Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotin sitten avointa suhdetta

Vierailija
07.07.2021 |

Alkoi olla seksin suhteen sen verran kuivaa että piti suoraan sanoa että jos ei kiinnosta niin sitten avoin suhde, ero tai seksiä ihan joka päivä. Ei aikonut itse vieraisiin, eikä luvannut mun mennä, mutta on alkanut seksiä tulla ihan kunnolla... M35v

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin puhuitte asioista mikä hiertää parisuhteessa, monet ei tee edes sitä.

Ei tuo ollut keskustelua, vaan mies asetti ehdot. Avointa suhdetta ei pidä ehdottaa (ellei nainen ole itse sitä tyyppiä alusta saakka), vaan ero tai kuunnella mitä toinen sanoo. Jos nainen ei puhu, silloin suhde on jo solmussa tai muu tavallinen syy kun ei halua s:iä, sitten voi olla yksityinen pariterapeutti tulkkina mutta ei se*siin pakotusta. 

Vierailija
42/44 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin miehelle avointa suhdetta, ja hänelle se sopii. Tietää itsekin ettei ole seksuaalisesti yhtä aktiivinen kuin minä eikä pysty tyydyttämään mua. On muuten tosi hyvä tyyppi. Älykäs ja utelias. Panokaveriksi mulle kelpaa joku tyhmempikin, kunhan osaa sänkyhommat. N39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia oli ap:lla oikea, mutta tapa, jolla hän sitä edisti, ei tule toimimaan kuin pikkuhetken.

Olen itsekin jo ehkä n kolme kertaa sanonut miehelle, että seksiä on aivan liian vähän. Haluaisin edes kerran viikossa, sitä on ollut n neljä kertaa vuodessa. Hetken hän tsemppaa sen keskustelun jälkeen, mutta sitten se taas loppuu. Avointa suhdettakin olen ehdottanut, mutta mies ei ole suostunut.

Jos ei kiinnosta, niin näköjään ei kiinnosta.

N49

Vierailija
44/44 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen naisiin päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme