Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän mikä väri sopii mulle parhaiten?

Vierailija
11.07.2014 |

Siis vaatteissa. Pitääkö se katsoa hiusten, ihon, silmien värin vai näiden kaikkien mukaan? Ottaa päähän kun jostain syystä ostan jatkuvasti valkoisia ja mustia yläosia, kun tuntuu että jos ostan jotain värikästä, niin ne jää kumminkin kaappin perälle lojumaan..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta on kirjoitettu lukuisia kirjoja, joita löytää kirjastosta hakusanalla värianalyysi, kirjakaupoista ehkä nykyään huonommin. Myös netistä varmasti löytyy ohjeita. Idea on katsoa kasvoja luonnonvalossa eriväristen huivien tms. kangaspalojen kanssa ja tarkkailla, mikä väri saa kasvosi näyttämään terveiltä ja kauniin värisiltä ja tuo silmiesi värin esiin. Väärät värit tekevät sinut esimerkiksi kalpeaksi, läiskikkääksi tai muuten vain huonovointisen näköiseksi. Ensin voi aloittaa mustasta ja puhtaanvalkoisesta; ne eivät sovi useimmille ihmisille.Jos olet epävarma, kysy kaverien mielipidettä.

Minä olen punatukkainen ja värianalyysin mukaan minulle sopivia värejä ovat mm. oranssi ja ruskea. En ollenkaan pitänyt niistä, mutta kun ostin ja käytin oransseja ja ruskeita vaatteita, sain usein kehuja että ne sopivat minulle ja näyttivät hyvältä. Kokeile, voit yllättyä! Jos pidät mustasta ja valkoisesta, mutta ne eivät sovi sinulle, voit silti käyttää niitä alaosissa tai sopivanvärisen huivin kanssa.

Vierailija
2/2 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlaa värianalyysi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla