Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset miehet haisee kuvottavalle hielle helteellä!!

Vierailija
27.07.2014 |

En ole etelänlomilla törmännyt moiseen, ehkä 5/100 miehestä haisee siellä hielle. Suomessa nyt puolet miehistä löyhkää, eivät taida tajuta, että kerta päivässä suihkussa ei ihan riitä näillä keleillä.

En sano että vettä pitäisi tuhlata, pikainen ihon kastelu, hana sammuksiin. Saippuointi ja huuhtelu. Tuohon menee max minuutti, ja sen voi ihan oikeasti toistaa muutaman kerran päivän aikana jos tuntuu että hikoilee... Ja dödöt puhtaalle iholle.

Sama koskee naisia!

Olen kuivaihoinen, ja käyn valehtelematta vähintään 5 krt päivässä pikasuihkussa. Tämän helteen kestää ihan hyvin kun on raikas puhdas olo. Iho voi paremmin kuin koskaan, hikoilu on terveellistä!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän minuutissa ehdi pestä edes nahkakuuliaan...

M

Vierailija
2/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset ei hikoile...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:57"]

Eihän minuutissa ehdi pestä edes nahkakuuliaan...

M

[/quote]

Voit vapaasti hinkata mitä haluat vaikka tunnin, mutta veden ei tarvitse valua...

Vierailija
4/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olin vähän aikaa sitten sitten Barcelonassa ja kyllä siellä oli metrossa aika mehukkaat aromit.

Vierailija
5/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepas kun tämä elämä ei ole steriiliä hipsuttamista vuodenajasta toiseen. Kesällä tulee hiki helteillä ja talvella tulee hiki toppavaatteissa. Myös muut eritteet kuuluvat elämään, koska se vaan on..elämää.

Näillä helteillä minä haisen hielle, sinä haiset hielle, hän haisee hielle. Me haisemme hielle, te haisette hielle, ja he haisevat hielle. Haistaan kaikki hielle.

Entäs sitten? Nyt on kesä!! =))))

-nainen

Vierailija
6/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:03"]

Kuulepas kun tämä elämä ei ole steriiliä hipsuttamista vuodenajasta toiseen. Kesällä tulee hiki helteillä ja talvella tulee hiki toppavaatteissa. Myös muut eritteet kuuluvat elämään, koska se vaan on..elämää.

Näillä helteillä minä haisen hielle, sinä haiset hielle, hän haisee hielle. Me haisemme hielle, te haisette hielle, ja he haisevat hielle. Haistaan kaikki hielle.

Entäs sitten? Nyt on kesä!! =))))

-nainen

[/quote]

No kuulepas älä tunge minun lähelle kaupassa tms. jos haiset hielle. Saatan oksentaa päällesi.

Minä käyn pesulla ennen ihmisten ilmoille menoa. Minä en haise hielle. Hikoilen, mutten haise. Vanha hiki likaisella iholla alkaa haista. Tekee tiukkaa hengittää haisuleiden kulkiessa ohi ja jättäessään kivat aromit jälkeensä...

Vierailija
7/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaatteitakin voi vaihtaa useammin jos ne on hikoiltu märiksi... Nekin alkaa lemuta...

Vierailija
8/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:00"]

Ja naiset ei hikoile...

[/quote]

Minä olen nainen ja löyhkäisin ilman deodoranttia kuin myskihärkä etenkin jos tähän kuumuuten yhdistäisi vielä saunan+piiitkän treenin. Ja en haluaisi kuulostaa rasistiselta mutta kyllä nuo afrikkalaistaustaiset (myös turkkilaiset) haisevat todella voimakashikisiltä minun nokkaani, suomalaisilla on enemmänkin sellainen pistävä sipulihien haju, olen huomannut, ei siis kumpikaan näistä tuoksuista ole mieleeni sitä en tarkoittanut että olisi. Parasta ja helpointa tietysti olisi jos kaikki käyttäisivät deodoranttia, sekä miehet että naiset

Vierailija
9/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa leijuu myös aika vahva hikiaromi julkisissä kulkupeleissä ja suljetuissa tiloissa

Vierailija
10/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just juttelin mieheni kanssa, että miten suomalaiset miehet tuoksuu yleensä hyvälle / neutraalille, kun muiden kansalaisuuksien edustajat taas usein haiskahtavat pistävästi hielle. Huomio perustuu ulkomaalaisiin omiin kavereihin ja tuttuihin, ei siis mitään kattavaa kvantitatiivista tutkimusta taustalla.

Vierailija
11/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just piti kirjoittaa myös, että kyllä ranskalaiset ja espanjalaiset äijät haisee pahemmalle.  Etenkin vanhemmat. Eivät taatusti ole nähneetkään dödöä eikä taida aamulla puhdas paitakaan löytyä päälle. 

Vierailija
12/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn pesuilla aamuin illoin ja näillä helteillä välillä päivälläkin. Silti hikoan, käytän rollonia ja hajusteetonta dödöä mutta mikään hajuste ei näillä helteillä estä hikoilua.

