Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffeillä on naisten markkinat!

Vierailija
11.07.2014 |

Mies ei pysty esittämään mitään vaatimuksia, vaan kaikki tapahtuu naisen ehtojen mukaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis kyllä tilaisuus livevetoihinkin. 

Jazz-katu aukeaa tänään, keli mitä mahtavin ja pilde on h-ö-l-l-ä-s-s-ä-ä-ä!!

Vierailija
22/27 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21: jos alkaa itse nirsoksi, muut vievät kaikki naiset ja itse jää ilman aivan varmasti. Pitää vain yrittää kaikkia, niin joku saattaa vastata ja jopa lähteä treffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käykää naiset treffeillä mahdollisimman paljon ja muistakaa että

ei ne treffit tarvii johtaa mihinkään vaan käytte ilmaisella illallisella!

Vierailija
24/27 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä meissä miehissä näköjään kytee melkoinen katkeruus. Vaikken olekaan mikään markkinoiden ykkösorhi, niin ei nyt ihan ensimmäisenä tulisi mieleen naisia siitä syyttää. Jokainen saa valita niin kuin parhaaksi taitaa, olit sitten mies tai nainen. Jookos?

Vierailija
25/27 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 18:00"]

21: jos alkaa itse nirsoksi, muut vievät kaikki naiset ja itse jää ilman aivan varmasti. Pitää vain yrittää kaikkia, niin joku saattaa vastata ja jopa lähteä treffeille.

[/quote]

Sä siis olet näitä, joille kelpaa kuka vain? Se paistaa yleensä (massa)viestistä läpi, enkä sellaisille vastaa. En halua, että joku olisi kanssani vain siksi, että mulle hän nyt sattui kelpaamaan.

Vierailija
26/27 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nettideittaillut nyt suunnilleen kolme kuukautta, tässä havaintojani: 

Monilla miehillä on ihan epärealistisia odotuksia naisen ulkonäön suhteen. Jos olet itse täysin tavallisen näköinen perusjamppa, niin todennäköisesti et saa sitä missiä tai mallia itsellesikään. Jos olet itse tavis niin kannattaa hyväksyä se tosiasia että todennäköisesti joudut itsekin tyytymään tavikseen. 

Sitten toinen oma omituinen alaryhmänsä on ne, jotka laittavat härskejä ehdotuksia tai olettavat saavansa pesää keneltä hyvänsä. Mitä ihmettä? 

Onko se niin vaikea opetella edes alkeelliset oikeinkirjoitussäännöt? En minä itsekään kirjoita mitään täydellistä tekstiä, mutta kyllä isot alkukirjamet, pisteet ja pilkut tekevät tekstistä huomattavasti helppolukuisempaa. 

Vierailija
27/27 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 18:00"]

[/quote]

Sä siis olet näitä, joille kelpaa kuka vain? Se paistaa yleensä (massa)viestistä läpi, enkä sellaisille vastaa. En halua, että joku olisi kanssani vain siksi, että mulle hän nyt sattui kelpaamaan.

[/quote]

Vastasit, joten massaviestittelyni ei paistanut läpi. Lähdetäänkö treffeille? Maksa sinä, jos tulee kuluja. Olen työtön ja saamani toimeentulotuki menee lyhentämättömänä Alkon kautta valtion pyörittämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi