Ehdotin sitten avointa suhdetta
Alkoi olla seksin suhteen sen verran kuivaa että piti suoraan sanoa että jos ei kiinnosta niin sitten avoin suhde, ero tai seksiä ihan joka päivä. Ei aikonut itse vieraisiin, eikä luvannut mun mennä, mutta on alkanut seksiä tulla ihan kunnolla... M35v
Kommentit (44)
Mikset ottanut eroa saman tien, olisit saanut paneskella vapaasti kuinka monta ja kuinka usein tahansa? Vai tiesitkö jo ennalta, että et ketään muuta tulisi saamaan?
Varmasti ihana tietää, että toinenkin nauttii ja varmasti saa tyydytyksen.
Vierailija kirjoitti:
Mikset ottanut eroa saman tien, olisit saanut paneskella vapaasti kuinka monta ja kuinka usein tahansa? Vai tiesitkö jo ennalta, että et ketään muuta tulisi saamaan?
Kyllä mä ihan sanoin että tarvittaessa mulla on viikossa uus ja nopeamminkin. Vähän pahasti katsoi. Totesin että jos huomenna kuolet niin viikon päästä on uus. Kyllä mulle naisia löytyis, on muutamia jonossa oottaas jos vapaudun. Ja ihan hyvää on ollut seksi, ei ole tarvinnut pakottaa, paljon vapaampaa ja vaimolle selvää kuinka paljon sitä haluan ja en ketään muita. M35v
Taitaa olla nuori nainen kun suostuu katselee tollasta sikaa.
Jos nainen ei enää halua harrastaa seksiä kanssani, niin minä vain yksinkertaisesti jätän hänet. En usko että jaksaisin tuollaista avoin suhde -kikkailua.
Vierailija kirjoitti:
Uhkailemalla ja kiristämällä saatu seksi on varmasti tosi hyvää.
Parasta ;)
Jos jättäisit nämä satu-uhoilut vähemmälle, ap.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sika? Olen tehnyt niin paljon meidän suhteen eteen että hohhoijjaa... Kyllä kannattaa ihan suoraan sanoa miltä tuntuu, jos ei toinen tiedä että haluaa joka päivä seksiä niin turha valittaa. En mihinkään ole lähdössä. Näin on hyvä. Ja siis ei tietenkään tarkoita sitä että joka päivä pantaisi. Aina kun voidaan. Työt, lapset jne. ovat, ne pitää ymmärtää. M35v
Pitäiskö kokeilla samaa metodia mun mieheen? Äh, tuskin kannattaa. Se tuskin suostuis ovimatoks.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei enää halua harrastaa seksiä kanssani, niin minä vain yksinkertaisesti jätän hänet. En usko että jaksaisin tuollaista avoin suhde -kikkailua.
Ei ollut halusta, vaan perhe elämän kiireistä johtuvaa... Nyt on seksiä ja molemmat sen kyllä huomaa 😅 M35v
Vierailija kirjoitti:
Ha! Olisikin kiva ajatus vaihtaa nelikymppinen puuma vaikka kaks vitoseen. Taidankin harkita vaihtoon. M35v
Vasta viikon päästä kuolemasta uusi. Mulla oli jo samana päivänä uusi ja olen nainen.
Ihan hyvä. Kyllä parisuhteeseen seksi kuuluu. Jos ei ole seksiä, on ihan sama erota tai elää kämppiksinä. Naisen haluttomuus on monimutkaista, hyvä että löysitte siihen apua.
Vierailija kirjoitti:
Vasta viikon päästä kuolemasta uusi. Mulla oli jo samana päivänä uusi ja olen nainen.
Tarkoitat varmaan haaremi? Meillä kaikilla on. Parisuhteessa oleminen on vain laiskuutta.
Pitäisköhän munkin. Mies kyllä sanois, että tuos on ovi siitä vaan. Mäkin olisin naisenas varmaan näyttänyt sulle missä on ovi. Asioista voi puhua monella tavalla. Tuo sun tapas ei kuulosta ihan vakuuttavalta pitemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ha! Olisikin kiva ajatus vaihtaa nelikymppinen puuma vaikka kaks vitoseen. Taidankin harkita vaihtoon. M35v
No mikä on se syy miksi olet vaimosi kanssa? Et selvästikään rakasta häntä, etkä kunnioita tippaakaan. Miksi olla tuollaisessa suhteessa, mitä siitä saat? Vaimosi tuskin saa mitään. Minusta parisuhteessa on ihanaa, en kestäisi hetkeäkään tollasta puhetta mitä sulta tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä on se syy miksi olet vaimosi kanssa? Et selvästikään rakasta häntä, etkä kunnioita tippaakaan. Miksi olla tuollaisessa suhteessa, mitä siitä saat? Vaimosi tuskin saa mitään. Minusta parisuhteessa on ihanaa, en kestäisi hetkeäkään tollasta puhetta mitä sulta tulee.
Onneksenne ette ole pariskunta.
Kiitos AP... Samaa vikaa oli omassa vaimosta. Kokeilin tätä"uhkausta" ja nyt en saa eukolta hetkeäkään rauhaa. Meisseli on ruvella. Mitä teen? Apua?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän munkin. Mies kyllä sanois, että tuos on ovi siitä vaan. Mäkin olisin naisenas varmaan näyttänyt sulle missä on ovi. Asioista voi puhua monella tavalla. Tuo sun tapas ei kuulosta ihan vakuuttavalta pitemmän päälle.
Anna mennä vain... Kyllä mäkin mietin, sitten jo riitti ja laitoin kaikki likoon. Moni nainen olis suuttunut ihan kunnolla.. M35v
Uhkailemalla ja kiristämällä saatu seksi on varmasti tosi hyvää.