"Saako" raskausarpinen pitää bikineitä?
Vai onko ne ikuisesti piilotettava muilta? Minulla siis maha täynnä raskausarpia.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 20:23"]
Miksette hoitaneet mahaanne raskausaikana? Liikuntaa, ihon kuorintaa, joka suihkun jälkeen rasvaus ihan alkuviikoilta asti. Ei terveen ihmisen iho voi vaan alkaa roikkumaan. En usko.
[/quote]
mä öljysin mahaa 3 kertaa päivässä ihan pikku pömpöstä lähtien, plus aina suihkun jälkeen kosteusvoidetta, en lihonut muodottomaks mut maha kasvoi jättinä suoraan eteen ja repes. ruokavaliossa paljon hyviä rasvoja ja kuorinnat yms tein ja silti ihan arpinen maha.
Mami go go pitää myös vaikka o lihava ja arpinen. Koska beautiful body.
Maha revennyt kaksi kertaa niin pahasti että itku meinasi tulla mutta kyllä se silti pääsee vielä rannalle biksuissa. Muuten olen saanut kropan aika hyvin haltuun mutta ei ne arvet treenillä katoa. Jos joku ei tykkää katsoa niin on hyvä ja kääntää päänsä.
Rasvasin mahaani parhaimmillaan 3x päivässä ja kuorin. Käytin öljyä sekä Decubalin paksuinta. Maha vaan kasvo koko komeuteensa suoraan eteen päin. Lapsi kun potkas niin kiitos, uus arpi taas. Maha on niin arpinen, että on roikkuu. En käyttäisi bikineitä.
Mutta se olenkin vain minä. En tykkää kun roikkuu näkyvillä. Olen ihan hoikka/normaali 69cm, silti roikkuu.
Muut saat tehdä mitä haluavat, enkä katso ketään pahalla. Kunhan itsellä on hyvä.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 18:07"]
Vai onko ne ikuisesti piilotettava muilta? Minulla siis maha täynnä raskausarpia.
[/quote]
Kysytkö tosissasi? Olen hämmästynyt tämän palstan kirjoittajien älykkyydestä.
Saanko käydä vessassa?
Saanko lukea kirjaa kun lapsi on päiväunilla?
Saanko ostaa kaupasta jäätelön kun on niin kuuma vaikka olenkin laihiksella?
Saanko kosia miestäni?
Saanko leipoa kakun vaikkei ole merkkipäivä?
Saanko hymyillä vaikka hammasrivini ei ole täydellinen?
Saanko ottaa koiran vaikka naapuri on kissaihminen?
Saanko syödä vitamiineja vaikkei kaverini mielestä tarvitsisi?
Saanko mennä töihin vaikka lapsi on vasta 2 vuotias?
Saanko pyöräillä kauppaan vaikka sinne on vain 200m?
Saanko ottaa tatuoinnin vaikka täällä ollaan sitä mieltä että ne ovat "huonon" ihmisen leima?
Saanko käydä pissalla vaikka kävin juuri tunti sitten?
Saanko ostaa lapselle reiman takin vaikka tuttavani mielestä se ei ole paras vaihtoehto?
Saanko syödä kalaa töissä koska rakastan sen makua vaikka työkaverini ei pidä sen hajusta?
Listaa voi jatkaa aivan loputtomiin.
Kyllä, voit käyttää juuri sellaista asua rannalla kuin itse haluat, olivat muut siitä mitä mieltä tahansa.
Mitenkäs miesten "raskausarvet" , ihan samanlaisia niilläkin on, pitäiskö nekin peittää ikuisesti?
Käsittääkseni laissa mainittu ja kielletty ainakin kaupungin omistamilla rannoilla.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 18:57"]
http://detachmentparent.files.wordpress.com/2014/03/506931868.jpg
[/quote]
Taas joku söpöilijä. Luuletko etten minäkin pitäisi bikiniä jos olisi pari pientä vaaleaa viirua lanteilla? Mulla vaan on koko maha ihan karmea röllykkä (löysää ihoa), joka lisäksi sadoilla arvilla. Näyttää ihan kreppipaperilta, paitsi että värikin on epätasainen. Kyllä tällaista vastaan varmasti joku direktiivi on.
[/quote]
laita kuva
[/quote]
Omistani en viitsi laittaa kuvaa, mutta tässä on sellainen light-versio niistä. Juu, että bikinit päälle vaan...
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 18:57"]
http://detachmentparent.files.wordpress.com/2014/03/506931868.jpg
[/quote]
Taas joku söpöilijä. Luuletko etten minäkin pitäisi bikiniä jos olisi pari pientä vaaleaa viirua lanteilla? Mulla vaan on koko maha ihan karmea röllykkä (löysää ihoa), joka lisäksi sadoilla arvilla. Näyttää ihan kreppipaperilta, paitsi että värikin on epätasainen. Kyllä tällaista vastaan varmasti joku direktiivi on.
[/quote]
laita kuva