Varatut! Voitteko pysyä poissa seuranhausta, kiitos
Ei, et ole eronnut jos olet vielä harkinta-ajalla. Et ole myöskään eronnut, jos asutte saman katon alla. Et varsinkaan ole eronnut, jos koko prosessia ei ole vielä edes aloitettu ja olette "ihan kohta" eroamassa.
Jättäkää seuranhaku sinkuille, kiitos.
Kommentit (24)
Minulla on ihan sama perustuslakiin perustuva itsemääräämisoikeus kuin sinullakin hakea seuraa. Jos sinua häirii se, että olen varattu ohita profiilini.
Kuka sinä luulet olevasi? Se ei kuulu sinulle pätkääkään kuka sitä seuraa hakee.
Entä me jotka olemme avoimessa suhteessa?
"Joo, olen varattu. Haittaaks?... Itseasiassa ollaan kohta kyl eroamassa... No oikeestaan meillä on sellanen vapaa suhde.."
Onhan nuo selitykset kuultu!
AP
Anteeksi nyt vaan, mutta jokaisella on oikeus esim seksuaaliseen vapauteen. Minulla olla harrastamatta ja mieheni hakea seuraa muualla. Seuranhaku voi olla myös ihan vain ajankulua ja tutustumista erilaisiin ihmisiin sillä ihmisellä on erilaisia tarpeita, joita ei tyydytetä yhden ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Joo, olen varattu. Haittaaks?... Itseasiassa ollaan kohta kyl eroamassa... No oikeestaan meillä on sellanen vapaa suhde.."
AP
Niin entä sitten? Ei sinun tarvitse heidän kanssa mihinkään ryhtyä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan sama perustuslakiin perustuva itsemääräämisoikeus kuin sinullakin hakea seuraa. Jos sinua häirii se, että olen varattu ohita profiilini.
Laittakaa sinne profiiliinne, että olette varattuja. Älkääkä valehdelko asiasta.
Saahan sitä seuraa hakea varattukin. Mutta olisi reilua laittaa se profiiliin tai viimeistään ensimmäiseen viestiin… Aivan ajanhukkaa kaikille osapuolille, kun asia ilmenee vasta ekoilla treffeillä tai sen jälkeen kun on jo vaihdettu pitkään ajatuksia viesteillä.
Varattukaan ei hukkaa aikaa ei sopivaan vaan voi jatkaa etsimistä potentiaalisten joukosta.
Vierailija kirjoitti:
AP
Ok
Mieheni ottaa päähän eikä meillä ole enää mitään muuta yhteistä kuin talous. Voin ihan vapaasti tinderöidä ja hän voi vaikka käydä huorissa ja se on minulle ihan yksi ja sama.
Minkä takia naisia kiinnostaa vain varatut miehet?
Kunnollisia sinkkumiehiä löytyy yllin kyllin, miksi kukaan heistä ei kelpaa?
Miksi valinta kohdistuu aina varattuun?
Tiedoksi AP:lle, että ei ole erikseen mitään ihmislajia tai kastia nimeltä varattu tai vapaa. Suhteessa tai paskassa liitossakin voi olla yksinäisempi kuin sinkkuna, jos huomaa miten typerä, kuvottava ja niljakas se toinen osapuoli suhteessa oikeasti on.
Haen seuraa varattuna kertomatta siitä sen takia, etten henkisesti edes ole "varattu". En oikeastaan edes tiedä miksi olen enää edes saman katon alla miehen kanssa kun minulla riittäisi rahat omaan asuntoonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa sinne profiiliinne, että olette varattuja. Älkääkä valehdelko asiasta.
Näin. Ei sanallakaan siihen vihjata, vaan itse täytyy bongata jostain taustalla näkyvästä valokuvasta puoliso jne. Sen jälkeen selittelyt menee viestin 6 kaavalla.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ottaa päähän eikä meillä ole enää mitään muuta yhteistä kuin talous. Voin ihan vapaasti tinderöidä ja hän voi vaikka käydä huorissa ja se on minulle ihan yksi ja sama.
Tietääkö mies tämän? Veikkaampa ettei tiedä!
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä selviää kyllä ihan profiilini ekasta lauseesta.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia naisia kiinnostaa vain varatut miehet?
Kunnollisia sinkkumiehiä löytyy yllin kyllin, miksi kukaan heistä ei kelpaa?
Miksi valinta kohdistuu aina varattuun?
He ei kehuskele ketä käy painamassa, käyttävät ehkäisyä sanomatta, eikä suhde ala täyttymään turhasta krääsästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö mies tämän? Veikkaampa ettei tiedä!
AP
Olet väärässä. Esim avoimet suhteet on yleisempiä kuin luullaan.
No kyllä minä itseni eronneeksi katsoin, kun oli vielä harkinta aika. Pois muutin heti kun asunto löytyi. Mutta muuten toki saisi oikeasti varatut kertoa asian heti profiilissa tai ekassa viestissä.
jaxuhalit.