Varatut! Voitteko pysyä poissa seuranhausta, kiitos
Ei, et ole eronnut jos olet vielä harkinta-ajalla. Et ole myöskään eronnut, jos asutte saman katon alla. Et varsinkaan ole eronnut, jos koko prosessia ei ole vielä edes aloitettu ja olette "ihan kohta" eroamassa.
Jättäkää seuranhaku sinkuille, kiitos.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä itseni eronneeksi katsoin, kun oli vielä harkinta aika. Pois muutin heti kun asunto löytyi. Mutta muuten toki saisi oikeasti varatut kertoa asian heti profiilissa tai ekassa viestissä.
Niinhän te katsotte juu, muista viis. Se on huomattu!
AP
Et tunnista itsestäsi käytöstä josta syytät muita? Yrität nyt luoda deittimarkkinoille oman standardin omii itsekkäisiin tarpeisiisi. Deittimaailmassa on jokaiselle oman paikkansa ja siellä riittää kyllä tilaa kaikille. Älä huoli sinä löydät kyllä oman paikkasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan sama perustuslakiin perustuva itsemääräämisoikeus kuin sinullakin hakea seuraa. Jos sinua häirii se, että olen varattu ohita profiilini.
Laittakaa sinne profiiliinne, että olette varattuja. Älkääkä valehdelko asiasta.
Tämä selviää kyllä ihan profiilini ekasta lauseesta.
Ja tavattoman monen muunkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä itseni eronneeksi katsoin, kun oli vielä harkinta aika. Pois muutin heti kun asunto löytyi. Mutta muuten toki saisi oikeasti varatut kertoa asian heti profiilissa tai ekassa viestissä.
AP
Sinulla on omassa profiilissa varatut älkää vaivaantuko? Myös määritelmä keiden sinä katsot olevan varattu?
AP