avoimen utelias kuulemaan tästä mielipiteitä ja niiden kommentteja etenkin joilla vilkkuu ja ketä ei kiinnosta vaikka niin on.

Kun pakko sanoa : tämä vaan on omasta mielestä mautonta tyyliä. Kaipaan aikoja jolloin en joutunut väkisinkin bongaamaan mitä kuoseja itse kullakin alkkareissa on. Siis kun kenen muun mielestä tämä on jotenkin vaan..mautonta menoa. Miehille tämä tietenkin on kivaa, ja se nyt on sitten ihan luonnollista. Tulee vaan mieleen että tekeekö moni tätä miesten huomion saamiseksi jopa?

T. Avoimen utelias, mutta rivien välistä ennakkoluuloinen nainen (tai onko se edes rivien välistä)

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta on siis käyttää leggingsejä ilman alushousuja.

Itse pelkäisin että pimps-hiet valuu housujen läpi :DDD

Hih hih, sinä oletkin keskenkasvuinen kakara kuten aloittajakin. Minä olen siellä salilla huolehtimassa lihasmassasta, enkä miettimässä näkyy alushousuni vai valuuko hiki. Ja saattaa jopa päästä pieru, hih hih

Vierailija
22/46 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat mahtavia. Varsinkin kun pyöräilee ja edelle menee nainen tuollaisissa läpinäkyvissä leggareissa. Tosin välillä meinaa huomio herpaantua itse liikenteestä.

Setämies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole sitä voimaantumista? Nykyään on muotia näyttää mahdollisimman paljon. 

Vierailija
24/46 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat mahtavia. Varsinkin kun pyöräilee ja edelle menee nainen tuollaisissa läpinäkyvissä leggareissa. Tosin välillä meinaa huomio herpaantua itse liikenteestä.

Setämies

kiinnostaa että kuinka pitkälle mies sitten ajattelee asioita seksin suhteen, kun näkee tämmösiä ja innostuu?

Vierailija
25/46 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyisikin kuviolliset alkkarit, mutta näkyy vain ne hytisevät persposket ja sitten ylhäällä kannikoiden välissä se stringien kiila. Kun täytyy olla stringit, muuten alkkareiden rajat näkyy. Vaikka näkyyhän ne stringienkin rajat, eri kohdassa vain.

Vierailija
26/46 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättää ne alkkarit pois niin ei ne sitten näy.

Noitakin on salilla tullut nähtyä ja se kyllä ainakin minun harjoittelua hieman häiritsee. Yleensä nämä ovat juuri niitä muotovalioita ja silloin pitää kyllä mennä ulos pitämään juomatauko ja takaisin tullessa valita laitteet niin, ettei näköyhteyttä ole.

Vierailija
27/46 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat alushousuni ovat kuviottomat, shortsimalliset ja varmaan joku käyttäisi näitä ihan shortseinakin. Ei paljon kiinnosta jos joku näkisikin trikoiden läpi.

Vierailija
28/46 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Setämies

kiinnostaa että kuinka pitkälle mies sitten ajattelee asioita seksin suhteen, kun näkee tämmösiä ja innostuu?

Ei sitä koko ajan ajatella seksin kautta.

En ole naisten kuntosaleilla käynyt vakoilemassa, enkä käy, mutta kun tämä muoti-ilmiö on levinnyt

noiden kuntosalien ulkopuolellekin.  Ei ole eroottista kun mielikuvitukselle ei enää jää yhtään tilaa.

legginsit painuvat syvälle persvakoon ja jos ei läpi v-vako näy, niin ainakin "venuskummun" molemmin puolin painuu syvälle. 

No jos joku saa tästä paljastelusta tyydytyksen, niin onnea ja menestystä vain. Kaunista se ei ole.

Vierailija
29/46 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, vaikka vilkkuu läpi. Tosin myönnän, että on häiritsevää, jos treenaaja on valinnut vääränkokoiset pikkuhousut treenitrikoiden alle. Tällöin tursuaa tai esim. alushousut on myttyrässä. Itse todennut parhaaksi stringien käytön treenitrikoiden alla. En tiedä näkyykö läpi. Olen ainakin koittanut panostaa laadukkaisiin trikoisiin, joissa ainakin tuoteselosteessa lupailtiin ettei läpi näy.

Vierailija
30/46 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, hyvä että kerroit.

M49

Vierailija
31/46 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti vaaleammat treenitrikoot on hieman riski. Näkyy melko varmasti läpi 😬

Vierailija
32/46 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilta varastettu Kampin alueen kuntosaleilla vaatteita? Kävin suihkussa ja mustat toppityyppinen liivit varastettiin. Liiveissä oli valkoinen teksti. Varas on merkkitietoinen.

Vierailija
33/46 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilta varastettu Kampin alueen kuntosaleilla vaatteita? Kävin suihkussa ja mustat toppityyppinen liivit varastettiin. Liiveissä oli valkoinen teksti. Varas on merkkitietoinen.

Outoa!

Vierailija
34/46 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyisikin kuviolliset alkkarit, mutta näkyy vain ne hytisevät persposket ja sitten ylhäällä kannikoiden välissä se stringien kiila. Kun täytyy olla stringit, muuten alkkareiden rajat näkyy. Vaikka näkyyhän ne stringienkin rajat, eri kohdassa vain.

👆🏻TÄMÄ

Vierailija
35/46 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko yhtä kamalaa jos legginssien alla olisi uimahousut ja nykyis kuviot? Eihän siinä oikeasti mitään näe.

Vierailija
36/46 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa!

Lisäksi on varastettu kengät.

Vierailija
37/46 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaiseen edes kiinnitetään huomiota? Mitä eroa on sillä, onko kuvio alushousuissa vai niissä legginseissä? Siis alushousujen kuvion näkyminen on kamalaa, mutta jos legginseissä on sama kuvio, se ei haittaa? Ja sitäkin olen ihmetellyt, miksi sitä paheksutaan jos alushousujen ”ääriviivat” erottuvat päällyshousujen kankaan läpi. Kaikkihan alushousuja pitää, tai melkein kaikki. Onko se yhtä paha jos rintaliivin olkain vilahtaa paidan kauluksesta? Tai se että paidan läpi erottaa varsinkin vähänkään pyöreän ihmisen päällä olevat rintaliivit, ellei paita ole mallia säkki.

Vierailija
38/46 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kiinnittänyt huomiota kenenkään perseeseen salilla ollessani. Enkä ole varma näkyykö omista trikoista läpi jossain asennossa. Helpommalla pääsee, kun keskittyy omaan treeniin.

Vierailija
39/46 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👆🏻TÄMÄ

No sittenhän on selvä että naiset etsii kuntosalilta itselleen miestä ja lapselleen isää. Parempi sieltä kuin baarista!

Vierailija
40/46 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla uusista housuista paista läpi mutta olen huomannut että jossain vanhoissa alkaa kuultamaan läpi. Koska mustat housut, varmistan aina että alla peittävät mustat pikkarit. Jos jotain häiritsee, voivoi, en aio heittää housuja roskiin vielä kun ovat ihan käyttökelpoiset.