Zalando ei palauta rahoja
tilasin parikuukautta sitten, palautin osan. Nyt vaan rahoja ei saa mitenkään pois. puolitoista kuukautta olen kuunnellut viestejä että meillä on ruuhkaa ja kestää viisi päivää. Mutta näin kauan, mikä siellä mättää?
en uskalla ainakaan tilata enään mitään
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu kävi. Zalando ei palauta rahoja, vaikka sähköpostiin tulee viesti ”palauttamasi tuotteet ovat saapuneet”. Viesti näyttää asiakkaalle siltä, että palautus on käsitelty ja rahat palautetaan.
Palautukset jäivät saamatta viime vuonna ja nyt sama tapahtui tämän vuoden tilausten ja palautusten kanssa. Ei kuuluisi olla asiakkaan tehtävä alkaa muistutella rahan palautuksesta. Väittävät, että eivät tiedä asiakkaan tilinumeroa. Miksi kuitenkin muut verkkokaupat pystyvät palauttamaan summan automaattisesti sille tilille, josta maksu on tehty. Käsittämätöntä.
Varokaa siis Zalandoa ja tarkistakaa, että palautuneet rahat näkyvät omalla tilillä!
Ei mikään verkkokauppa pysty automaattisesti palauttamaan rahoja pankkitilille, ellei asiakas itse sitä tilinumeroa ilmoita. Katso vaikka omaa tiliotettasi, ei siellä ole sinun tilillesi tilisiirtoja tehneiden tilinumeroita.
Kummallista.
Mulla on aina toiminut tosi hyvin. Rahojen palautuksessa saattaa viikonkin mutta aina toiminut.
En myöskään pysty aina tilaamaan laskulla (aina maksanut ajallaan). Silloin olen maksanut.
Mulla on palautettu yhden tuotteen hinta mutta ei muiden. Normaalia?
Hei! Joko olet saanut rahasi takaisin? Toivon todella, että olet!
Toinen rahojaan odotteleva.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu kävi. Zalando ei palauta rahoja, vaikka sähköpostiin tulee viesti palauttamasi tuotteet ovat saapuneet. Viesti näyttää asiakkaalle siltä, että palautus on käsitelty ja rahat palautetaan.
Palautukset jäivät saamatta viime vuonna ja nyt sama tapahtui tämän vuoden tilausten ja palautusten kanssa. Ei kuuluisi olla asiakkaan tehtävä alkaa muistutella rahan palautuksesta. Väittävät, että eivät tiedä asiakkaan tilinumeroa. Miksi kuitenkin muut verkkokaupat pystyvät palauttamaan summan automaattisesti sille tilille, josta maksu on tehty. Käsittämätöntä.
Varokaa siis Zalandoa ja tarkistakaa, että palautuneet rahat näkyvät omalla tilillä!
Zalando on 💩 firma. On niin laaja, epäpätevät asiakaspalvelijat/"asiakaspalvelu, ettei toimitus- j palautustilanne ole lainkaan hallussa. Kyllä on eka ja viimeinen kerta, kun tuolta mitään erehdyn tilaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olethan netissä myös kirjannut palautukset ja ilmoittanut tilinumerosi?
Tämä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu kävi. Zalando ei palauta rahoja, vaikka sähköpostiin tulee viesti palauttamasi tuotteet ovat saapuneet. Viesti näyttää asiakkaalle siltä, että palautus on käsitelty ja rahat palautetaan.
Zalando on 💩 firma. On niin laaja, epäpätevät asiakaspalvelijat/"asiakaspalvelu, ettei toimitus- j palautustilanne ole lainkaan hallussa. Kyllä on eka ja viimeinen kerta, kun tuolta mitään erehdyn tilaamaan
Palauttavat, kun lisää tilinumeron mihin palauttaa.
Itselleni tuli lasku palautetusta paketista.
Laitoin Zalandolle viestiä ja vastaus tuli parin tunnin sisään.
Selvittivät että paketti oli kadonnut matkalla ja ei ollut ikinä saapunut heille.
Pahoittelivat ja poistivat avoimen laskun.
Minulla on Zalando toiminut aina ja jos on ongelmia ollut, niin viestiä laittanut ja asiat selvinnyt.
Heille pitää todellakin laittaa tilinumero palautusta varten.
Toi tosi kurjaa. Ainakin niille joilla pienet rahat. Ei pääse ostamaan uuttakaa ja voi olla tarve ihan elämisenkin. Muistaakseni n 2vko on mennyt kun palauttavat. Se risoo kun halusi sama tuote , niin vaihtaa eri kokoon tai väriin, niin ei käy, ees taas rahaa vaihdellaan kun raha olisi sisällä, tuote vaan koon mukaan toiseen.
Paras tpa ostaa kun ostaa kaupasta, sovittaa jne. ja kaupassa saa rahan takaisinkin heti.
Koska itse tilaat laskulla niin et voi uskoa että joku muu tilaa muulla tavalla ja joutuu odottamaan rahojaan? Ok.