Siniset silmät on rumat
ja mitättömän väriset. Ruskeat tai vihreät on kiinnostavat ja intensiiviset.
Kommentit (82)
Mites kun mulla on vihreät silmät joissa on hazelnutin väriset rinkulat pupillein ympärillä(itse kutsun niitä paskarinkilöiksi)?
peräaukkokin on ruskea, onko sekin kiihottava? miehen vai naisen?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:49"]Ala valinta, SILLÄ siniset silmät tulevat häviämään maailmasta. Ja kaikilla on sitten samat tummat tukat ja paskan väriset silmät.
[/quote]
Eivät tule häviämään.
http://tieku.fi/ihminen/biologia/kysy-meilta-sinisilmaiset-eivat-katoa
Lisäksi kaksi ruskeasilmäistä voi saada sinisilmäisen lapsen, tiedän muutaman tällaisen tapauksen.
[/quote]
joo, mulla ja miehellä on molemmilla ruskeat silmät (mulla tosin vihertävänruskeat) ja saatiin yksi sinisilmäinen lapsi. ruskeiden allahan on sinistä pigmenttiä tai jotain
minulla on keltavihreät kuin kissalla
Hei lopettakaa tällanen väittely! Mun mielestä kaikki silmien värit ovat kauniita, ehdottomasti ihmisen kaunein ulkoinen osa. Erityisen kauniita ovat ne silmät, jotka sopivat kantajalleen täydellisesti :) Kaikille ei sopisi ruskeat ja kaikille ei sopisi siniset silmät.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:49"]Ala valinta, SILLÄ siniset silmät tulevat häviämään maailmasta. Ja kaikilla on sitten samat tummat tukat ja paskan väriset silmät.
[/quote]
Eivät tule häviämään.
http://tieku.fi/ihminen/biologia/kysy-meilta-sinisilmaiset-eivat-katoa
Lisäksi kaksi ruskeasilmäistä voi saada sinisilmäisen lapsen, tiedän muutaman tällaisen tapauksen.
[/quote]
joo, mulla ja miehellä on molemmilla ruskeat silmät (mulla tosin vihertävänruskeat) ja saatiin yksi sinisilmäinen lapsi. ruskeiden allahan on sinistä pigmenttiä tai jotain
[/quote]
seli seli... tai yläkerran ramilla...
Sinisissä on se huono puoli, että ne on tosi arkoja valolle ja niissä on eniten silmäsairauksia. Mulla on sukulaisilla ollut esim. harmaakaihia. Muuten ne on kauniit kuten kaikki muutkin värit :)
Itselläni vihreät, joista en ole ikinä niin pitänyt, mutta joita naispuoliset kaverini ovat sanoneet kadehtivansa. Itse pidän myös ruskeasilmäisiä jotenkin petollisina. Miehelläni onkin sitten silmät siniharmaat, joita on edelleen kiva katsella. Lapsellani taas on täysin harmaat silmät, mitä ihmettelen, kun näyttävät kovin erikoisilta.
Eläimillä on ruskeat silmät, ihmisillä siniset, harmaat tai vihreät.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:03"]Eläimillä on ruskeat silmät, ihmisillä siniset, harmaat tai vihreät.
[/quote]
Eläimilläkin on erivärisiä silmiä. On punaisia, ruskeita, vihreitä, harmaita ja sinisiä, ihan samaan tapaan kuin ihmisilläkin ;)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:03"]Eläimillä on ruskeat silmät, ihmisillä siniset, harmaat tai vihreät.
[/quote]
Eläimilläkin on erivärisiä silmiä. On punaisia, ruskeita, vihreitä, harmaita ja sinisiä, ihan samaan tapaan kuin ihmisilläkin ;)
[/quote]
alappas luettelemaan eläimiä noilla silmienväreillä? :D naurattaa nä katkerat ruskeesilmäset. kaikilla eläimillä on ruskeet tai mustat silmät. ei tarvi puolustella omia paskasilmiä :D
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:03"]Eläimillä on ruskeat silmät, ihmisillä siniset, harmaat tai vihreät.
[/quote]
[/quote]
alappas luettelemaan eläimiä noilla silmienväreillä? :D naurattaa nä katkerat ruskeesilmäset. kaikilla eläimillä on ruskeet tai mustat silmät. ei tarvi puolustella omia paskasilmiä :D
[/quote]
Hä? Ootko sä noin tyhmä? No esim. Kanilla voi olla kaikkia noita värejä silmissä. Meillä on yksi punasilmäinen, sinisilmäinen ja ruskeasilmäinen.
Meidän koiralla on vihreät silmät. Minulla vihreät ja miehellä siniset.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:03"]Eläimillä on ruskeat silmät, ihmisillä siniset, harmaat tai vihreät.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Punasia oon nähnyt esim. kaneilla ja marsuilla, ruskeita koirilla, vihreitä ja harmaita kissoilla, sekä sinisiä koirilla, poroilla. En kiistä etteikö ruskea olis yleisin silmien väri eläinten(kin) keskuudessa, mutta kyllä siellä joukossa on niitä muitakin värejä. :)
Ruskeet silmät varsinki miehillä oo tosi sexyt.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei voi olla totta... Meillä on ollut vihreäsilmäinen ja sinisilmäinen koira, monia vihreäsilmäisiä kissoja ja punasilmäinen rotta. Voiko joku oikeasti olla noin tyhmä?
Siniset silmät ja tummat hiukset on kaunis yhdistelmä. http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20110211131449/olympians/images/3/38/Alexis_bledel.jpg
Eipä ne siniset silmät auta jos on ruma naama ;) terv. kauniit rusehtavat silmät
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:03"]Eläimillä on ruskeat silmät, ihmisillä siniset, harmaat tai vihreät.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tämän on pakko olla provo, sillä ei voi olla noin yksinkertaista ja tietämätöntä ihmistä olemassa. Esim. suurella osalla kissaeläimistä on keltaiseen tai oranssiin taittavat silmät, samoin monilla petolinnuilla. Matelijoilla silmiä tavataan vaikka missä väreissä. Tässä pari kuvakollaasia paikkaamaan aukkoa sivistyksessä:
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:49"]Ala valinta, SILLÄ siniset silmät tulevat häviämään maailmasta. Ja kaikilla on sitten samat tummat tukat ja paskan väriset silmät.
[/quote[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:49"]Ala valinta, SILLÄ siniset silmät tulevat häviämään maailmasta. Ja kaikilla on sitten samat tummat tukat ja paskan väriset silmät.
[/quote]
Näin tulee käymään. Vaaleat ihmiset sinisine silmineen häviävät ja kaikki ovat sitten ruskeita mustatukkia ruskeine silmineen.
Lisääntykää sinisilmäiset blondit keskenänne:)