Ja haluan nauttia kesästäni haistellen mansikoita, kukkia, saunavastan tuoksua, cartingradan hajua ja hikisen ukkoni hikeä. En minä viitsi pilata aikaani märisemästä hien hajusta. Älä sinäkään. Hiki nyt vaan kuuluu kesään. Muutama viikko lämmintä ja alkaa tuo marina..Hölmö.

Vierailija
13/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuli juuri Turkista jossa en viikon aikana suuressa vilskeisessä hotellissa tai kaupungilla törmännyt kuin yhteen haisevaan paikalliseen! Ja kaikki nämä paikalliset paiski töitä siinä helteessä, ei ne edes näyttäneet hikisiltä. Hyvää asiakaspalvelua olla puhtaana puhtaissa vaatteissa, ei sen kummempaa salaisuutta heillä lienee.

Varmaan dödö pettää heilläkin joskus, mutta ei töissä.

Turistit ne sen sijaan lemusi...

Vierailija
14/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:18"]

Minäkin käyn pesuilla aamuin illoin ja näillä helteillä välillä päivälläkin. Silti hikoan, käytän rollonia ja hajusteetonta dödöä mutta mikään hajuste ei näillä helteillä estä hikoilua.

Ja haluan nauttia kesästäni haistellen mansikoita, kukkia, saunavastan tuoksua, cartingradan hajua ja hikisen ukkoni hikeä. En minä viitsi pilata aikaani märisemästä hien hajusta. Älä sinäkään. Hiki nyt vaan kuuluu kesään. Muutama viikko lämmintä ja alkaa tuo marina..Hölmö.

[/quote]

No ei kuulu hienhaju kesään. Jos ukonroikaleet haisee niin pahalle että aikaista alkaa etoa, se on vain merkki alkeellisesta hygieniasta. Tiesitkö että on olemassa savetteja joilla kainalot voi pyyhkäistä? Pilaako se sun kesän jos joudut pyyhkimään kainalosi kesken päivän, tai raikastautumaan välillä viileän veden äärellä? Urpo.

Vierailija
15/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:23"]Ap tuli juuri Turkista jossa en viikon aikana suuressa vilskeisessä hotellissa tai kaupungilla törmännyt kuin yhteen haisevaan paikalliseen! Ja kaikki nämä paikalliset paiski töitä siinä helteessä, ei ne edes näyttäneet hikisiltä. Hyvää asiakaspalvelua olla puhtaana puhtaissa vaatteissa, ei sen kummempaa salaisuutta heillä lienee.

[/quote]

Hahaha ehta WT turkin matkailija kai omar lupasi kuun taivaalta ja odottaa sinua?

Vierailija
16/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:18"]

[/quote]

No ei kuulu hienhaju kesään. Jos ukonroikaleet haisee niin pahalle että aikaista alkaa etoa, se on vain merkki alkeellisesta hygieniasta. Tiesitkö että on olemassa savetteja joilla kainalot voi pyyhkäistä? Pilaako se sun kesän jos joudut pyyhkimään kainalosi kesken päivän, tai raikastautumaan välillä viileän veden äärellä? Urpo.

[/quote]

Ämmä

Vierailija
17/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:23"]

Ap tuli juuri Turkista jossa en viikon aikana suuressa vilskeisessä hotellissa tai kaupungilla törmännyt kuin yhteen haisevaan paikalliseen! Ja kaikki nämä paikalliset paiski töitä siinä helteessä, ei ne edes näyttäneet hikisiltä. Hyvää asiakaspalvelua olla puhtaana puhtaissa vaatteissa, ei sen kummempaa salaisuutta heillä lienee.

[/quote]

No ap palaa takaisin vaan nauttimaan sinne Turkkiinsa miehistä jotka eivät haise.

Meidän suomalaiset miehet haisee, ja en kyllä yhtäkään hieltä haisevaa vaihtaisi niihin dödöadoniksiin. YYYYÄÄÄÄKKKK! Ja sitäpaitsi, jos vertaat lomallaolevia suomalaisturisteja hotellin työntekijöihin, niin vielä matalemmalla vetää. Ne suomalaiset on siellä rantalomalla, hotellin työntekijät töissä. Niiden ei kuulukaan haista.

Vierailija
18/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskikset, kreikkalaiset, espanjalaiset, arabit ja venäläiset haisevat yleensä todella tuhdisti tielle näin lämpämällä.

Vierailija
19/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näillä helteillä käyn kahdesti suihkussa, illalla ja aamulla, ja huolehdin aina puhtaat vaatteet, deodoranttikin auttaa. Ja en haise, näin on sanottu. T: mies

Vierailija
20/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:32"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:23"]Ap tuli juuri Turkista jossa en viikon aikana suuressa vilskeisessä hotellissa tai kaupungilla törmännyt kuin yhteen haisevaan paikalliseen! Ja kaikki nämä paikalliset paiski töitä siinä helteessä, ei ne edes näyttäneet hikisiltä. Hyvää asiakaspalvelua olla puhtaana puhtaissa vaatteissa, ei sen kummempaa salaisuutta heillä lienee.

[/quote]

Hahaha ehta WT turkin matkailija kai omar lupasi kuun taivaalta ja odottaa sinua?

[/quote]

Olen perheellinen vanhempi nainen. Ei ne varmaan minusta ois piitannu, vaikka yksin olisin kulkenutkin... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä